Snelle levering, duidelijke website en goede producten.

Top bedrijf en top producten

Eerlijke, mooie kwalitatieve producten. Karlijn geeft ook top adviezen en heeft heel veel kennis in huis.

Erg tevreden over de service, de bezorging en zeker de producten

Couldn’t be better!

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines.

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines. Praktijk LymfeTouch Ruigahuizen. RetreatGaasterland.

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en een snelle levering.

Zie hierboven

Professioneel zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen!

LifeAid is een vertrouwde leverancier van hoogwaardige supplementen. De samenstelling van de supplementen is volledig wetenschappelijk onderbouwd, waarnaast ook veel tijd is besteed om de kwaliteit te blijven waarborgen. Ze stralen de passie uit voor het vak en dat voel je ook als je met hen in gesprek bent. Daarnaast denken ze met je mee in ingewikkelde casussen en geven ze een eerlijk advies ook als het een supplement van een andere leverancier is. De gezondheid van cliënten staat bovenaan. Kortom, ze kijken over muurtjes heen. Eigenlijk doen ze gewoon waar ze goed in zijn!

Zeer mooie producten die het verschil maken, zonder vulmiddelen.

Ik ben eigenlijk meer van natuurlijke manier van gezondheid verbeteren, en daarom niet echt voorstander van supplementen. Wel weet ik natuurlijk dat ons voedsel niet meer volwaardig is. Daarom vind ik deze producten van LifeAid zo mooi. Wel de kracht uit de natuur die nodig is om de balans weer te vinden in ons zelf, maar niet de vulstoffen die vaak gebruikt worden. For those who know, de slogan belichaamt bijna alles waar het zelfgenezingsproces voor staat ;-) Dank Karlijn en Barend. Nu kan ik nog beter mensen helpen zichzelf helpen.

Super producten!

LifeAid heeft super kwalitatieve producten. De resultaten zijn enorm positief. Daar kan geen enkel ander merk aan tippen! Ook de service en de bereikbaarheid zijn top!

Fantastische producten

Prachtig assortiment.! Zowel productvoorlichting als professionele advisering en ondersteuning zijn van hoog niveau. Alle lof voor de missie van dit jonge bedrijf!

Geen fijne ervaring met de klantenservice

Ik had mijn pakket op een afhaalpunt laten bezorgen omdat ik niet thuis zou zijn. Dit is niet goed gegaan en het pakket ging retour naar lifeaid. Na mijn vraag aan de klantenservice wanneer ik mijn pakket kon verwachten, kreeg ik voor mijn gevoel een paar tikken op mijn vingers. Want pakketbezorgers doen geen briefjes meer in de brievenbus, je kunt het immers online volgen tegenwoordig - klopt, daardoor zag ik dat het retour gestuurd was, alleen het was een 24u pakketpostpunt…. - Maar omdat ik een nieuwe klant was werd een uitzondering gemaakt en stuurde ze het pakketje opnieuw op. - met de mededeling of ik mij er wel van bewust was dat Lifeaid nu 3x 7,05 aan verzendkosten had betaald… - deze extra kosten waren in mijn beleving niet mijn fout, maar van de pakketdienst? Niet klant vriendelijk! De producten kan ik nog niet beoordelen omdat ik ze pas een week gebruik, maar deze moeten wel extreem goed zijn wil ik een tweede order plaatsen.

Geweldige producten en service

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Duidelijke uitleg wanneer nodig en mooie producten.

Topservice!

Goede unieke supplementen, goede service en duidelijke uitleg.

(h)eerlijke producten met grote waarde

Als orthomoleculair therapeute ben ik heel blij met een bedrijf als LifeAid: grote kennis van hun producten en grote controle erop waardoor ik zeker weet dat ik zuivere producten voorschrijf. Vele cliënten zijn met de diverse producten geholpen. Een groot favoriet is Panacea tegen slaapproblemen, onrust, adhd en/of 'cravings' (constant lekkere trek). Absoluut een aanrader.

Want een super bedrijf!

Mooie eerlijke producten, de volgende dag in huis en dan ook nog met een leuk handgeschreven kaartje erbij.

Duidelijk en snel

Ik ben erg blij met mijn producten en vind het prettig dat de site duidelijk is. Ik heb de producten snel ontvangen.

Verpakking ziet er perfect uit

Of het supplement werkt? Ik heb geen idee. Kan nog geen verschil merken met de tijd dat ik het niet gebruikte.

Erg enthousiast

Prachtig product en ik raad het iedereen aan.

prima service en goed product

Ik gebruik nu enige weken de immutines en merk dat mijn lichaam dit goed doet. Het product doe ik door mijn warme water of thee of in koud water en het geeft een aangename zachtheid aan het drankje. De service is zeer snel qua bestellen, dus prima voor elkaar

Verbluffend werkt de immutines, mijn cliënten merken al snel verbetering

De brede ondersteuning van immutines werkt bij veel van mijn cliënten. zo verteld de ene dat haar nagels minder snel breken, de andere dat er meer inhoud is tijdens sportmomenten, niet meer in de nachts uit bed hoeven om te plassen, minder kramp in de kuiten echt ik kan nog wel even zo door gaan maar probeer het zelf maar eens

Wordt ioede nformatie gegeven over het supplement, snelle verzending.

Goede kwaliteit

Met aandacht geleverd. Mooie verpakking en goede producten.

Ik voel me beter

Zelfs al na enkele dagen voelde ik merkbaar verschil in energie en beter voelen...

Niet helpend

Ik heb het gekocht tegen haaruitval, maar merk niets van product. Het helpt vooralsnog niet

DireSupplementen die een doel hebben

Ik vind het prettig dat ze advies geven op datgene wat ik nodig heb en ook altijd netjes vertellen. Een supplement is geen vervanging voor een ongezonde levenstsijl. Dat in combinatie met een compleet advies kan ik waarderen. Ben erg enthousiast over de fulvinezuur.

Bijzonder

Fijn dat LifeAid iets heeft om het ECS susteem tot rust te brengen. Ik heb namelijk al weken hoofdpijn van een xtc pilletje. Ik heb twee potten besteld om verzendkosten te besparen. Ik vind een pot erg duur. De pillen zijn groot en liggen erg zwaar op de maag. Ik neem het tussen mijn avondeten door en proef dan uren lang kruidnagel. Waarschijnlijk had ik beter voor de druppels kunnen kiezen. Van de werking heb ik nog niets gemerkt.

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!