Snel verzonden

Overzichtelijk site. Met aanmaken van een account kun je de bestelling goed volgen. Bestelling is snel verzonden. Netjes verpakt.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Levertijd duurde langer, bestelling was wel top.

Ik kreeg mijn pakket oas na 2 dagen terwijl ik voor 3 uur had besteld. Maar mijn bestelling was wel top. Ik had gevraagd om een goede datum van de producten en ik kreeg een mega goede datum!

Onvoldoende

Prima producten. Echter zeer slecht verpakt waardoor bij alles kapot was. Oplossing klantenservice ondermaats.

super snelle levering

en netjes ingepakt, en super snel verzonden top.

Op de idioot grote verpakking na een prima service

Excellent

High quality products and attractive price. Will definitely buy again!

Ene keer goed ander minder

Heb 2 keer gehad dat ik slechte cacaoboter binnen kreeg vergeleken met de anderre en heb 1 keer gehad dat ik een vieze bonbon mal binnen kreeg of een zak chocolade waar zwarte stukjes in zaten voor de rest snelle levering

Exceptional customer service

I made a mistake in the order, the customer service reimbursed me for the entire amount quickly and without problems

Pucis pan geeft nog steeds af, van alles gedaan zoals het beschreven staat, slechte kwaliteit, gebeld naar Waroeng, wederom hetzelfde verhaal hie ik het moest schoonmaken. Nogmaals geen optie.

artikel retour en andere artikel ontvangen. zeer vriendelijk en snel.

Telefonisch uitgelegd dat ik de verkeerde maat had besteld. Direct retourlabel gestuurd. De zelfde dag andere maat besteld en de volgende dag al ontvangen. Zeer prettig te woord gestaan aan de telefoon en zeer snel andere artikel gestuurd. Top.

slecht service

als je iets besteld en het wordt verkeerd uitgeleverd, dan verwacht je toch dat het wordt opgelost, maar nee het goede artikel is dan ineens uit het assortiment

Snelle levering.

Perfect service and quality!

I ordered caramel and white Calebaut chocolate for ganache and everything went very well. My guests were happy with the taste ❤️

3 producten besteld Zien er goed uit Verder perfect gegaan Taart verdeler

Geweldige levering en goede verpakking

De keuze voor de verpakking is goed en makkelijk te openen. Netjes op tijd aangeleverd en zonder enige vertraging

Goed assortiment

Ruime keuze en zeer snelle verzending.

geweldige webside

ik ben zeer positief over Bak & Co. Het assortiment is ruim en de prijzen zeer concurrerend. Ook de levering was heel snel.

Top uitstekend

Super snelle levering en Top services goed bereikbaar aanrader

Goede levering

Snel, goede verpakking, prima prijzen. Heel erg tevreden!

prima service

alles goed gegaan thermometer werkt perfect

Uitstekend bedrijf met uitgebreid assortiment.

Een fijne webshop waar je zo'n beetje alles kunt kopen voor hobby- en professionele bakkers. Na bestelling snel geleverd en ook nog eens de goedkoopste!

Zeer goed!

Bak&co klantvriendelijk!! Alleen een b6vertraging door postNL

Snelle goede levering

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.