Snel verstuurd, trage levering

Was snel naar Bpost maar doordat er moest getekend worden voor aflevering heeft het uiteindelijk een week geduurd voor het opgehaald kon worden. Dit doordat de openingstijden van Bpost heel beperkt waren. Heel jammer.

Correcte bestelling, snelle levering

Zeer eenvoudig om te bestellen en een zeer snelle levering.

Rapidité

Achat d'un lecteur de carte don je suis ravie

Facile

Il est facile à l'emploi

Super handig.

Alles wijst zichzelf uit.

Duidelijke website Goede producten Snelle levering

Snelle levering, goede service

Ik had het product besteld en enkele dagen later al ontvangen. Echt goede service !

Rapide et efficace, promesse tenue

RAS, exccellent

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Heel goede id lezer

Gemakkelijk in gebruik, moet je zelfs niet instellen voor de 1x gebruik. Top toestel!

Vlotte levering. Ik heb het mijn collega’s aangeraden.

Alles is vlot verlopen

Kaartlezer werkt heel goed

Perfecte opvolging

Goede service en bij verzending goede opvolging

Snel en correct.

Bestellen online gaat vlot en de levering was snel, nl. de volgende dag.

Snelle en correcte service

Week of twee geleden opd e website. Was zeer overzichtelijk en duidelijk. Direct een mail ontvangen met overzicht, factuur en verdere informatie. Product is ook zoals beschreven. Snelle zn correcte levering. Fijn om hier te bestellen!

Agréablement surpris

A une époque où tout est de plus en plus compliqué avec ce produit et les explications très clair je n'ai eu aucuns soucis pour créer mon end.

Supersnelle service!!

Makkelijk besteld, snelle levering, prima ID-reader!

Livraison rapide

Très facile de choisir son appareil sur le site ainsi que la rapidité d’envoi

Vlotte ontvangst

vlotte service en klantvriendelijkheid

Website is duidelijk. Bestelling vlot met traceerbaarheid van leveringstraject heel tevreden

Heel efficiënt.

Enkel klein probleem met de verzending, voor Frankrijk is Collisimo een betere keuze.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Correcte levering

Vlugge levering

Geweldige service.

Héél duidelijke informatie en supersnelle levering. Installatie was klaar en operationeel in een paar seconden. Echt een professioneel team.

Zeer correcte levering en service

Bestelling en betaling verliep vlekkeloos. Kaartlezer werd na 2 dagen afgeleverd zoals beloofd.

rapide et lecteur ok

parfait rien a redire

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.