Tot nu toe zeer slecht

4 mei bestelling gedaan, bevestiging van bestelling gehad per mail. Daarna niets meer gehoord, geen mail en ook geen bestelling ontvangen

Mooie kwaliteit

Fijne duidelijke website, gemakkelijk te bestellen. Levertijd zou sneller mogen. Bestelling op dinsdag geplaatst maar pas na een week geleverd Moeders is blij met haar kleren.

Broek besteld voor mijn vader (89) en hij is er heel blij mee. Zit heerlijk, staat mooi en is makkelijk aan te trekken.

Goede kwaliteit en prima service

Een site waar een goede keuze gemaakt kan worden voor de oudere op leeftijd

Ben blij om voor moeder grote maten kleding te krijgen.Het zou fijn als er ook grote maten witte blouses zijn in viscose. En de levering is ook altijd keurig.

Mooie moderne mode voor de oudere vrouw

Telefonisch zeer klantvriendelijk geholpen. Mijn eerste bestelling gedaan en zeker voor herhaling vatbaar.

Zowel persoonlijk als via de webshop zijn er geen verbeterpunten. Perfect.

Correcte levering

correcte levering goede kwaliteit

Mooie site met mooie kleding voor ouderen.

Goed. leuke kleding voor mn moeder.

Broek besteld, maat was precies goed (niet afwijkend), mooie nette broek voor mn moeder. Blij dat ik deze site heb gevonden. Deze broeken zijn moeilijk te vinden in de winkel.

Mijn moeder is zo blij met haar nieuwe pantalons. Zo lang gezocht en eindelijk gevonden. Zij wil niks anders meer. Heel veel dank. Mijn moeder is blind maar haar gevoel is goed en zij voelt zich heel prettig in deze pantalons. Zij wil zeker blijven shoppen bij SeniorenLook.

Goede communicatie, snelle verzending. Helaas was de maat niet goed en moest ik ruilen. Terugsturen is makkelijk. Wellicht komt de goede maat deze week binnen.

Goede en snelle service

Bestellingen gedaan voor mijn moeder, snelle levering en fijne kleding voor haar.

Samen met mijn opa en oma prachtige kleding gekocht voor de wintermaanden! Patrick kwam Bij ze langs in de Sint Jan in Uden zeer goed geholpen en kwaliteit kleding we zien je snel weer!

Super bedrijf

Mijn rok was te klein, even één telefoontje En hij werdt omgeruild.

Hele goede service , goede kwaliteit

Goede ervaring, klantvriendelijk

Snelle levering van kwaliteitskleding

Wat een snelle levering. Ik ben erg blij met het T-shirt dat jullie hebben gestuurd. Ik ga vaker kijken op jullie site.

Klantvriendelijk!

Na mijn verzoek om wat eerder het pakketje te verzenden, vanwege verjaardag! Is allemaal goed gekomen, fantastisch. Dank

perfect

Fijne webshop, uitgebreide keuze. Snelle verzending, goede verpakking. Kleding draagt fijn, goed materiaal, blijft mooi in de was.

klantvriendelijk zowel online als in persoonlijke verkoop

spontaan en klantvriendelijk klant kan thuis passen wat mijn moeder zeer waardeert online bestellen wordt ook netjes behandeld en bezorgd

Goed en fijne behandeling.

Prettige enfin behandeling

Kleding van goede kwaliteit. Goed advies. Leuke medewerkers. Ook online te bestellen en ook hier alles prima geregeld

Goede kwaliteit Snelle levering.

De Schans 27

5473 PH Heeswijk-Dinther