Een verbazend goed en snel werkend product

Goede begeleiding. Persoonlijk. Betrouwbaar. Vertrouwelijk.

Betere gemoedstoestand door ecs balance

Nadat ik mij wekenlang somber voelde ben ik begonnen met ecs balance. Na gebruik voelde ik mij direct beter. Mijn gedachten zijn rustiger en mijn sombere gevoelens zijn niet tot nauwelijks meer aanwezig. Ik gebruik ook het collageen van Life Aid, ook hier ben ik erg positief over. Het verminderd niet alleen rimpels maar zorgt ook voor minder onzuiverheden. Ik raad deze producten aan.

Zeer tevreden over het uitgebreide advies wat ik gekregen heb, ook kreeg ik laatst nog een tip bij mijn bestelling. Super fijn ze staan echt voor je gezondheid en niet zomaar om iets te verkopen. Over de producten ben ik ook super tevreden en zorg ik ook echt dat ik ze op voorraad heb

Prima middel

Gebruik het al jaren en bevalt mij prima.

Uitstekende resultaten

De supplementen worden snel verstuurd en als je vragen hebt snel en correct beantwoord. Ik gebruik de silicium. Het is fijn dat het zo geconcentreerd is, waardoor je per dag maar weinig nodig hebt. Ik ben ermee begonnen ivm een darmverzakking (naast een andere behandeling) en dat gaat nu goed. Als extraatje heb ik voor het eerst van mijn leven sterke niet scheurende nagels. Daar ben ik heel blij mee.

Perfect!

De benodigde uitleg,die doordacht en zonder eigenbelang gegeven werd,geeft me vertrouwen in Life Aid. De producten zijn van erg goede kwaliteit,zonder daarom onbetaalbaar te worden. Ze worden snel geleverd,goed verpakt,en via mails,kan je heel goed volgen,waar het pakje is. Karlijn heeft me geholpen met veel enthousiasme en kennis van zaken. Een vriendelijk en persoonlijk kaartje,was toegevoegd bij de bestelling,wat zeer sympathiek overkomt. Een hele grote aanbeveling,LifeAid,die de naam waarmaakt!

Correct, snel en top product!

De beste silicium op de markt, zo zuiver als maar zijn kan. Snelle levering en de handgeschreven nota erbij is zo attent!

geweldig!

Proberen je aan alle kanten te helpen. IK ben heel erg tevreden en heb hele goede adviezen gekregen. Annemieke

Kan weer redelijk lopen

De pijn in mijn heup is duidelijk veel minder geworden, heb daarom gelijk 2 nieuwe flesjes gekocht. Misschien iets teveel maar beter dan te weinig. Heb het idee dat ik er echt baat bij ga krijgen.

Efficiënt samengestelde supplementen voor een optimaal effect.

Direct effect gescoord bij mijn hond, die een ernstige vorm van kanker heeft. De dierenarts is geïnteresseerd in de werking van de combinatie van deze krachtige antioxidanten. Natuurlijk zijn deze supplementen in eerste instantie bedoeld voor mensen. Maar deze supplementen zijn zo veilig en ze reageerde er zo goed op, dat mijn voorkeur uitgaat naar een behandeling met aangepaste voeding en ondersteuning van de lever, i.p.v. pijnlijke injecties in het bot die geen garantie boden op herstel. Bedankt voor de adviezen!

Merk het aan m'n nagels, haar en ben fitter/ meer alert

Super en hoogwaardige producten.

Als kenner weet ik dat dit een topbedrijf is.

Puur en zuiver, produkt en organisatie !

Snelle service, top produkten met zuivere ingrediënten. Duidelijke omschrijving van produkt.

Het werkt super.

Mijn ervaring is als ik het niet gebruikt krijg ik last van mijn heup.

Eerlijke producten en een prima persoonlijk advies

Mede door de supplementen van lifeaid die d.m.v. een persoonlijk advies zijn aangeraden met daarbij een persoonlijke begeleiding, is mijn man door de zware tijd van longkanker met uitzaaiingen heen gekomen.

Silicium top product

Sinds ik de silicium van LifeAid gebruikt merk ik echt dat de kwaliteit van mijn haar ontzettend verbeterd is.

Goedenkwaliteot producten. Je merkt verschil.

Het bestelde product werd snel en vlot geleverd. Bij de verpakking vond ik een handgeschreven kaartje om mij te bedanken, Hoe leuk en persoonlijk is dit wel niet ! En ja hoor van de silicium ben ik zeer tevreden.

Positief

Enorm blij met de goede adviezen en het fijne contact met LifeAid. Het heeft mij echt geholpen om me gezonder te voelen.

Deskundigheid en producten zijn top!

Via hun contactformulier verschillende vragen gesteld over mijn lichamelijke klachten. Na een dag ontving ik een e-mail met een persoonlijk woord en uitgebreid advies wat betreft hun supplementen, voeding en leefstijl. Inmiddels meer vragen gesteld en elke keer persoonlijk antwoord. Dat deed me erg goed. Ik gebruik verschillende supplementen van LifeAid. Ik heb er vertrouwen in. Daarnaast vind ik de vormgeving en verpakking mooi, niet belangrijk vergeleken met de goede inhoud, maar ik hou daarvan.

Gedegen en makkelijk.

LifeAid, wij kennen het nog maar 1 jaar, maar vinden het product uitstekend (Gedegen = Ouderwets woord voor een uitstekend en doordacht iets). De adviezen zijn duidelijk en goed omschreven. De mensen achter het product staan er echt achter en weten wat ze aanbevelen. Bestellen goed makkelijk en je krijgt het echt in een dag thuis bezorgd. Bij ons geen rare bijwerkingen of vieze smaakjes.

Super proffesioneel

Advies gevraagd via on line lijst en zeer uitgebreid advies op maat mogen ontvangen. Na 1 week opnieuw vraagje gesteld binnen de 24 u antwoord en motivatie babbel gekregen. Super bedrijf. Lucette Janssen

Kwaliteit is goed

Ze hebben een goede service ,snelle verzending en de kwaliteit is wat ze zeggen . Echt een aanrader ..

goede services

Na een kink in de kabel, waar ze zelf contact voor op hebben genomen is het uitstekend opgelost :)

Gebruik het wel al meer dan 15 jaar en bevalt prima

Heb de nieuwe verpakking ontvangen, maar vindt dit niet fijn. Ik mis het stopje met het doseergaatje, nu schenkt het niet fijn in de doseerlepel. (Te groot gat) Heb het nu van de lege fles afgehaald en overgezet op de nieuwe. Maar dit is niet handig want dan past de dop er niet op.

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!