Leuke workshop, mooi product en goede service

Na de leuke workshop in Breda te hebben gedaan, meteen een tajine besteld. Helaas bleken de onderkant en de bovenkant niet goed op elkaar te passen. Na melding daarvan bij Souk Tajine, werd dit zonder problemen meteen omgeruild. Een goede service en een leuke contact. Van harte aanbevolen. Bedankt! Ruud

Super leuke kleine tajine handig voor sausjes

Enige vertraging de Tajine gekregen en ook al gebruikt. Was heerlijk om weer zo te genieten bijna net zo lekker als in Marrakes.

leuke tajine Casablanca, waarmee ik al die heerlijkheden nu ook leuk kan presenteren!

Al jaren heb ik het kookboek "Kookkaravaan,, smaakroute door Marokko". Nu mezelf verwend met tajine, die snel en prima verpakt werd afgeleverd!

Mooie tajine, goed verpakt, snelle service

Twee stuks besteld. Zien er prima uit. Waren beide bedoeld als geschenk. Heb nog niet terug gehoord hoe ze koken, dus daar kan ik niks over zeggen :-)

Vult de maag, voedt het brein

De hele workshop konden wij genieten van een gemoedelijke sfeer en de heerlijke geur van de kruiden en specerijen op tafel. Naast de ontspanning die van nature voortvloeid uit het kookproces was de avond ook vol verassende en leerzame informatie over niet alleen de tajine zelf, maar ook het land waar dit prachtige kookgerei vandaankomt. Dit werd natuurlijk afgesloten met een heerlijke maaltijd, die nóg iets beter smaakt doordat je het in de loop van de avond met eigen handen tot stand hebt laten komen. Zeker een aanrader voor een ontspannend en heerlijk avondje!

Prachtige tajine en snel bezorgd!

Leuke site… hoop als er meer serviesgoed op komt.. ;-)

Workshop Tajine

Mijn ervaring is dat ik niet wist wat ik moest verwachten, Maar alles liep georganiseerd. Het team wist te vertellen Wat er moest gebeuren Om een Tajine goed te kunnen maken Mocht je groentes erbij creëren. Leuk om te doen met bijvoorbeeld vriendinnen als dagje uit.

Mooie tajine en snel geleverd

Toevallig ontdekt en super tevreden

Keurige en snelle service

Mooie tajine

Leuke tajine. Top

Workshop gevolgd. Was erg leuk. Daarna tajine besteld. Kwam binnen 2 dagen. Deksel was een stukje af. Binnen één dag kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Goed geregeld.

Prachtige tajine!

Ik ben super blij met mijn nieuwe tajine. Hij was goed stevig verpakt, snel geleverd en kreeg er een bakje kruiden bij! Top service.

Slingerweg 95

4814N AZ Breda

06 42307969

Over Souk Tajine

Souk Tajine - Dé tajine webshop van Nederland Ontdek de magie van de authentieke tajine, rechtstreeks naar jouw keuken. Uniek & handgemaakt in Marokko!