Lekkere chocolademelk goed voor de hartkleppen.

Haarnetjes zijn goed!! Dus...perfect

De mengkom voldeed niet aan mijn verwachtingen.

De bestelde mengkom heeft een grove rand aan de binnenkant en geen anti slip aan de onderkant.

Snelle levering in prima prijs!

Zéér klantvriendelijke behandeling bij BEKO

Door mijn bestelling te hebben gedaan en getracht dit persoonlijk af te halen, hebben de medewerkers alles gedaan om dit bij BEKO, van DC Utrecht aan de Niels Bohrlaan, in orde te maken. Hulde.

Een mooi en lekker smaak produkt

Mijn ervaring met beatellen is heel naar behoren verzonden Zaden en pitten verukkelijk Voor die heerlijke gebakken broodjes Binnen enkort zal ik meer ga bestellen Zoals cacao en andere producten Ben oma van de oude stam Desem brood bakken Binnen kort geef ik die site ook aan de buurvrouw Bedankt voor alles Ga nog meer produckten bestellen Bedankt H. Abu Awad

Erg fijne deegsteker.

Deze deegstreker is extra lang en die zie je verder nergens. Het was snel in huis.

Niets op aan te merken

Goede prijs, snel geleverd, geen verzendkosten. Perfect spul.

Lekkere grote mix kom voor beslag, fantastisch ivm morsen.. Blij mee...

Vlot besteld en nu snel bezorgd

Vlot besteld en vlug gezorgd

Ruime keus, snelle levering

Bij de mooie decoraties zat ook nog een cadeautje, echt een verrassing

Doet wat het afspreekt

Goede service en een snelle!!

Snelle levering en product in top kwaliteit

Handige rijsmandjes.

Op herhaling... Voor de 3e keer dit rijsmandje. Zegt genoeg!

Goede mesjes voor eerlijke prijs en vlot geleverd. Er zat ook nog een gratis en handig extraatje bij. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker zoeken bij deze winkel.

Ga er vaker bestellen!

Duidelijk, prima prijs/kwaliteit, goed product en snelle verzending.

Fantastische klantenservice

In september had ik met een goede aanbieding alvast een doos koekstempels gekocht als kerstcadeautje. Niet aan gedacht om deze te controleren en tijdens het uitpakken bleek er een stempel te missen. Zonder verwachting een mailtje gestuurd en kreeg een dag later reactie dat er een nieuwe doos werd opgestuurd! Ik had dit totaal niet verwacht maar ik ben er heel blij mee. En de ontvanger van het cadeau uiteraard ook.

Levering zoals verwacht

Levering zoals verwacht en produkt zoals verwacht

Snelle en correcte levering

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Goed product. Snel geleverd

Fijne spullen voor mijn bakhobby.

Mooi verpakt en heel snel en gratis geleverd Toppie.

Ik heb het snel thuis gestuurd gekregen

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.