Snel geregeld

Hoop dat dit mij enigszins gaat helpen

Ik slaap al iets beter

Goede en duidelijke informatie.

Het middel dat ik aangeraden heb gekregen smaakt niet zo onprettig als je zou verwachten. Contact met Life Aid is goed en adequaat.

Vriendelijk geholpen, snelle levering van suplimenten!

prima producten en service!

uitstekende producten en persoonlijke service

Mijn eerste bestelling,was er in twee dagen.

Ik kan nog niets vertellen over mijn ervaring. Ben pas een week bezig. Maar ik heb vertrouwen in het product.

Bij mij heeft het goed gewerkt in de tijd dat ik niet fit was, ik voelde me hierdoor snel beter!

Snel, duidelijk en bereikbaar

Ik heb voor het eerst wat besteld vorige week en mijn ervaring is tot nu toe erg goed. Duidelijke site, snelle levering en via messenger krijg ik goede en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Bijna geen klachten.

Ik gebruik al jaren de silicium van life aid. Omdat ik slijtage aan mijn knie heb. Ik heb de laatste jaren bijna geen klachten en de slijtage gaat bijna niet achteruit.

Eerlijk bedrijf met een missie.

In mijn ervaring een eerlijk bedrijf dat een eerlijk antwoord geeft op een vraag over een product gerelateerd aan een klacht. Het was simpel geweest om het product waar mijn interesse naar uit ging, in een doosje te doen plus factuur en naar mij op te sturen. In plaats daarvan kreeg ik een uitgebreid verhaal over voeding, mineralen en de opneembaarheid daarvan met de boodschap dat dit product waarschijnlijk niet het juiste voor mij was. De promo spreekt mij dan ook meteen aan LifeAid for those who know.

Snel en netjes verpakt geleverd , met een leuk persoonlijk kaartje erbij

LifeAid gaf mij zeer betrouwbare, nuttige informatie omtrentde supplementen die ik neem, dankjewel!

LifeAid gaf mij zeer betrouwbare, nuttige informatie omtrent de supplementen, medicatie die ik neem. Heb er een heel goed gevoel bij. Christina

Ik ben blij met Silicium van LifeAid!

Sterke nagels, daaraan zie ik dat Silicium van LifeAid werkt. Omdat ik Coeliakie heb en een glutenvrij dieet moet volgen ben ik zo blij met dit product. Naast de dagelijkse vitamines is de geconcentreerde Silicium van LifeAid iets wat ik nodig heb om broze botten te voorkomen. En mijn nagels geven aan dat dat wel goed zit!

Fijn eerlijke supplementen die veel doen

De LifeAid supplementen beschouw ik als een waardevolle aanvulling in mijn praktijk. Hier zie ik bij cliënten opmerkelijk resultaat in verbetering van klachten, enz. Ook merk ik zelf dat er met gebruik van de Immunotunes en de Panaceau veel moois gebeurt. Ik kan dus niets anders doen dat dit merk zeer aan te bevelen.

Heel fijn, werkend product!

Na een goed adviesgesprek van Karlijn heb ik de triphala uitgeprobeerd, het heeft me o.a. geholpen om vet kwijt te raken en ik voel me goed! Inmiddels is mijn potje leeg, ik ga meteen een nieuwe bestellen. Daarnaast is het ook fijn om te lezen dat de producten zo zorgvuldig worden gecontroleerd! Ik ben erg tevreden.

Prima product en snel geleverd

Ik heb de silicium besteld en snel ontvangen. Een mooi en werkzaam product. Ik was verrast door de persoonlijke boodschap die er bij zat. Heel erg leuk.

In een woord geweldig !

Voel me zeer goed ondersteund door de producten die ik koop bij lifeaid

Zeer goede producten aan een eerlijke prijs

Gebruik al jaren Canna, immutines en andere producten, ze bevallen mij zeer goed, als ik om raad vraag krijg ik altijd netjes antwoord

Ik ben hier super blij mee. ECS balance

Ik heb woensdag het formulier ingevuld na een live, op donderdag in de ochtend een mega uitgebreid advies gehad. Hierin was niet alleen de LifeAid meegenomen maar ook andere suplementen en voedingsadvies. Er werdt ook aangegeven klein te beginnen en niet meteen alles van het advies meteen aan te pakken. Donderdag bestelling gedaan vrijdag binnen gekregen en meteen begonnen. Ik merkte al na een paar dagen verschil met voor het innemen van de ECS balance en er na. Binnenkort snel een nieuw flesje bestellen zodat ik altijd een op voorraad heb.

Zeer persoonlijk en snel

Ik heb Immutines besteld op advies van mijn orthomoleculair therapeut. Kreeg ze snel geleverd van LifeAid met een handgeschreven briefje erbij. Zo attent! Product bevalt ook heel goed. Mooi flesje, product van goede kwaliteit.

Top geregeld!

Top geregeld!

Geweldige druppels

Op advies van mijn orthomoleculaire voedingsdeskundige ben ik Panacea gaan gebruiken. De druppels zorgen ervoor dat ik mijn hoofd minder gedachten door elkaar heb en rustiger ben. De smaak en geur is heel sterk, maar met wat water goed te doen. Ik zou het zeker aanraden aan mensen die vaak gespannen zijn en snel stressen!

Perfect advies!

Ik heb perfect advies ontvangen over supplementen. Mijn gezondheid is enorm verbeterd.

Super enthousiast!

Ik ben ontzettend tevreden met de silicium van LifeAid. Dit product is aangeraden door een orthomoleculair therapeut voor mijn haarverlies en na anderhalve maand zie ik allemaal nieuwe haren bij bij aanzet. Mooi bedrijf, mooie visie, mooie producten. Ik ben fan en blijf het zeker gebruiken!!

heel prettig en deskundig bedrijf om mee te werken, met persoonlijke begeleiding

Ik heb ongeneeslijke kanker welke niet operabel is. Ik hoopte op een half jaar maar verwachtte niet de kerst te halen. Toevallig is Karlijn Leeman een leerling van me en zij vertelde over LifeAid en haar nieuwe aanpak van het merk. Ik voelde mij getrickerd door haar betoog om mijn afweersysteem een boost te geven middels de supplementen van LifeAid. Ik neem ze nu trouw en ben de kerst nu 6 maanden gepasseerd en heb hoegenaamd géén bijwerkingen van mijn 18 chemokuren en nu 2 immuuntherapies, mijn oncoloog verbazend. Ik voel me fit en aktief en heb niet het idee dat ik kanker heb, heel vreemd. Maar ik ben er van overtuigd dat LifeAid daar een positieve invloed op heeft.

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!