Erg slecht.

Het nr. Van de keuken doorgegeven wat via de goede woning was geleverd. Nr was volgens bruynzeel onbekend terwijl het toch echt in het keukenkastje stond. Niet even bellen nee ik hoorde niets meer. Waarschijnlijk werd er omdat het voor een woningbouw was een ander nr gebruikt. Datzelfde ging zo over het blad. Uiteindelijk een stukje van 83 cem besteld maar dat duurde circa vijf weken.

Makkelijke website,handig dat je voor nabestellingen je voorgaande ordernummer kunt gebruiken

Simpele en transparante bestelmanier

Nvt

Het voelt een beetje als gokken of je het juiste besteld.

Vanuit de winkel werd ik alleen doorverwezen naar de website om een kapot kastdeurtje opnieuw te bestellen. Het kastdeurtje is dan wel met de juiste afmetingen, maar de optie voor de boorgaten voor onze handgrepen komen niet overeen met wat wij hebben. Je ziet nergens welke kleur je nu besteld (wel ordernummer ingevuld), dus blijft dan toch wel spannend wat voor een deurtje we straks geleverd gaan krijgen.

Makkelijke site

Een hele makkelijke site die overzichtelijk is. Met aanvullen van een keuken die we al hebben gaat dat super makkelijk met ordernummer. En fijn dat je na 6 jaar nog alles kan krijgen in je eigen kleur en style.

Zoeken op ordernummer kan beter .

Onze huidige keuken willen we uitbreiden de website is wel een zoekplaatje. Diverse mails verstuurd om achter de juiste naam van het artikel te komen. Een front voor de zijkant van de keuken heet een steunwand bij jullie. Je moet het maar weten te vinden en een handgreep een greep en zo zijn er nog wel meer dingen te noemen. Klantenservice is vriendelijk en geven wel de goede uitleg bij vragen. Alleen erg jammer dat als je iets terug wilt sturen zelf vervoer en de vrachtkosten moet betalen .

Uitstekend perfecte service

Uitstekend perfecte service dank u wel

Trage reacties en vage antwoorden waarmee je niet verder komt.

Iedere vraag op de Whatsapp en email wordt pas na dagen lang wachten en na het sturen van herinneringen eindelijk maar dan op een vage wijze beantwoord waarmee je niet verder kunt. Inmiddels ben ik al een maand aan het WhatsApp berichten en emailen voor enkele kasten als aanvulling op mijn bestaande keuken en ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord.

Makkelijk en snel!

Ik zocht een onderdeel, zo gevonden, zo besteld!

Product na telefonisch contact besteld

Snel het frontpaneel gevonden en het invoeren van je ordernummer is ook super zodat je zeker weet dat het product bij je keuken past. Nu was het dat ik bij het verkeerde frontpaneel zat en kreeg meteen een pop-up met een waarschuwing. De link in de pop-up was in het Engels en je ging langs veel keuken onderdelen tot je bij het frontpaneel kwam. Waarom Engels en niet direct naar het frontpaneel? Daardoor 3 sterren

Formidabel

Alleen maar onwijs tevreden

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen van jullie

Wacht nog steeds op mn bestelling

telefonisch vragen gesteld, en op website bestelling geplaatst.

Te slecht voor woorden

Niks menselijks aan

Was makkelijk te bestellen en betalen.

Het was een goeie ervaring, via chat kom ik nog een aantal vragen stellen voordat ik besteld heb.

heel fijn dat we het kastje konden bestellen, goede kwaliteit.

op tijd geleverd.

Service niet echt goed.

De deurkastjes hangen hou uit. Verder wel oke. De service is max 2 sterren. Zodra een bestelling geplaatst is is der totaal geen service. Slechte communikatie. Keuken werd zonder mn toesteming bij de buren 1 woning verder bezorgd. Ook de tijden zijn verkeerd asngegeven. Geen mogelijkheid om iets af te spreken qwa bezorgtijd . Drama.

Waardeloze communicatie

Dit was mijn tweede keer dat ik iets wilde bestellen via de webwinkel. De eerste keer was al drama in de communicatie en uiteindelijk werd het product eerst verkeerd geleverd en vervolgens ook weken later. Dit is uiteindelijk netjes opgelost. meer dan maand gelede een e-mail gestuurd met een vraag, hier op is nooit gereageerd, maar vervolgens krijg ik wel een mail met de vraag hoe mijn ervaring was.... pfff... Het is dat ik Bruynzeel specifieke onderdelen nodig heb anders had ik hier niet meer teruggekeerd.

Zeer prettige website en ook nog tel. te bereiken indien nodig. Top

Prettige samenwerking, goede producten en vlotte levering!!!

Kastje snel geleverd

Kastje werd snel geleverd. Echter was de hoek van het deurtje beschadigd geraakt tijdens transport. Na contact met Bruynzeel is er meteen een nieuw deurtje opgestuurd. Prima afgehandeld.

Fantastische service

Keukenkastje was kapot door lekkage. Ondanks dat het niet meer een maat is die gebruikelijk is, speciaal een vervanging laten maken. Heel blij mee

Goede kwaliteit waar je heel veel geduld voor nodig hebt

Een nieuwe deur besteld ivm het plaatsen van een vaatwasser. Kwaliteit is top. Ook wel aan de dure kant. Maar de levering is echt waardeloos. Een bestelling duurt gemiddeld een maand of 2. Je zult heel veel geduld moeten hebben.

Toppie!

Wilde graag een eilandje in mijn keuken en daardoor een extra werkblad bestellen. Mede in de persoon van Willemijn Nuijten, klanten begeleider. Is alles 100% naar tevredenheid.

Het bestelde juist en goed ontvangen.

Er is meegedacht met onze bestelling. We hadden bijna het verkeerde aanrechtblad besteld. Door alertheid van uw medewerkster alsnog het juiste besteld.

Drebbelstraat 35

4622 RC Bergen op Zoom