Fantastisch, snel en heel erg goed!

Voor de 1e keer hebben we iets bij jullie besteld en de volgende dag is het al geleverd! Razendsnel, goed qua datum en een fijn product@ alle lof!

Snelle bezorging en goed ingepakt

Eerste keer besteld, scherp geprijsd en de volgende dag geleverd

Ik ben net begonnen met het maken van bonbon,s en daar gebruik ik graag de juiste artikelen voor en die zijn bij Bak & Co ruim aanwezig ,

Kwaliteit voor een goede prijs

Nergens goedkoper kunnen vinden en snel geleverd. Super!

Goede ervaring

Op vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord en het bestelde artikel werd snel verzonden en netjes verpakt. Bovendien hebben ze ook aantrekkelijke prijzen.

Super,snelle levering.

Prima artikel ontvangen

Goede producten maar de site is onoverzichtelijk in vergelijking met baktotaal.

Goede producten, website wat onoverzichtelijk, niet helemaal duidelijk hoe ik iets kan vinden en veel groot verpakkingen wat voor mij persoonlijk niet handig is. Contact formulier en kortingscode werkten niet maar dit is afgehandeld. Na melden. Netjes geholpen door klantenservice.

Ik had een vraag m.b.t. een mengverhouding van kruiden. Ik werd hierop keurig teruggebeld en gedegen geïnformeerd. Erg fijn!

Makkelijke uitgebreide website en super snelle levering! Zeer tevreden

snel en correct

Mooie spulletjes.

Snelle verzending

Bestelling snel ontvangen. Fondant figuurtjes waren kleiner dan verwacht, maar wel leuk.

goed en lekker snel binnen!!

Goed en lekker snel binnen

Snelle levering en super service

Snelle service. Goede spullen en bij een klein foutje in de levering meteen goed opgelost.

Mooie producten maar de prijs is hoog helaas

Mooie producten

Top product

Bestelling veel te laat

Ik bestelde op vrijdag voor om 15u een bakkersmuts. Beloofd was dat hij dezelfde dag verzonden werd. Dat gebeurde niet, de bakkersmuts kwam de week erna woensdag binnen.

Makkelijke bestel site

Producten volgende dag in huis Goede prijs kwaliteit verhouding

Prijs/kwaliteit uitstekend en zeer snelle levering.

1e bestelling

Voor het eerst besteld en producten ontvangen. Helaas was doos stuk gegaan met de post waardoor er 1 product ook niet meer te gebruiken was. Na een mailtje super netjes verholpen en direct vervangen. Ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Snelle retour afhandeling.

Ik had het verkeerde zeef besteld en betaald. Na 2 dagen was de betaling teruggestort en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

ze hadden precies wat ik zocht

ze hadden precies wat ik zocht

Goed bedrijf

Alles keurig geleverd

Mooie producten

Enige minpunt is de 1kg citroenrasp met een houdbaarheid van 3 maanden… dat is wat krap als amateurbakker. Wouter

Leuke site en snelle levering

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.