Ik ben zeer tevreden over de webwinkel.

Een duidelijke en overzichtelijke webwinkel met goede informatie over de producten.

De service is goed!

Goede website, alles staat goed omschreven

Makkelijke bestelling zeker met ordernummer.

Geen problemen met bestellen

Goede keuzemogelijkheden

De menustructuur is duidelijk en de keuze is reuze.

Altijd goed geholpen alles loopt altijd correct.

Bieden een kast aan die jullie niet verkopen

We hadden een voorraadkast uitgekozen. I.p.v. een ordernummer in te vullen zelf samenstellen gekozen. Toen we alles samengesteld hadden en wilde bestellen kregen van de website te horen dat we door het ordernummer (dat we niet hadden ingevuld) die kast niet bestelbaar was

toppie

Na een dag niet kunnen inloggen, is het met de hulp van de Bruynzeel winkel in Den Bosch vandaag prima gelukt.

Lange levertijd

Vind 6 weken levertijd voor een eenvoudig aanbouwkastje erg lang!

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke info

Mooie uitraling

We zochten op de website een extra keukenkastje en plint uit de 700 serie. Dat was lastig te vinden, je kunt niet snel zien wat de produkten zijn voor deze serie in een overzicht. Via jullie klantenservice heb ik contact gezocht en binnen twee dagen werd ik al geholpen. Met een link naar de producten. Ook was het mogelijk om nog kosteloos een greepje om te wisselen omdat deze niet meer in de 700 serie werd geleverd. Ik super service!

Prima en binnen een paar uur geholpen

Na, bij een nabestelling door de winkel in Almere te zijn afgescheept, prima geholpen na het stellen van mijn vraag via het contactformulier. Binnen een paar uur een duidelijk antwoord en de bestelling was daarna een fluitje van een cent!

Handig

Fijn dat ik met het order nummer zo een extra uitbreiding kan bestellen die hetzelfde is als de huidige keuken! Top

Alles is goed geregeld a.s zaterdag gaan we plaatsen en hopen dat dan ook alles goed is

Tot nu zeer tevreden

inconsistent met de winkel

Het is jammer dat het aanbod in de webwinkel voor bijvoorbeeld samples bestellen niet het zelfde is als in de winkel

Gewoon doen

Perfecte oplossing aangedragen door medewerker Bruynzeel keukens.

Fijn duidelijk

Passend in wat wij zochten

Heel handig met je keukencode

Makelijk dat je alles op elkaar kan afstellen

Makkelijk met zoekfunctie en ordernummer

Door mijn ordernummer in te voeren het onderdeel snel kunnen bestellen. Nu hopen op een snelle levering.

Nee

Iop 26 juli komt me nieuw keukenblad , maar jammer genoeg komt me kastje die ik er ook bij gekocht heb , pas in week 34 , heb gebeld dat dat kastje er niet meteen bij kon, vindt ik echt jammer

Moeilijk zoeken

Ik zocht een nieuw scharnier voor een deurtje maar het is lastig zoeken hoe je dat kan bij bestellen. Via een omweg op de WEBWINKEL gekomen. Dat kan naar mijn mening veel duidelijker. En dat je dan bij 'vervangingsonderdelen' moet zijn voor hang en sluitwerk vind ik als leek niet erg voor de hand liggend. Eenmaal gevonden is het bestellen redelijk makkelijk al staat er niet veel info bij het product en hoop ik dat ik het juiste heb aangeschaft.

Snelle reactie

Heb een bestekkade besteld maar was het order nummer vergeten. Direct kreeg ik antwoord met de vraag over het ordernummer. Nu doorgegeven, dus kont het helemaal goed

Goede website

Overzichtelijk te bestellen

Goed contact

Ik ben niet in de winkel geweest. Via de telefoon afgehandeld. Wel vriendelijk en correct maar op onze leeftijd heb je toch altijd liever persoonlijk contact dan kun je het beter uitleggen.

Mooie opzet!

Werkt fijn, ideaal dat je met je ordernummer makkelijk bij kunt bestellen. Niet teveel keuzes en poespas, dat houd het voor iedereen overzichtelijk.

Drebbelstraat 35

4622 RC Bergen op Zoom