Prima product,snel geleverd, goede prijs!

Ik ontving het product snel, erg fijn. Het enige is dat het in een zeer grote doos werd geleverd met ontzettend veel vulling snippers tegen breken. Verpakking was niet duurzaam. Maar dat is dan ook mijn enige minpunt.

Snel besteld en keurgig geleverd

Makkelijk te bestellen op de site en snel geleverd. Het zou fijn zijn als de verschillende producten iets meer toelichting voor gebruik zouden hebben.

Goed en snel

Snelle service, zeker gezien de Kerstdrukte. Totaal geen klagen vanaf bestellen tot aan bezorgen.

Prima Geregeld alles en ook via de mail ging alles perfect

Snel en goed.

Fijne afhandeling en snelle levering.

Contact was uitermate vriendelijk en behulpzaam

Heel fijn en vriendelijk contact gehad! Ik bestelde het product specifiek omdat het wit op de site stond aangegeven, maar het was niet wit....

Nette bestelling, snel binnen

Wat fijn dat alle producten ook echt de volgende dag geleverd worden. Scheelt weer wat stress voor het kerstdessert. Een net pakket mogen ontvangen, incl. een gratis krabber. Ik ga zeker vaker bestellen!

Product was veel kleiner dan verwacht

Zou heel fijn zijn as de product foto’s ook duidelijk maken hoe groot een product is. Niet alleen in de beschrijving zetten maar ook in perspectief fotograferen!

Aanrader!

Pakket op tijd ontvangen, klantenservice heeft me fijn geholpen!

Eetbare gouden suiker!!!

Ik ben herl blij met Bak&Co, want ze leveren volgens afspraak, beantwoorden mails herl snel en zijn blij met elke klant. Eigenlijk precies zoals het hoort!

Super te vreden

Super te vreden over

Veel keus, snelle levering

Makkelijk bestellen snel geleverd. Producten voldoen aan verwachting.

Goede en snelle service

Besteld, volgende dag in huis

Op een werkdag besteld, volgende dag in huis. Heel fijn!

Makkelijk en snel

Bestellen ging gemakkelijk en bezorging was snel.

nog niks ontvangen

Raar om een beoordeling te vragen als ik nog niks heb ontvangen

Product was stuk goedkoper en nog gratis verzending ook Super tevreden!!

Super snel verzending

Perfect snelle verzending

bestelling correct

Sneller levering en goedkoop

Snel, accuraat tegen een goede prijs.

Goedkoop en goede spullen

Als thuisbakker/hobbybakker speur ik internet af voor de meest aantrekkelijke prijzen van de ingrediënten van mijn taarten om zo de prijs van mijn taarten aantrekkelijk te houden. Bovendien is de kwaliteit meer dan goed van jullie producten, dan is de keuze snel gemaakt.

Prima verzorging en leuke produkten

Snelle levering.

Goed product.Ik ben er heel blij mee.Als ik weer iets nodig heb,bestel ik het weer bij Bak en Co.

Fantastische klantenservice

Ik kocht een product dat landelijk overal uitverkocht was. Helaas had dit specifieke product een tht van een maand. Toen ik daarover contact opnam., was een oplossing snel gevonden. Chapeau voor deze mensen en hun klantvriendelijke oplossing!

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.