Snel en goede kwaliteit

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Verkeerde producten op website, misleiding!

Ze lokken je met franse meel met de label rouge maar leveren deze meel maar dan zonder de label rouge. Ze excuseren zich met de woorden dat er een foto foto op de site staat. Ben ik de eerste of zijn er meer klanten misleid?

Snel en correcte levering !

Producten zijn uitstekend van kwalitrit

Slecht in communicatie en inpakken

Ik heb mijn bestelling gedaan vanwege een mooie aanbieding. Ik heb 3 weken moeten wachten op de bestelling, ondanks de belofte snel te verzenden. Daarover werd geen mail verstuurd, ik moest zelf vragen waar de bestelling bleef. Ook in de weken erna bleef de communicatie uit. Toen de bestelling eindelijk geleverd werd, was hij uit de doos gevallen en kreeg ik de vorm los van de bezorger overhandigd. Daarbij kreeg ik een uit elkaar gevallen doos met een minuscuul stukje plakband bij elkaar gehouden. De bestelling was slecht verpakt en geenszins goed beschermd met vulling of bubbeltjesplastic. Als een wonder was alles nog heel. Geen aanrader dus!

Goede prijs voor het artikel, snelle levering.

Snel en goed afgeleverd

Keurig en snel afgeleverd

Nog even afwachten…..

Bestelling geplaatst, kreeg paar dagen daarna een mail dat de artikelen niet op voorraad waren, terwijl ze op de website wel voorradig waren. Mocht wel annuleren als ik dat wenste.

Nog niet binnen

Na week heb ik een mail van hun ontvangen dat het nog 1a2 weken kan duren voor dat ik mijn bestelling binnen krijg, nog afwachten, vind het heel lang duren voor dat je je bestelling binnen heb

Slechte communicatie

2 bakvormen besteld, volgens website waren beide voorradig. Toen de bestelling kwam zat er maar 1 bakvorm in de doos en ook op de pakbon stond er maar 1 vermeld. Daarop gemaild, kreeg ik als antwoord dat de andere vorm na 1 a 2 weken nageleverd zou worden als deze weer op voorraad was. Was handiger geweest als ze dat gelijk zelf al gecommuniceerd hadden, dus we zijn benieuwd wanneer deze alsnog geleverd gaan worden.

Snel en gemakkelijk te bestellen en snelle levering!

Nordic Ware

Bakblikken niet geleverd en communicatie is mininaal

Teleurstellend

Vormen niet geleverd gekregen. Alleen 1 keer mail met hij is niet op voorraad komt binnen 1/2 weken. Daarna langere tijd niks meer gehoord en ook geen reactie op mailtjes.

Meer communiceren

Drie dingen besteld waarvan twee heel snel goed bezorgd werden, al had ik daar geen verzend bericht van ontvangen en de avond van ontvangst kreeg ik pas een mail met dat één ding in backorder stond en of ik deze eventueel wou annuleren.

Ik heb bakvormen besteld.

Ik heb zondag nordic ware bak vormen besteld , helaasnog niet ontvangen jammercdat ze er nog niet zijn . Wel een mail gekregen dat ze nog geleverd worden. Maar op het moment at uk bestelde stond er nog dat er voorraad was, dus ik snap niet waarom dat dan opeens gebruikt wordt om het later te kunnen leveren.

Zeer goede service

Hartelijk dank voor het supersnelle reageren, en het weer opsturen van de bakplaten

Goede producten voor mooie prijs

Goede merk producten voor mooie prijs echter bij verpakken plakband schuin geplakt waardoor doos half open

Vriendelijke klantenservice

Vriendelijke klantenservice. Helaas ging er iets mis in de voorraad. Waardoor mijn bestelde bakvorm niet op voorraad was. Als het goed is wordt dit opgelost en met max. 2 weken toch verzonden. Ik ben benieuwd!

Bagger

Artikel nog steeds NIET geleverd

Nordic ware bakvorm besteld, maar is momenteel nog niet leverbaar

Webshop is goed en duidelijk, bestelling ging ook prima, maar… Nordic ware bakvorm besteld, maar is momenteel nog niet leverbaar Nog 1-2 weken geduld, jammer voor mij maar geen enkel probleem! Had al met zeer behulpzame dame van uw klantenservice gesproken, die me het al uitgelegd! Heb er geen probleem mee, want het is een “winterse” bakvorm en buiten is het nu toch echt zonnig en zomers. Volgende keer hopelijk sneller ontvangen, afwachten maar!

Slecht

Zondags besteld en op woensdag maar eens gevraagd wanneer mijn bestelling op de post zou gaan.... ( er staat zo mooi dat het snel verstuurd wordt) Toen kreeg ik te horen dat zij het over ongeveer 2 weken pas zouden ontvangen en dan naar mij zouden sturen ??? Zo slecht dat ik niet eens vanuit bak&co zelf daar bericht over kreeg !! Wanneer ik iets bestel en moet betalen, dan ga ik er vanuit dat iets op voorraad is ! Toen bestelling geannuleerd, geld gelukkig wel snel teruggestort gekregen.

Jullie service is geweldig Alleen bij het bestellen is het niet zo duidelijk maar voor de rest is het prima en de producten zijn ook goed

Prima!!!

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Goede producten, niet duur en snelle levering

Goedkoop en snelle levering

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.