Gewldig

Fijne kast. Lades rollen makkelijk. Kan veel in. Ben er uitermate blij mee.

Verkoop traject ging zeer naar tevredenheid, bij installatie kwam de uitdaging

We waren zeer blij dat we de mogelijkheid hadden benut om de winkel te bezoeken. De dame in de winkel was zeer behulpzaam en duidelijk in de mogelijkheden. Het aanvullende paste perfect in wat we wilde. We waren zeer tevreden met onze keuze De tijd tussen winkel bezoek en plaatsen was verrassend kort, al duurt wachten altijd lang :) Het plaatsen ging naar tevredenheid, behalve dat 1 kastje beschadigd werd geleverd. Dit oplossen had 2 pogingen nodig daar het volgende kastje een zelfde soort beschadiging had. Bruynzeel pakte dit uitstekend op maar wel jammer dat er 2 pogingen voor nodig waren.

Geweldig geholpen. Door de hulp zijn we tot een goede beslissing kunnen komen. Heel erg tevreden.

Alles is soepel en volgens verwachting perfect verlopen van begin tot eind.

TOP

Wat we besteld hadden is keurig geleverd !!!!

ik ben respectloos behandeld

hele slechte service. afspreken zijn niet nagekomen en toen ik daarover belde ben ik respectloos behandeld. Ik heb door te late levering 3 maanden niet thuis kunnen koken.

Prima geholpen

Prima service goed geholpen

Heel tevreden met de voorraadkast.

De bestelde voorraadkast was met de bijgeleverde duidelijke handleiding snel in elkaar gezet.

Goede kwaliteit

Kan haast niet beter

De service aan de telefoon en de bezorging was ik meer dan tevreden over. Van mijn vrouw en mij een dikke 10+

Fantastisch!

Zoals te lezen is op de site hoeft de keuken niet zelf gemonteerd te worden, het enigste wat wij moesten doen is de kast delen op de plek neerzetten zoals wij dat hadden bedacht. De inbouw kast met apparatuur hoefde je ook niet te monteren (steek gewoon de stekker in het stopcontact)als je geen loodgieters ervaring hebt moet je er een vragen voor de vaatwasser. Kortom, wij zijn super blij met de keuken de kwaliteit is echt zeer goed. Ook de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel hebben wij als zeer prettig ervaren , je kan ze altijd bellen of mailen voor vragen.

Zeer correct

Keurig geregeld

Duidelijke keuzes

Overzichtelijke website, levering zoals beloofd. Enige dat jammer is, de keuze in kastjes is beperkt. Ook is het niet mogelijk om maatwerk te bestellen.

degelijk materiaal

keukenkast, met onafhankelijk van elkaar, uitschuifbare laden prima aanvulling op mijn al bestaande keuken

Goed en duidelijk website

Uitstekend Jammer van evt te veel geplaatstel bestellingen kan bij jullie niet op retour

Alles was top!

Helemaal goed en niet duur! Mooie kasten die eenvoudig te monteren zijn.

Waar voor mijn geld

Zowiezo is Bruynzeel top telefonisch ook goed bereikbaar Echte aanrader

een keukenkastje bij bestellen

Woningstichting had keuken geplaatst,maar ik miste nog wat. In de bruynzeel keuken winkel was ee een dame die gelukkig de tijd nam om me bij te staan in dit proces! ALLE LOF! Zonder haar had ik er nooit doorheen gekomen DANK U WEL!

De keuken-bovenkasten werden helemaal volgens afspraak geleverd en het plaatsen was géém probleem

Mijn bovenkasten in mijn keuken uit 1973 hadden het begeven. Ik heb veel gezocht naar eenzelfde formaat, maar alleen bij Bruynzeel kon ik kasten vinden die qua afmetingen gelijk waren aan die uit 1973. Omdat ik de deurtjes had vervangen door massief eikenhouten deurtjes (al 30 jaar geleden) was het een pré om de de tweedeurs kast te vervangen door kasten met dezelfde maten. Door de tweedeurs kast te vervangen door twee kastjes die tezamen dezelfde maat hebben als de oude tweedeurskast paste alle perfect. Eerlijkheidshalve moet ik nu, 3 maanden later, bekennen dat ik die deurtjes nog niet heb vervangen, maar dat gaat helemaal goedkomen, alleen de scharnier-bevestiging is een klein beetje afwijkend.

Top.

Kan het iedereen aanbevelen. Verloopt zoals gepland. Toen bij een nabestelling iets fout ging zijn we goed geholpen. Fijne afhandeling.

Mooie webwinkel

Alles wat je nodig hebt voor de keuken staat er op, ook wat prijzen betreft een echte aanrader. In het begin wel even zoeken maar uiteindelijk helemaal geslaagd voor een ladekast in de kleur, hoogte en breedte van de keuken van de woningbouw.

Mijn ervaring is goed met een paar kleine minpuntjes.

Kast werd voorgemonteerd bezorgd op de afgesproken tijd. Zorgvuldig ingepakt en onbeschadigd afgeleverd. Het enige minpuntje is dat er 2 plankdragers ontbraken. Gelukkig kon een bevriende klusser mij hiermee helpen. Deze had ik natuurlijk ook opnieuw kunnen bestellen bij bruynzeel maar dat zou wederom oponthoud betekenen. Een ander minpuntje is dat ik na het plaatsen van de bestelling getracht heb de lengte van de pootjes te wijzigen van 12 naar 10 cm. Dat is niet gelukt. Voor de rest was alles prima in orde.

Een top ervaring!!

De ervaring van ons bij het kopen in Gouda was uitstekend, zeer vriendelijk personeel, denken met de klanten mee naar oplossingen en zijn heel attent en een goede service!!! Fam van Dam.

Snel en goedkoop

Klanten service ramp

Order op verkeerde datum geleverd Order niet compleet geleverd volgens bestelling. Contact met klanten service was ramp telefonisch niet bereikbaar, alles moest via mail. Kwaliteit van geleverde goederen was goed

Drebbelstraat 35

4622 RC Bergen op Zoom