Snelle levering en een goede prijsverhouding.

profesioneel bakmateriaal,zeer goede kwaliteit.

mooie tulbanden mee gebakken, met de nieuwe vormen.

Snel en goed geregeld

Goede en snelle levering van een mooi product

Ik werd er blij van.

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Mooi assortiment en goede kwaliteit

lekker

blij met de bestelling

Snelle service!

Snelle service!

Super top

Geweldig service

Goed en snel

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Super goed

Snel bezorgd

K had Hella sambal besteld lekker merk .... Wilde bij bestellen....jammer uit het assortiment...

Bijzonder snel en goed

Spijs besteld Andere dag geleverd. Goed verpakt Kan niet beter

Snelle afhandeling

Goed product snelle afhandeling en op tijd binnen gekregen top

Topkwaliteit en snelle levering

Mooie taartschep van Nordic Ware gekocht zodat al dat lekker ook mooi opgediend kan worden.

Snel levering !

Niet heel tevreden

Wij hadden thermometers besteld. Dit duurde erg lang en we hadden nog niets ontvangen. Na een belletje naar jullie kom ik er achter dat ze naar het verkeerde adres waren gestuurd, kan gebeuren maar jullie hebben hier niets over gecommuniceerd naar ons. Hierdoor duurde het nog langer tot we ze zouden ontvangen. We hebben ze nu ontvangen maar dat duurde wel heel erg lang. Aan de telefoon ben ik wel vriendelijk te woord gestaan.

Goed en snel

Goed en snel alleen absurde grote verpakking !

uitstekend

zeer snelle levering en zag er prima uit

Snel geleverd en goed.

Degelijk materiaal ,ben er zeer blij mee. Ook leuk dat er een cadeautje bij zat. Heb mijn weg naar jullie gevonden.

Voor herhaling vatbaar...

Nu 2x besteld en beide keren vlot geleverd. Ook zat er een kadootje bij van de Sint ( erg leuk). Volgende bestelling zal ook hier zijn.

Afleverprobleem werd zeer voortvarend opgepakt terwijl probleem mijn eigen schuld was Ouderwetse service !!

Prima bezorging

Goed verpakt, netjes op tijd.

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.