behulpzaam,meedenkend,en ze doen echt wat ze zeggen! uitstekende service!

voor moeder 98jaar een mooie rok besteld voor bruiloft van kleindochter maat 48 maar in paar dagen tijd ging zij naar maat 56.contact gezocht en overlegd en direct een nieuwe verzonden ,en wij natuurlijk de maat 48 weer ingeleverd! wij hopen dat moeder nog een mooie dag zal krijgen ! en dat ze er nog plezier van heeft.nogmaals bedankt.

Snelle levering.

Mooie kwaliteit kleding.

fantastische service.

Nadat de bestelling gedaan was werd ik via de mail op de hoogte gehouden over de voortgang van verwerking en verzending! Vervolgens te volgen via Track&trace-code van Post.nl Erg tevreden !

geen idee

nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Slecht

Klacht bij post.nl.Het pakketje is nooit aangekomen dank

Mooie kleding

Precies wat ik zocht

Voor de 1e x besteld en had een vraag en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Rok ziet er goed uit. 1 rok terug gestuurd en geld was ook gelijk terug gestort. Top!

Jammer stond niet netjes

Ik had kleding voor mijn moeder besteld. Handig dat Seniorenlook korte-lengte broeken heeft! Aan een van de broeken bleek een verkeerd maatkaartje te hangen want in de broek zelf stond een andere maat. Dat is door Seniorenlook servicegericht opgelost.

Blouse kwam erg gekreukt aan.

Heb pas 1 keer besteld, kan er nu nog niet veel over zeggen.

Ik werd netjes gebeld omdat ik vergeten was mijn huisnummer te vermelden!

Snelle levering, mooie broek

Rok besteld

Mijn ervaring is dat ik nog niets ontvangen heb sinds 31juli 2024 Hoop dat het nog komt!

Koop hier altijd kleding voor mijn 89 jarige moeder. Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen. Kleding valt goed op maat, blijft mooi in de was ( terwijl het toch in verpleeghuis wordt gewassen ). Genoeg keuze. Zeer snelle levering en keurig verpakt. Aanrader!

Heel erg goed

Fijne winkel denken goed met je mee

Prettige communicatie. Vlotte reactie op mails.Keurige levering.

Goede en duidelijke site en erg behulpzaam bij telefonisch contact voor het omruilen andere maat .

Heel vriendelijk geholpen,, mooie kleding, topo

Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden!

fijne samenwerking

voor herhaling vatbaar

Nog geen idee , tot op heden nog niks ontvangen

Bestellen ging goed , makkelijk duidelijk. Verder ?

bestelde broek is nog steeds niet ontvangen

Ik heb nog steeds de bestelde broek niet ontvangen.

Kreeg wat ik verwachtte en goede spullen

Correcte afhandeling en levering op tijd.

Afspraken zijn nagekomen

Super!!!