Super tevreden

Uitstekende service ontvangen van medewerker Dirk. Mijn probleem is snel opgelost waardoor ik gelukkig niet meer in de knoei kwam. Erg dankbaar hiervoor!

Montage is niet verkrijgbaar - zoek het maar uit

Wij hebben - op aanraden van een verkoper van Bruynzeel - een uitbreiding van onze keuken besteld via de webshop. Echter wij waren wel verbaasd dat montage er niet bij geleverd kon worden! Wie installeert er nu zelf een keuken? Desgevraagd verwijst men ons naar een kluswebsite maar dat vinden wij wel een risico.

Top ze denken met je mee wat je besteld

Top ze denken met je mee wat je besteld

Goede informatie, makkelijk samen te stellen.

Goede website, kan direct datgene samenstellen voor aanvulling keukenblok met inbouwapparatuur.

Mooie en goede artikelen

Hebben al 24 jaar bruynzeel keuken. Nu wat kleine artikelen besteld

Tot nog toe prima.

Ik hoop op korte termijn monsters te ontvangen. Ik kan de levering hiervan nog niet beoordelen, omdat de bestelling vandaag pas de deur is uitgegaan !

Uitmuntend

Eind aug is mijn keuken geleverd. Ik wil jullie enorm bedanken en complimenteren hoe jullie vanaf het begin meegedacht hebben, wijzigingen zonder moeite snel hebben doorgevoerd en ook de complete bestelling incl de last minute aanpassingen op tijd bij mij hadden. Ik ben de rest van mijn huis ook aan het verbouwen en weet dat dit niet vanzelfsprekend is. Dus nogmaals grote complimenten en heel veel dank!!

goed en vriendelijk zowel via mail als telefoon goede service

Duidelijke website

Kon goed vinden wat ik zocht voor uitbreiding op mijn bestaande keuken.

eenvoudig, duidelijk en klantvriendelijk

Bestellen ging vrij eenvoudig om de keuken uit te breiden. Ik gebruikte het ordernummer van de keuken die al gezet was. Ik gebruikte uit ordernummer en direct is dan de kleur van de keuken door het systeem gekozen en de handgrepen, je hoeft dan alleen maar de juiste maten te pakken.

Ik kreeg iets niet voor elkaar, even gebeld en ik werd direct geholpen. Top service.

Fijne volgorde

Duidelijke site .terwijl ik maar een leek ben .

Goed geregeld

Idem.

Ik had een bestelling gedaan en die werd qua maat aangepast door u en gelukkig maar want het past perfect

Uitstekende winkel

Prima winkel

Beperkte keuze

Ik vind de keuze te beperkt. De voorraadkast en servieskast in de maat 45 cm breed is bijvoorbeeld maar tot 159 lengte verkrijgbaar. Terwijl de variant van 60 cm breed wel in verschillende lengtes verkrijgbaar is. Dat maakt dat je hiervoor naar een winkel moet, daar is de levertijd voor een enkele kast maar liefst 12 weken of langer… kortom; onhandig!

Snelle bediening voor juiste beslissing

Moest aanpassen aan bestaande keuken en daarbij goede adviezen gekregen.

Duidelijke info en goede hulp

Prettige website, werkt ideaal met match en van artikelen met het ordernummer van de keuken

Goede ervaringen

Goede klantenservice!

Goede service!

Er wordt goed meegekeken naar het type keuken dat je hebt en of je bestelling daarbij passend is. Ik ben zeer tevreden.

Stalen levertijd is onbegrijpelijk

5 weken levertijd voor een kleurstaaltje vind ik wel echt bizar lang. Moet dat op bestelling gemaakt worden in een fabriek in verwegistan? En ook onhandig dat niet alle kleuren uit de collectie als staal te krijgen zijn.

makkelijk te bestellen

handig goede website