Ik kreeg niet wat ik bestelde

Van de zeven bestelde schorten kwamen er vijf als een sloof. De kwaliteit van de producten was erg goed. Jammer. De levering kwam gelukkig snel.

Goede klantenservice

Klein "probleempje" werd door de klantenservice heel netjes opgelost. Ik zou er zeker weer bestellen!

Alles Top

super snel en goed gepakt. Echte perfect !!! Dank u

Makkelijke site, goed product

Als jullie die Speculoospasta 8 kg blijven verkopen, ben ik vaste klant!

Het was mijn eerste keer en het was prima

Onverwachts......

Was al geruime tijd op zoek naar 3 goede huishoudscharen. Nergens te krijgen tegen een redelijke prijs. Totaal onverwacht loop ik al Googelend aan tegen jullie aanbod. Voldoet prima, ook al is het voor hobby doeleinden. Groet, Feico Hofstra

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Broodkratten van goede kwaliteit binnen 2 dagen geleverd.

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.