Mooie prijs/kwaliteit

Mooie kwaliteit, niet statisch! Afmetingen is ruim voldoende voor een volwassen persoon.

Snel geleverd, maar geen voedingswaarden vermeld

De producten waren snel geleverd en keurig verpakt. Helaas stonden de voedingswaarden niet vermeld op het product (wat wettelijk verplicht is). Nadat ik dit gemeld had, kreeg ik een dag later alsnog deze toegestuurd via de e-mail. Vandaar 3,5 sterren. Anders was het 1 ster meer.

Leuke website met heel veel leuke lekkere artikelen.

Ik bestel al een tijdje bij Bak & Co en heb altijd de juiste artikelen. Ik hoop dat ze nog een hele lange tijd mogen bestaan .

Eenvoudig te bestellen, prijzen zijn oké, vlotte levering.

Zoals de kop al aangeeft is mijn ervaring positief.

Fijne shop , snelle levering , lage prijs

Snelle en verzorgde levering.

snel, goede prijs, netjes verpakt en een leuk cadeautje erbij...super..tot de volgende bestelling..

snel, goede prijs, netjes verpakt, cadeautje erbij, super, tot de volgende keer

Snel geleverd account niet volledig.

Mis de factuur van de bestelling in mijn account

voor het eerst besteld

snelle bezorging en goed ontvangen

Naar kapotte zendingen door Post NL, nog steeds zeer correct geholpen.

Goede producten, snelle levering

Product goed Netjes verpakt en snel geleverd!!

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Goede concurrerende prijzen. Keurig verpakt.

Geweldig bedrijf

Alles is reeds in de kop hierboven beschreven

Bestelling dik in orde

Bestelling anijs en anijszaadjes en halve amandelen. Netjes aangekomen met een fijn deegkrabbertje cadeau. Dat i altijd leuk!

Voor het feit dat in Bak&Co net ontdekt heb,

Product prima in gepakt tegen eventuele beschadiging. Snelle service.Top

Voor de eerste keer besteld. Snelle levering met een klein presentje als toegift.

Snelle correcte levering

Prima prijs, volgende dag geleverd

Goede kwaliteit en snelle service

De bakkers kleding is van goede kwaliteit en vandaag besteld voor 15 uur is ook echt de volgende dag binnen. Bestel zeker weer hier!

Duidelijk

Overzichtelijk en uitgebreid

Super webshop

Voldeed precies aan de verwachting.

Snelle levering en een goede prijs

Snelle levering alleen de doos kon wel iets kleiner hier paste wel 6 blikken in

Superslecht

Hele slechte service van website, voorraadbeheer, verzending, verpakkingen en onaardige medewerksters. Na vijf weken nog steeds mijn bakblik niet. Ik moet zelf steeds bellen of mailen. Tot twee toe verkeerd verzonden. En als je dan belt wordt er gezegd dat ik mijn huisadres had moeten invullen en na mail van Postnl pas het adres van het postagentschap. Bij andere websites kun je meteen een.keuze maken. Ga eens kijken op deze websites. Gisteren gebeld en gezegd dat ik een spoedzending wilde, maar daar werd door de medewerkster nog al smalend over gedaan. Ze zou het gisteren aanbieden aan postnl. Helaas nog niets gehoord, dus dat wordt dan pas maandag. Je zou denken dat je je uiterste best zou doen als er zoveel mis is gegaan, maar weinig interesse helaas. Ik zou hier zelf nooit meer wat bestellen al krijg ik het gratis. Teveel stress levert dit op. Ik zou zeker het bedrijf niet aanbevelen. Zelfs de ene ster is nog teveel.

Keurig verzorgd

Duidelijke website en besteld product keurig verpakt en op tijd geleverd

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.