Fijne verpakking met een maat lepeltje. Wat ik erg fijn vind is dat er geen smaak aan zit ik word nog al snel misselijk. Nu nergens geen last van. Ik ben nu bijna 2 weken bezig

Fijne producten

Hier in huis zijn we allemaal erg tevreden

Uitstekende supplementen en service!

Ik ben enorm te spreken over jullie. Het contact ervaar ik als zeer prettig en professioneel. Als ik vragen heb worden die zeer snel en vakkundig beantwoord. De levering is ook altijd snel. Ga vooral zo door!

Goeie producten

Makkelijk te bestellen producten met duidelijke beschrijving. Bij je bestelling zit een qr code waarmee je komt op site die aangeeft hoe je het product gebruikt. Er wordt zelfs gedacht aan evt medicatie die je kan gebruiken en hoe je dan de producten moet nemen. Ik gebruik het nu een week en kan nog niet zeggen wat het precies voor mij doet maar heb wel vertrouwen dat het iets goeds is.

Snelle service en duidelijke website

Kreeg de tip om de zwarte komijnzaad capsules te gebruiken. Besteld, en het werd vlot geleverd met een handgeschreven kaartje erbij. De persoonlijke zorg sprak mij heel erg aan. Ik slik de capsules nu een paar weken en ik voel me goed. Inmiddels ook voor mijn man gekocht. En iop de site wordt uitgelegd waarom zij anders zijn dan de drogist. Plus je kan altijd contact met ze opnemen voor vragen.

Ik had via de app een vraag gesteld en heb via een mail een heel uitgebreid antwoord gekregen....echt super !

Snelle levering, goed verpakt. Dit was mijn eerste bestelling, dus ik kan over de producten nog niet zoveel zeggen. Maar ik ben optimistisch!

Snelle levering, goede kwaliteit producten, duidelijke gebruiksaanwijzing met persoonlijk briefje.

Na aanschaf van producten is het fijn dat ermee gedacht wordt hoe het product werkt en bevalt Die ondersteuning is heel belangrijk en raadzaam Ga zo door

Duidelijke website met goede informatie.

Duidelijke website en goede informatie. Na levering producten nog een extra mail met nog meer info.

Fijn product!

Gemakkelijk om in te nemen!

Pijnvermindering

De pijn van heupartrose is sterk verminderd.

Top producten!

Ik gebruik silicium en heb gevoeld dat t werkt. De gewrichten in handen en rug gingen mijn minder pijnlijk worden, en later verdween het, toen mijn flesje leeg was, kwam het na 1 week langzaam terug, dus gewoon verder met deze film silicium, prima spul, aanrader!

Goed product

Snelle levering en de silicium gebruik ik nu 1 week en merk dat mijn nagels iets harder gaan worden. Ik schrijf mijn ervaring als ik het drie maanden gebruikt wat het dan nog meer heb opgeleverd. Ben al tevreden met het product betreft me nagels!

Geweldig bedrijf!

Ik vind lifeAid een super bedrijf, wat een service en zorgvuldigheid. Een hele persoonlijke benadering die je zelden ergens anders ziet. De producten zijn zo mooi uitgezocht en inmiddels gebruik ik een aantal producten van hun en ben erg enthousiast. Ik kan niet over alle producten die ik gebruik al wat zeggen want gebruik sommige nog maar kort en ik gebruik momenteel ook andere dingen dus dat komt nog. Maar tot zover, geweldig.

Fijne ervaring, goed bereikbaar voor persoonlijk contact en advies denkt met je mee , snelle en correcte service en persoonlijk kaartje bij je bestelling.

Hoge Kwaliteit supplementen

Als natuurgeneeskundig en orthomoleculair therapeut werk ik graag met supplementen van hoge kwaliteit. Deze middelen zitten ook nog eens in een prachtige verpakking. Snel geleverd. Goeie service.

Heel blij

Super fijne producten

Heel warm en behulpzaam en oprecht

Heel oprecht , behulpzaam . concreet advies , gerichte vragen. Uitermate oprechte belangstelling. Heel warm , persoonlijk contact. Uitzonderlijk.

Keurig verzonden en snel geleverd. Alleen de deksels zijn erg kwetsbaar

Niks op aan te merken behalve dat waarschijnlijk door transport per pakketbezorger de deksels van beide geleverde potjes waren gescheurd(1x)/gebroken(1x)

Kwaliteit

Voller, steviger en meer glans. Sinds ik Silicium gebruik zie ik deze positieve resultaten terug in mijn haar!

Fijne druppels

Erg blij met de druppels van Lifeaid! In combinatie met zoveel mogelijk glutenvrij en goede biologische voeding heb ik het idee dat mijn leaky gut syndrome langzaam gaat genezen. Interessant om te lezen wat er allemaal mogelijk is met ECS druppels en Panacea druppels en de invloed op je systeem! Erg blij mee want ik was de laatste tijd totaal energieloos.

Snelle, persoonlijke, deskundige service

Ik werd ontzettend snel en deskundig geholpen. Alleen maar alle lof!

Uitstekend bedrijf

Het is nog te kort om er wat van te zeggen. Alles is keurig netjes snel geleverd. Weet alleen dat silicium van levensbelang is voor het menselijk lichaam en dat het echt tijd nodig heeft om de gunstige effecten te merken, hoe meer te korten een mens heeft hoe langer het kan duren. Kwestie van volhouden.

Persoonlijke hulp bij keuze product en snelle levering!

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!