Super mooie jurk en heel snel geleverd! Top service!

Prachtige kleding voor een goede prijs!!

Jammer dat je gaat stoppen! Helaas kende ik de zaak niet eerder, anders was ik zeker vaker wezen shoppen

Weer erg tevreden met mijn bestelling. Mooie items, vriendelijk contact en snel geleverd

Weer super vriendelijk en snel te woord gestaan en geholpen bij vragen. Mooie kleding en snelle levering

Netjes ingepakt snel ontvangen, heel vriendelijk en de kleding perfect!

Weer erg tevreden met mijn bestelling: Mooie producten en goede kwaliteit. Wederom snel geleverd

Snel bezorgd en mooi verpakt,met strik!

Top service, snelle levering , makkelijk te bereiken

Had een fantastische jurk besteld , werd snel geleverd, helaas niet de juiste maat , contact gezocht via de chat op de site, werd meteen beantwoord en een andere maat opgestuurd. Deze jurk was ook met een dag geleverd! Retour werd makkelijk en snel afgewerkt met goede informatie via de mail. Top service! Zou hier zeker nogmaals bestellen

Weer erg blij met mijn bestelling! Klein puntje is dat ik de track and trace code miste. Hierdoor wist ik pas op de dag dat het bezorgd word wanneer het geleverd zou worden. Dit weet ik graag eerder zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben :) Maar zoals gewoonlijk weer blij met mijn nieuwe kleding, de manier waarop het plaatsen mogelijk is inclusief de persoonlijke aandacht en het handgeschreven kaartje

Prachtig jurkje gekocht! Mooie kwaliteit en je wordt echt goed geholpen. Ze geeft eerlijk advies! Aanrader!!

Leuke kleding van mooie kwaliteit. Bij vragen werd ik snel en zeer vriendelijk geholpen. Bestelling werd ook vlug geleverd. Zeker een aanrader :)

Uitstekend geholpen.

Voor een bruiloft heb ik uitstekend advies gekregen. Een mooie combinatie gevonden en paste perfect.

Super mooie kleren, fijne communicatie en snelle levering

Blij met de kleren, goede kwaliteit, snelle communicatie en levering.

Nette levering, super kwaliteit en leuke feedback op social media

Mercuriuslaan 7

1702 BE Heerhugowaard

06 435 153 55

Over Style Studio 7

Ik help jullie stijlvol elk seizoen door. Met mooie basics waar we niet genoeg van kunnen krijgen. Voor dames maar ook voor kids.