Een fijn lease bedrijf. Flexibel, goede klantenservices en redelijk geprijsd

We zijn zeer tevreden met VWP. VWP’s klantenservice reageert altijd snel en adequaat. De prijs is redelijk. Het zou helemaal perfect voor ons zijn als VWP ook de auto kan ophalen en afleveren op Schiphol.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overig

Fantastisch!

VWP heeft altijd duidelijk en snel met mij gecommuniceerd. Ook heb ik een (betere) auto gekregen dan ik in eerste instantie zou krijgen. Ik ben heel blij met de auto en de service die VWP heeft verleend.

Snel en goed geregeld

Binnen 2 dagen stond mijn nette auto klaar. Thuis afgeleverd, gewoon snel en goed geregeld.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Mooie oplossing voor als je tijdelijk een auto nodig hebt. De service was uitstekend

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Goede mensen, goede auto's, goede service.

Ik ben al enige tijd klant bij VWP en ben zeer tevreden over zowel de auto als de service. Advies en begeleiding bij lease is persoonlijk en prettig. Daarnaast reageren ze snel op vragen en reageren ze snel wanneer nodig. Goede mensen, goede auto's, goede service.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Inmiddels voor de tweede keer een auto geleased bij VWP Shortlease. Wederom goede service van begin tot eind.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Snel een auto nodig die snel thuis werd afgeleverd

Ik had dringend een auto nodig om van A naar B te komen. Dus ging ik op zoek. Zo ben ik bij VWP uitgekomen. De auto werd binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd. Met dank aan Mark om me hierbij te helpen. Hij reageert snel op vragen en hielp in een mum van tijd de auto te vinden die het beste bij mij past.

Prima geregeld

Ik heb voor 4 maanden een auto geleased bij VWP. Alles was snel geregeld en ik kon al binnen enkele dagen rijden. De afhandeling was netjes en verliep prima.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

De medewerkers van vwp waren zeer behulpzaam

De medewerkers van vwp waren zeer behulpzaam bij het selecteren van een geschikte lease auto voor de korte termijn. Mijn aanvraag werd diezelfde dag goedgekeurd. Alles is goed verlopen: van de aanvraag tot de levering van de auto. Als je vragen of opmerkingen hebt, dan kun je makkelijk contact met ze opnemen. Bedankt mannen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto.

• Onze flexibiliteit
  • Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Via een kennis/vriend

Aanbevolen!

Aanbevolen! In eerste instantie had het bedrijf een auto voor 5 maanden nodig, maar toen bleek dat we hem langer nodig hadden, vonden ze het geen probleem om ons er nog langer mee te laten rijden.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Social Media

Alles prima geregeld en direct heldere antwoorden op vragen.

Sinds vorig jaar een shortlease auto van VWP, langer dan verwacht maar het was geen probleem om de auto gedurende een langere periode te rijden. In eerste instantie een Peugeot als voorloopauto gekregen, alles prima geregeld en direct heldere antwoorden op vragen.

Snel geregeld, afspraken nagekomen

Auto nodig, contact gehad met VWP en binnen 3 dagen rijden, hele prettige ervaring.

Echt een aanrader!

In eerste instantie had ik voor mijn bedrijf de auto voor 6 maanden nodig, toen achteraf bleek dat ik hem langer nodig had was dit geen enkel probleem en kon ik gemakkelijk langer doorrijden. Prima service en altijd erg goed contact gehad met leaseadviseur Mark.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Erg tevreden over vwp shortlease!

Erg tevreden over vwp shortlease! Ik heb een Peugeot 108 van VWP gehuurd voor 3 maanden. Communicatie was makkelijk en alles werd snel opgepakt, zodat we snel konden rijden.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overig

Energiestraat 8

7442 DA Nijverdal

Over VWP Shortlease

VWP Shortlease is een zakelijke en universele dienstverlener gevestigd in Nijverdal. VWP Shortlease is inmiddels niet meer weg te denken uit het lease landschap. Met een ervaring van ruim 15 jaar in de leasing hebben wij onze eigen visie op short(lease) verder ontwikkelt. Deze visie vindt u terug in onze gehele bedrijfsvoering. VWP Shortlease biedt u tal van mogelijkheden wanneer u voor onbepaalde tijd beschikking wilt hebben over één of meerdere auto's. Het is al mogelijk om een auto te shortleasen vanaf 1 maand. Wij staat voor flexibiliteit, transparantie en een persoonlijke hoogwaardige service. Zowel voor de zakelijke shortlease als voor de particuliere shortlease rijder. Wij bieden u shortlease aan voor concurrerende tarieven met daarbij ook nog een heel uitgebreide keuze. VWP Shortlease is merk onafhankelijk en dat maakt het mogelijk om alle mogelijke merken en modellen aan te bieden.