Netjes ingebouwd. 7-zitter omgebouwd naar keurige 8-zitter.

Top geleverd en geplaatst. Ipv de twee achterstoelen in mijn Peugeot 5008 (2019) een bankje laten in bouwen. Keurig in de rijrichting, frame op maat gebouwd, inklapbaar en demontabel zonder dat het sporen achterlaat, hiermee is onze 7-zitter omgebouwd naar een volwaardige 8-zitter. Op vakantie inmiddels al naar tevredenheid gebruik van gemaakt!

Bedankt voor je mooie beoordeling! De inbouw was een stukje vakwerk. Veel plezier in jullie 'nieuwe' achtzitter.

Super geregeld

Goede duidelijk service

Bestelling&levering prima, bevestiging ingewikkeld

Nvt

Dag Arjan, fijn dat de installatie is gelukt. De handleiding geeft stap voor stap uitleg over het inbouwproces. Omdat de situatie in elke auto anders is kunnen wij geen installatiefilmpje maken wat voor alle auto's hetzelfde is. Natuurlijk was het ook mogelijk om de inbouw via ons te laten verlopen. Maar...mooi dat het uiteindelijk is gelukt.

Contact vooraf goed, after service kan beter

Contact vooraf was goed. Product werd snel geleverd en is prima. Ze sturen heel erg op zelf installeren. Maar de schroefdraad was te kort, O-ringen ontbraken en je wordt aan je lot overgelaten m.b.t. de heupgordels. Geen installatie video's beschikbaar. En tijdens hun vakantie is er geen contact mogelijk.

Jammer dat wij niet de kans hebben gehad de dingen die nu gemeld worden, op te lossen. Tijdens onze vakantie houden wij, net als andere bedrijven die op vakantie gaan, gewoon vakantie. Goed dat u dit aangeeft, want dit laat zien hoe belangrijk het is om tijdig een bankje te bestellen. Zeker als er in de vakantie gebruik gemaakt moet worden van het bankje...

Zeer goede en duidelijke communicatie!!

Werd erg goed te woord gestaan via de app, snelle en duidelijke uitleg.

Erg tevreden

Jaren lang als gastouder de kinderbank gebruikt. Alle kinderen zaten er top op en stevig met de riemen. Toen stopte als gastouder en bankje weer terug wilde verkopen waren ze bereid deze weer over te nemen. Fijn.

Fijn dat ons bankje voor jullie de beste oplossing was. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Werkt perfect

Topproduct ziet er zeer netjes uit.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel plezier toe met het gebruik van de Kinderachterbank.

Langeville 45

4401 GM Yerseke

06 459 862 29

Over Kinderachterbank

Kinderachterbank.nl, de ultieme uitbreiding van zitplekken voor uw auto! Er kunnen veel redenen zijn waarom je op zoek bent naar een ruime gezinsauto. Gezinsuitbreiding, pleegzorg of schoolvervoer, in elke situatie denken wij graag met je mee. Het grote voordeel van een Kinderachterbank is de flexibiliteit. Er ontstaan extra zitplaatsen, maar ook de bagageruimte blijft beschikbaar. Omdat je de breedte van een Kinderachterbank zelf bepaald en wij maatwerk leveren, is het ook mogelijk om een extra stoel in de auto te plaatsen. Wij adviseren echter om gebruik te maken van de volledige breedte (de prijs van een Kinderachterbank is niet afhankelijk van de breedte). Omdat de zitting van een Kinderachterbank laag is, kunnen kinderen al op jonge leeftijd met de voetjes op de vloer. Hierdoor zitten ze stabiel en kunnen genieten van een panorama uitzicht. Dit uitzicht missen ze op een reguliere achterbank. Wil je volledig ontzorgd worden? Maak dan gebruik van onze inbouwservice. Dit kan zelfs bij jou thuis. Zoals je ziet is er altijd een oplossing om met een extra bankje een goedkope gezinsauto te realiseren. Wij denken graag mee en bespreken welke optie het beste past bij jouw wensen.