Het bestelde juist en goed ontvangen.

Er is meegedacht met onze bestelling. We hadden bijna het verkeerde aanrechtblad besteld. Door alertheid van uw medewerkster alsnog het juiste besteld.

Goede uitleg voor product

Perfect materiaal

Het is hetgeen wat ik er mee wilde bereiken. En voor ons de goede oplossing om de keuken een mooie uitstraling te geven.

duurt veel te lang

voor een koelkast en een oven met inbouw kast een week of 7wachten is te gortig.

Na bestelling werd er contact opgenomen om te controleren of bestelling klopte met maatvoering.

Mooi afgewerkt

Reeds gemonteerd kon mijn keukenblokken zo plaatsen! Geweldig

Topproduct

Mooi gemaakt, goed verpakt en verstuurd

Vlugge bestelling

Keurig

Prima kwaliteit en keurige levering

Snelle antwoorden op vragen

Deel van 10 jaar bestaande keuken bijbesteld, en past er perfect bij. Geleverd volgens afspraak. Dik tevreden

De keuken is top!

Bij aflevering was de plint gebroken, hiervoor zou ik een nieuwe krijgen. Deze is nooit geleverd.

Expertise en vakmanschap loont zich

Online bestellen is niet met 1 druk op de knop, maar de mensen achter de schermen maken alles goed en het uiteindelijke product wat HD thuis krijgt is uitmuntend.

Zeer fijn contacten levering

Site is duidelijk bestellen makkelijk, contact is goed en Levering is snel en goed

Ideaal om zo de keuken in mijn huurwoning aan te vullen. Toen bleek dat er iets beschadigd was alsnog nieuw gekregen.

Prima product

Prima kwaliteit. Maar het installeren is niet zo makkelijk als dan ze doen voorkomen.

Het bestellen ging makkelijk en we kregen meteen een mail dat ze de bestelling hadden ontvangen. Daar na keurig afgeleverd wij zijn er super blij mee.

Slechte service ! Betaald maar niet geleverd

Ik heb in de web winkel een bestekindeling gekocht. Na betaling was mijn bestelling “verdwenen”. Na reclamatie en aanleveren van betalingsbewijs nooit wat weer gehoord. Geen groot bedrag maar dat is niet het punt. Uit arrenmoede heb ik de bestek indeling opnieuw besteld en duurde het nog lang en na vele mailtjes pas mijn bestelling ontvangen. Het feit dat ik pas na een half jaar dit verzoek voor een review krijg zegt natuurlijk ook iets… AUB Bruynzeel open weer een winkel in de buurt. Een webshop runnen kunnen jullie niet.

Ik zocht een ladekast om een gat waar de vaatwasser had gezeten op te vullen. In de oude serie van Bruynzeel was deze niet meer te vinden. Maar een goed alternatief bij hun gevonden. Keurig thuisgeleverd op de afgesproken tijd.

Heel goede kwaliteit

service en kwaliteit was zeer goed, ik ben zeer tevreden

Keuze zat, alleen geen combi oven helaas?!

Wij vinden het erg jammer dat we geen combi oven konden bestellen via de webshop, heel vervelend!!

Perfect afgewerkte producten

2 keuken bovenkastjes besteld, geleverd volgens afspraak, echter lange levertijd

Superhandig

We wilden een inbouw vaatwasser toevoegen aan onze bestaande Bruynzeel keuken. Met het ordernummer van die keuken dat op een sticker in het gootsteenkastje staat eenvoudig via de website besteld. Werd geleverd met duidelijke beschrijving en was zo simpel zelf te installeren. Top!

Geen goede informatie mbt het leveren.

Heb bijtijds spullen besteld maar verzuimen te vertellen dat ze niet konden leveren in december. Maar wel vooruit betalen!!! Vind dat wel erg slordig,

Na 12 weken uiteindelijk de goede levering

De bestelling was zo geplaatst. Na ongeveer 6 weken werd het keukenkastje met inductieplaat gebracht. Toen was het even schrikken. Het kastje was helemaal kapot en er miste wat onderdelen bij. Direct gebeld met bruynzeel. Een nieuw kastje werd nagestuurd maar duurde toch ook weer 4 tot 6 weken. Afgesproken dat de bezorgdienst het kapotte kastje weer mee terug zouden nemen maar deden daar vrij moeilijk over. Gezegd dat dat de afspraak was en namen hem, toch wel, met tegenzin mee. Al met al.... hebben wij in totaal 11 tot 12 weken moeten wachten voordat wij eindelijk konden koken... gelukkig net voor kerst.

Drebbelstraat 35

4622 RC Bergen op Zoom