Top service ! Réponse rapide par mail même le dimanche !

Is alles aangekomen

Er was goede Kommunikation.

Niet te missen product

super handig voor in de thuisverpleging, klein en compact, past in de broekzak. Zou er tegenwoordig niet meer zonder kunnen tijdens het werk in de thuisverpleging!

Heel goed!

Heel gemakkelijk voor gebruik!

Très bonne assistance

Bonjour, sans être client j'ai pu bénéficié d'une assistance bénévole et je vous en remercie. Je penserai à vous pour un futur achat. André.

Livraison ultra rapide

Livraison J+! Les lecteurs fonctionnent à merveille. J'apprécie aussi les lecteurs secondes chances avec un prix intéressant. Je recommande sans hésiter!

positief

positief en klantvriendelijk , steeds gehoord en klantvriendelijk oplossingsgericht

Voldoende

Het soms heel moeilijk conector doen met de apart voor

rapidité de livraison

Effecient en betrouwbare producten

Geen installatie

Geen installatie mogelijk

Très bien

Service rapide Commande faite le vendredi après midi lecteur reçu le samedi matin

goed en simpel werkend produkt

Goed apparaat simpel maar werkt perfect

Betrouwbaar

Snelle levering!!! Goed ingepakt ook

Bedroevend slecht

Ik kocht bij jullie een ZETES card reader om te gebruiken met mij ipad en de toepassing brokercloud (verzekeringsmakelaar) vermeld op jullie website. Ik had hierover vooraf informatie bij jullie ingewonnen maar na de bestelling kreeg ik geen enkele vorm van support. Zelfs nadat jullie mij doorverwezen naar Brokercloud, wat ik deed, laten jullie na om ook hen te helpen. Actueel heb ik een zetes reader die niet doet waarvoor ik die heb aangekocht. Trieste service!!!

Service rapide

Service rapide et matériel fonctionne parfaitement.

Alles in orde!

Alles goed gegaan, geen opmerkingen! Deliver on commitment.

snelle en prima service

snelle verzending en prima service

Goede Kwaliteit

De EID kaartenlezer zijn in goede handen aangekomen,het ziet stabiel uit, ik kan nog niet zeggen of het werkt want mischien is er een probleem met mijn EID kaart. Dat zal morgen avond geproeft worden. Het spijt me dat ik u niet kan vinden per telefoon. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet Georghio H.D. van Els

Doet wat moet

Kaartlezer was er snel en werkt prima.

Eenvoudig, handig, werkt prima

Ik gebruik het nog niet lang, maatvoer werkt prima. Het heeft een makkelijk formaat om in je zak te plaatsen. Goeie verbinding met de GSm. Een aanradertje

Deze werd besteld en kwam de dag erna reeds toe, wat een service!

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.