ECS Balance echt fantastisch

Na mijn BrainQ opleiding ben ik privé en in mijn praktijk ECS Balance gaan gebruiken met fantastische resultaten

Het werkt!

Ik heb moeite met afvallen en hoorde van mijn orthomoleculair therapeut dat dat te maken zou kunnen hebben met een goede balans in mijn lichaam. LifeAid panacea daarbij zou kunnen helpen. En inderdaad, het helpt! Ik val nu gestaag af. Wel met een uitgebalanceerd dieet (3care) uiteraard!

Gepassioneed

Krijg goede begeleiding en advies voor de preparaten. Makkelijk bestellen en duidelijke gebruiksaanwijzing.

Merkbaar Effectief

Ik merk rust in mijn lijf, een betere balans! Die panacea is echt een wondermiddel!!

Voelbaar verbetering na 2 weken silicium inname.

Na 2 weken inname van LifeAid Silicium voelde ik al verbetering en minder 'kraken' in mijn knie gewrichten. Extra gemotiveerd ben ik verder gegaan , nu met mijn 2e flacon omdat mijn man het nu ook inneemt.

LifeAid mee naar de bergen

Ik ben zo enthousiast geworden door de visie en de natuurlijke ingrediënten die breed werkzaam zijn. Mijn foto's naar Karlijn zijn duidelijk.

Echt een top product!

Na vele creme's te hebben gebruikt tegen mijn puistjes werkt deze serum van LifeAid echt. Je hoeft maar een kleine beetje met een wattenstaafje op de puistjes aan te brengen in de ochtend en in de avond en na twee dagen zijn mijn puistjes uitgedoofd. Ik gebruik het serum nu twee maanden en ben er erg blij mee. Het serum geeft verder ook geen jeukend en droog gevoel wat veel creme's tegen puistjes vaak wel doen. Kortom, een echte aanrader!

Goed doordachte supplementen

Supplementen op natuurlijke basis die niet voor de hand liggen en voor wie echt gezond wil zijn/blijven.

Zeer goede persoonlijke begeleiding.

Ik ben begonnen met de Silicium. Omdat ik sterke botontkalking heb. Ik merk vooral aan mijn nagels en mijn haren dat ik er veel baat bij heb. Inmiddels gebruik ik de multi compliment en Melatonine en de Tryphala. Ik kan iedereen aanraden contact op te nemen met Karlijn voor een persoonlijk advies.

Direct merkbaar

Na een stressvolle gebeurtenis was mijn eetgedrag, energie en motivatie compleet van slag. Panacea gaan gebruiken, vanaf dag 1 meer rust en balans en beheersing.

Ik voel me een stuk beter!

Naar advies van een therapeut ben ik de ECS capsules gaan gebruiken (eerst de druppels en toen de capsules) en al snel voelde ik me een stuk vrolijker en meer gefocust! Ook is mijn slaap een stuk beter! Ik kon door mijn slechte focus mijn opleiding niet halen, maar nu lukte het door betere focus en kalmere gedachtes opeens wel! Ik ben ontzettend dankbaar dat mijn therapeut dit heeft aangeraden!

Panacea geeft rust

Geeft rust in het hoofd, maar ook in het lichaam

Doeltreffend!

Als orthomoleculaire therapeut met de specialisatie Brain Q, richt ik mij voornamelijk in het herstellen van het endorfine en het endocannabinoïde systeem. Tot voorkort waren leveranciers in dit vakgebied erg schaars, en ben daarom zeer tevreden met niet alleen de kwaliteit van deze producten maar ook klantgerichtheid naar ons therapeuten toe. Dankjewel Life Aid!

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!