Tot nog toe prima.

Ik hoop op korte termijn monsters te ontvangen. Ik kan de levering hiervan nog niet beoordelen, omdat de bestelling vandaag pas de deur is uitgegaan !

Hallo, Dankjewel voor jouw review! Wij hebben de samples zojuist op de post gedaan dus ze zijn onderweg. We zien je graag een keer terug in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

Uitmuntend

Eind aug is mijn keuken geleverd. Ik wil jullie enorm bedanken en complimenteren hoe jullie vanaf het begin meegedacht hebben, wijzigingen zonder moeite snel hebben doorgevoerd en ook de complete bestelling incl de last minute aanpassingen op tijd bij mij hadden. Ik ben de rest van mijn huis ook aan het verbouwen en weet dat dit niet vanzelfsprekend is. Dus nogmaals grote complimenten en heel veel dank!!

Hallo Monique, Heel erg bedankt voor jouw review en het geven van een 10! Fijn om te horen dat onze collega's van de webwinkel snel hebben gehandeld op jouw wensen en alle aanpassingen hebben kunnen toevoegen, zodat het in 1 levering kon worden afgeleverd. Heel veel plezier en succes met de verbouwing van jouw huis. We zien je graag een keer terug in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

goed en vriendelijk zowel via mail als telefoon goede service

Hallo Jan, En wij vinden het erg vriendelijk van jou om de tijd te nemen en ons een 9 te geven! Dankjewel daarvoor. Ons webwinkel team helpt jou graag, zowel telefonisch als per mail, om ervoor te zorgen dat jij de juiste artikelen bezorgd krijgt. Wij zien je graag een keer terug. Groet, Team Webwinkel.

Duidelijke website

Kon goed vinden wat ik zocht voor uitbreiding op mijn bestaande keuken.

Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review! Fijn dat je alles hebt gevonden om jouw keuken verder uit te breiden en dat dit simpel werd gemaakt door het gebruiken van onze webwinkel. Tot de volgende keer! Groet, Team Webwinkel

eenvoudig, duidelijk en klantvriendelijk

Bestellen ging vrij eenvoudig om de keuken uit te breiden. Ik gebruikte het ordernummer van de keuken die al gezet was. Ik gebruikte uit ordernummer en direct is dan de kleur van de keuken door het systeem gekozen en de handgrepen, je hoeft dan alleen maar de juiste maten te pakken.

Goedendag Paul, Wat gaaf dat je ons een 9 geeft! Zo te zien ben jij huppelend door onze webwinkel gegaan en is het bestellen van onderdelen soepel verlopen. Tot de volgende keer. Groet, Team Webwinkel

Ik kreeg iets niet voor elkaar, even gebeld en ik werd direct geholpen. Top service.

Hallo, Wij helpen je graag als je er zelf eventjes niet aan uitkomt in de webshop. Gelukkig hebben onze collega's van de webwinkel jou hierbij geholpen, zodat jij kan genieten van jouw bestelling! We zien je graag een keer terug en net als deze keer kan je ons telefonisch bereiken mocht je vragen of hulp nodig hebben. Groet, Team Webwinkel

Fijne volgorde

Duidelijke site .terwijl ik maar een leek ben .

Hey Corina, Dankjewel voor jouw review! Wij proberen het zo simpel mogelijk te maken voor al onze klanten en zijn blij om te horen dat jij profijt hebt genomen hiervan. Tot de volgende keer in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

Goed geregeld

Idem.

Hallo Theo, Idem dito! Ook wij danken jou voor het geven van een 9 op onze webwinkel. We zien je graag een keer terug. Groet, Team Webwinkel

Hallo Henk, En wij vinden jouw review meer dan prima! Dankjewel voor het geven van een 10. We zien je graag terug in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

Ik had een bestelling gedaan en die werd qua maat aangepast door u en gelukkig maar want het past perfect

Hallo Wouter, Wat gaaf dat je ons een 10 geeft! Onze dank hiervoor. Uiteraard denken wij graag mee, zodat jouw order perfect aansluit in de huidige keuken. Zo te zien waren onze collega's alert bij jouw bestelling en hebben hier kunnen voorkomen dat je met een verkeerde maatvoering zou komen te zitten. Veel plezier van het nieuwe werkblad in de keuken. Groet, Team Webwinkel

Uitstekende winkel

Prima winkel

Hey A.J, Dank voor jouw review! Mooi om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze webwinkel. Fijne dag toegewenst. Groet, Team Webwinkel

Beperkte keuze

Ik vind de keuze te beperkt. De voorraadkast en servieskast in de maat 45 cm breed is bijvoorbeeld maar tot 159 lengte verkrijgbaar. Terwijl de variant van 60 cm breed wel in verschillende lengtes verkrijgbaar is. Dat maakt dat je hiervoor naar een winkel moet, daar is de levertijd voor een enkele kast maar liefst 12 weken of langer… kortom; onhandig!

Hallo Ramona, Wij hebben als Bruynzeel meer te bieden dan beschikbaar is op onze webwinkel. Mocht jij interesse hebben in andere maatvoeringen dan kan je een mail sturen naar [email protected] en dan gaan wij voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijd die in de winkels worden aangehouden. Wij zien het mailtje graag tegemoetkomen, zodat we jou verder kunnen helpen. Groet, Team Webwinkel

Snelle bediening voor juiste beslissing

Moest aanpassen aan bestaande keuken en daarbij goede adviezen gekregen.

Hallo Johan, Mooi om te horen dat onze collega's jou goed hebben geholpen tijdens de aankoop van jouw webwinkelbestelling! Groeten, Team Webwinkel

Duidelijke info en goede hulp

Prettige website, werkt ideaal met match en van artikelen met het ordernummer van de keuken

Hey Niels, Dankjewel voor jouw review! Wij zien je graag een keer terug in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

Goede ervaringen

Goede klantenservice!

Bedankt Mohamed, hier doen we het voor. Top deze 10. Geniet van je dag. Groeten team Webwinkel

Goede service!

Er wordt goed meegekeken naar het type keuken dat je hebt en of je bestelling daarbij passend is. Ik ben zeer tevreden.

Hallo Sarah, Klopt, buiten onze filter op de website, controleren wij je order nog eens extra of deze match met je huidige keuken. Goed dat je het ook zo ervaren hebt. Bedankt voor deze geweldige review. Groeten team Webwinkel

Stalen levertijd is onbegrijpelijk

5 weken levertijd voor een kleurstaaltje vind ik wel echt bizar lang. Moet dat op bestelling gemaakt worden in een fabriek in verwegistan? En ook onhandig dat niet alle kleuren uit de collectie als staal te krijgen zijn.

Goedemorgen Johan, Dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry hiervoor. Ik vermoed dat je gewenste kleur niet op voorraad was. Helaas kunnen we niet alle kleuren aanbieden via de webwinkel. In onze Bruynzeel winkels kan je heel ons aanbod bekijken. Wel bedankt voor je review, stellen we op prijs. Groetjes team Webwinkel

makkelijk te bestellen

handig goede website

Hallo Kees, Goed om terug van je te horen. Bedankt voor je review. Groeten team Webwinkel

Snel en makkelijk

En geen verzendkosten

Hey Kaas, We doen ons best om het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Top dat jij het ook zo hebt ervaren. We zien je graag terug. Groeten team Webwinkel

Te duur

Prijzen zijn veelste duur

Hoi Kim, Goed dat je je mening deelt. Via de webshop betaal je de scherpste prijs voor onze producten. Binnen heel Bruynzeel werken wij met vaste prijzen, iedereen betaald dezelfde prijs. Wel zo eerlijk. Groeten team Webwinkel

Ik ben zeer tevreden over de webwinkel.

Een duidelijke en overzichtelijke webwinkel met goede informatie over de producten.

Dat klinkt als een prima ervaring Josephina, dank je wel voor deze goede review. Groeten team Webwinkel

De service is goed!

Hi Ibtissam Bedankt voor deze geweldige 10. Tot de volgende keer. Groeten team Webwinkel

Goede website, alles staat goed omschreven

Hallo Andrr, Bedankt voor deze 8, top dat alles duidelijk voor je was. We zien je graag nog eens terug. Groeten team Webwinkel

Makkelijke bestelling zeker met ordernummer.

Geen problemen met bestellen

Hallo Geert, Wij doen ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten en zo te zien heb jij hiervan de vruchten geplukt! Tot de volgende keer in onze webwinkel. Groet, Team Webwinkel

Goede keuzemogelijkheden

De menustructuur is duidelijk en de keuze is reuze.

Goedemorgen John, Zo te zien is jouw reis door onze webwinkel soepel verlopen. Dankjewel voor jouw review! Groet, Team Webwinkel

Drebbelstraat 35

4622 RC Bergen op Zoom