Nog te kort gebruikt voor een goed oordeel

Ik gebruik de druppels Pancea icm omega3 olie nu 1,5 week. Dit vind ik nog te kort om er een goed oordeel over te geven. Wel vind ik het advies dat je krijgt nav een vraag heel goed en uitgebreid! De druppels zijn ook heel goed te doseren. Ik hoop gauw het gewenste effect te mogen ervaren.

Deze silicium is de beste!

Wij gebruiken sinds een tijdje de silicium van Lifeaid. Het is misschien wat duurder, maar wel echt het geld waard! Ik had hevige haaruitval, maar dat is bijna helemaal gestopt nu. Leuke bijkomstigheid is ook dat mijn huid er een stuk beter is gaan uitzien. Veel gladder en frisser. Het doffe is er af. Lifeaid zelf verzendt erg snel en communiceert zeer goed.

fijne supplementen en snelle levering.

levering was snel en leuk met een persoonlijk kaartje erbij. Producten zijn van hoogwaardige kwaliteit.

Het contact en kennismaking met het produkt is heel prettig, werkzaamheid moet ik nog afwachten

Ik ben net begonnen met de Produkten van LifeAid maar de eerste ervaringen zijn heel positief . Het is prettig om contact te hebben met een persoon . Via de app is er eenvoudig contact te leggen en er komt snel een reactie terug . Ze denkt echt mee in de vragen die er , zeker bij de start, voorbij komen . Nu afwachten wat de Produkten gaan doen , ben benieuwd!

Geel goed advies en goede producten

Ik ben heel blij met lifeaid! Je voelt je gehoord en samen met jou kijken ze naar het gehele plaatje van je gezondheid. Dit doen ze in stapjes, je wordt niet overspoelt. Ze geven ook een duidelijke uitleg. Ik gebruik de ecs balance van lifeaid en dit helpt mij echt (in combinatie met het andere advies) bij mijn mentale gezondheid en bij het slapen.

Super fijn bedrijf!

Levering is super snel en fijne producten! En de persoon achter het bedrijf heeft een goud hart.

zeer tevreden

na4 weken silicium duidelijk verbetering in pezen en aanhechtingen

Duidelijke uitleg wat Life Aid is op de website

Ik vond het niet helemaal duidelijk hoe de bestelling geplaatst kon worden.

Super goed advies bij dit bedrijf ,snelle levering

Perfect Leuke vriendelijk Kaartje bij gevoegd

Net begonnen

Ik heb er nog niet veel ervaring mee, want ik ben net begonnen. Maar het smaakt nergens naar dus is zeker niet vies. Zeer benieuwd wat de resultaten zijn over een maand ofzo, en of ik er dan al wat van zie.

Meer dan geweldig!

Ik heb een mail gestuurd met de dingen waar ik tegen aanliep, de supplementen die ik reeds gebruikte en ik kreeg een zeer uitgebreide mail terug met deskundige uitleg!

Pure kwaliteit met krachtige werking

Druppels Panacea hebben geen lekkere smaak maar mijn lichaam voelt zich zo intens veel beter. Fijne persoonlijke en snelle service!

Gebruik het al jaren

Gebruik het al jaren samen met andere supplementen en voel me er goed bij. Kan niet aangeven wat het exact doet maar de combinatie maakt dat ik me in het geheel fit en soepel voel.

Heel fijn product, snel verstuurd met een persoonlijk berichtje!

Erg bedankt voor de snelle verzending, ik ben erg blij met de panacea en silicium

Silicium is en blijft een topproduct !

Sinds ik silicium dagelijks inneem voel ik me fysiek veel beter. Ik merk het zelfs ook aan mijn huid, nagels en haar.

Erg fijne site, die deskundig advies geeft

Ik vond de allerbeste silicium via deze site en gebruik het nu 2 maanden. Ik merk nu duidelijk resultaat. Sterke nagels en voller haar. Ik blijf dit altijd gebruiken en wil niets anders meer.

De balans is er weer

Ik heb een hoge bloeddruk overgehouden aan mijn zwangerschap waarvoor ik Labetalol en Nifedipine slikte. Ik wilde hier zo graag vanaf. Via mijn orthomoleculaire therapeut kreeg ik ECS Balance aanbevolen. Ik ben verheugd te melden dat mijn bloeddruk nu stabiel is. Geen te hoge pieken meer. Ik ben ook gestopt met de bloeddruk medicatie. Ik heb meer rust in mijn lijf en ik voel me krachtig. Mijn gezondheid heb ik in eigen hand en niet de farmacie!

Super informatie en snelle levering

Ik gebruik het nog te kort om iets over de werking te zeggen maar ik ben onwijs goed ingelicht en te woord gestaan via whatssp

Vermindering van artrosepijn

Na een poosje kreeg ik minder nachtelijke pijn aan mijn heup en grote teengewricht. Ik heb uitgebreide artrose op meerdere plaatsen.

Silicium: Een product dat nooit teleur stelt.

En niet alleen het product stelt nooit teleur. Ook Karlijn stelt nooit teleur. Een vraag is snel beantwoord. Een bestelling snel en juist geleverd. Mijn nagels zijn in geen jaren zo mooi geweest. Binnenkort ga ik weer door de scan voor een botmeting. Ik ben benieuwd of er een verbetering is. Ik gebruik inmiddels ook collageen. Dat is beslist ook een aanrader. Lifeaid...bedankt, ook voor alle steun die we steeds van jullie mogen ontvangen. Groet JM

Mooi product met superservice

Gebruiken de producten al geruime tijd en dat bevalt geweldig.

Mooie promotie!

Prima producten, snel geleverd aan een aantrekkelijke prijs. Een aanrader!

Hele snelle levering en een mooi product

De bestelling werd de volgende dag al geleverd en de producten zien er goed uit. Werking zal ik over een paar maanden pas merken maar ik daar heb ik ook al goede verhalen over gehoord.

Puur

De verschillende producten van LifeAid die ik gebruik zijn Silicium en Immutines. Ik heb fijn haar en sinds ik Silicium gebruik merk ik dat mijn haar voller en steviger is geworden. Ook mijn nagels zijn sterker. De Immutines is voor mij een prachtig en welkom product. Ik transpireer veel en nu met de overgang erbij wordt dit niet minder. Het zeewaterconcentraat is voor mij een goede aanvulling. Ik voel me beter sinds ik het dagelijks gebruik. LifeAid levert pure producten. Ik ben er heel blij mee!

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!