Mooi servies en superservice

Heel blij met de schalen en borden en een vraag werd direct netjes opgelost

Eerste bestelling

Het was de eerste keer dat we een Tajine bestelden bij Souk Tajine. De Tajine werd in een zeer goed beschermde grote doos geleverd. Helaas - en daar hebben we ook melding van gemaakt - waren de beloofde gratis kruiden er niet bij. Over een eventuele nalevering hiervan werd niet gesproken. Jammer !!

Zeer verrast!

Ik heb de Casablanca XL tajine besteld, om met een adapterplaat te gebruiken op mijn inductiekookplaat. Allereerst mijn complimenten over de manier van verpakking en opsturen. Top!!!! Er waren hele duidelijke aanwijzingen bijgevoegd, dus heeft de tajine ruim 24 uur in het water gestaan. Daarna heb ik de tajine (na voorzichtig afdrogen) een uurtje laten staan. Toen heb ik 'm op de adapterplaat gezet, op half vermogen, met een beetje olie erin, om zachtjes op te warmen. Daarna heb ik alle ingrediënten erin gedaan. Na een half uur "pruttelen" had ik weinig vertrouwen in het geheel. Als echte Hollandse zat ik maar te wachten op hitte. Maar mijn neus vertelde me dat het goed ging. Mijn "Hollandse tajine" was binnen 1 uur klaar! Rundergehakt gekruid met zout, pul biber, sumac en gerookte paprikapoeder, daar bovenop in laagjes knoflook, ui, sperzieboontjes, aardappelschijfjes en daar overheen geschonken tomatenpuree gemengd met water. De geur en de smaken waren een totaal nieuwe ervaring! Wat fijne om dit in een tajine klaar te maken. Volgende week ga ik iets met kabeljauw proberen. Ik heb ook al een beetje reclame gemaakt voor SoukTajine op Facebook en Instagram ;-) De Casablanca XL is niet alleen geweldig om mee te werken, maar een echte eyecatcher op de kookplaat!

Uitstekende service, snel en duidelijk contact, snelle levering en bovendien een prachtig product.

Uitstekende service!

Vlot bestellen, snel geleverd, enorm goed verpakt en het product exact zoals op de die maw een uitstekende service

Geweldige service.

Voor mijn nichtje een jaar geleden een tajine gekocht via bol.com die er fantastisch uitzag. Helaas voor haar zat er na een keer gebruik een scheurtje in de schotel. Ze durfde dat niet aan ons te vertellen. Op onze vraag hoe het beviel, een jaar later dus, vertelde ze het. Contact opgenomen met Souk tajine met de vraag of ze een reserve konden leveren. Dat kon. Ze hadden nog een gevonden en deze werd zonder kosten naar mijn nichtje gestuurd. Mijn nichtje blij! Wat een geweldige service van Souk Tajine! Kan deze firma alleen maar aanbevelen. Prachtige producten en een geweldige service.

Veel keuze en snel bezorgd

Ondanks dat ik de fysieke winkel in de binnenstad mis om echt een goed beeld te krijgen van het assortiment en de fantastische kleuren, kun je op de webshop ook goed vinden wat Souk allemaal te bieden heeft. Mijn bestelling was daarnaast ook heel snel ingepakt en bezorgd zodat ik mijn cadeautje op tijd binnen had.

borden en schaaltjes

Super leuke marokkaanse borden en schaaltjes gekocht. Mooie kwaliteit en ook vaatwasbestendig.

nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Zeer blij mee

Was een verjaardagscadeau. Zaterdag voor de eerste keer gebruikt. Was zeer lekker en het erin in klaarmaken was ook super. Mooie tajine. Bestelling en levering was super tof.

Personeel erg behulpzaam en reageert snel! Mooi product.

Erg goede ervaring!

Aanrader

Heel snel verzonden, heel zorgvuldig ingepakt en prachtige tajines. Met ook nog een heel leuk cadeautje erbij. Aanrader dus!

Tajine goed en netjes verpakt, weinig kans op schzde

De website ziet er prachtig uit, heel professioneel. De tajine die ik had besteld was precies wat ik wilde en hij was héél goed verpakt, petje af :)

Good quality, fast delivery

Great choice, super quality

Tajine is prachtig

Bestelling was er heel snel. Tajine is prachtig. Voor 1x gebruik 24 uur in water gelegd. Al heerlijke gerechten mee gemaakt. Kreeg een potje kruiden er als verassing bij. Dikke duim

Aantrekkelijke website, persoonlijke aanpak, snelle levering

Ik vond de website heel persoonlijk opgesteld waardoor ik direct vertrouwen had in het product! Ik ben ook heel blij met het design en de snelle levering. Ook bij mijn levering zat een extra potje kruiden en een flyer waarop tips staan nodig om de tajine te gebruiken en tips voor recepten. Dit zorgt voor een persoonlijke aanpak.

Snel en zeer zorgvuldig verpakt bezorgd

Super blij. Bestelling was snel en zeer netjes verpakt aangekomen. Kwaliteit van de producten ook perfect. Zal hier vaker bestellen.

Snel en netjes

Snel ontvangen

Super blij met mijn bestelling

Mijn bestelling werd snel verzonden en ik vond het unboxen van mijn tajine echt een ervaring ! Heel goed verpakt zodat ze niet kunnen beschadigd worden, maar ook met versiering. Ook een handige handleiding erbij! Echt een aanrader!

Kan ik nog niet beoordelen

Is een kerstcadeau, zit dus nog in de verpakking.

Super snel bezorgd. En hij ziet er fantastisch mooi uit. Goede kwaliteit

Supermooie en goede tajines. Ik heb de kleine en grote besteld, het is echt een eyecatcher in huis en het eten wordt er echt heerlijk van bereid. Eigenlijk was het bereiden makkelijker dan verwacht! Heel fijne communicatie en service van de leverancier.

Geweldig (lekker)!

Wat hebben wij een ontzettend leuke avond gehad en heerlijk gegeten! Niet alleen een warm welkom, maar wat wordt deze workshop met veel enthousiasme gegeven.

Zeker aan te bevelen!

Al 2 aankopen gedaan via de webshop en altijd met een snelle levering en een perfecte dienst na verkoop. Professionaliteit op en top!

Slingerweg 95

4814N AZ Breda

06 42307969

Over Souk Tajine

Souk Tajine - Dé tajine webshop van Nederland Ontdek de magie van de authentieke tajine, rechtstreeks naar jouw keuken. Uniek & handgemaakt in Marokko!