Perfecte opvolging en communicatie.

Goed geholpen, mooi product.

Mooi badkamermeubel van natuurlijk materiaal

Prima ontvangen in de showroom waar redelijk wat demomodellen staan. Vrijwel alles is mogelijk en je meubel wordt met eigen transport bij je geleverd. Wij zijn er erg blij mee. Alleen was de ophanging van het meubel voor onze installateur een zucht-momentje. Zelf zou ik er wel iets van ophangingshaken bijleveren

zeldzaam vakmanschap waar je blij van wordt

Voor onze nieuwe badkamer zochten we een wastafelmeubel. Via internet vonden we dit bedrijf en gingen op bezoek in de werkplaat (niet echt een showroom). Onder het genot van de lucht van vers gezaagd hout en zaaggeluiden op de achtergrond, bekeken en bespraken we de mogelijkheden. We kregen zelfs een stukje behandeld notenhout mee naar huis. Na een tijdje hebben we toen het meubel besteld met de gewenste afmetingen. Het was al snel klaar en werd netjes thuisgebracht, zelfs helemaal in Zeeland (vanuit Friesland). Het hangt nog niet (badkamer is nog in aanleg), maar ik kan nu al zeggen dat de massief houten constructie en de soepele laden aanvoelen alsof we hier een leven lang mee gaan doen.

Vriendelijk en een prachtig product!

In contact gekomen met de tuinkamer in Leeuwarden, direct een prettig contact. Rondleiding gehad door de werkplaats en showroom en dan kom je direct achter hun vakmanschap. Inmiddels hebben we een prachtig badkamermeubel in onze nieuwe badkamer die aan al onze wensen voldoet. Een absolute aanrader!

Goede service en goed werk geleverd

Wij zijn zeer tevreden met het product.

Wat een service! En wat hebben jullie het meubel fantastisch gemaakt. Super blij mee!

Erg tevreden!

Ik heb een tijd geleden een badkamermeubel besteld bij De Tuinkamer en ik ben er heel blij mee. Martijn en Marc hebben mij goed en kundig geholpen en ik raad iedereen aan die een op maat gemaakt meubel wilt aanschaffen, dit bij De Tuinkamer te doen.

zeer behulpzaam, betrokken en zorgvuldig

Zonder een bezoek aan de winkel met veel vertrouwen en plezier een badkamer meubel (met aanpassingen) besteld. Goed bereikbaar, snelle en duidelijke communicatie. Ik ben zeer tevreden over deze mensen en hun winkel

Super goed!

Wij zijn correct en netjes behandeld door Martijn. Zeer vriendelijk en meedenkend. Wij zijn zeer tevreden met de tafel. Top!!

Prettig contact en snelle service

Vakwerk

Prachtige tafels & erg goede service

We hebben van "de tuinkamer" een aantal diverse tafels en bankjes voor Hotelvilla Nieuw Leven op Texel aangeschaft. Dit is 6 jaar terug, we zijn nog steeds erg blij met deze robuuste tafels. Dit jaar hebben we voor een ander vakantiehuis ook bij de Tuinkamer de tafels met bankjes voor zowel binnen als buiten laten maken en wederom zijn we weer erg blij met de snelle levering en robuuste kwaliteit van deze meubels. Er wordt een geweldige service door de mannen van "de Tuinkamer" geleverd. Kortom "de Tuinkamer" is zeker een aanrader om uw tijdloze meubels te laten maken!

Fijn contact prima service schiterende meubels!!!

Martijn is vriendelijk en zeer behulpzaam. Denkt mee met ontwerp en uitvoering. Snelle levering die in samenspraak afgeleverd wordt. Wij zijn super blij met onze mooie kasten.

Goede communicatie en service

Wij zijn heel tevreden met deze zaak. Fijne communicatie en komen de afspraken perfect na.

Ontzettend tevreden

De tuinkamer heeft voor onze keuken een mooie op maat gemaakte eiken plank gemaakt. De communicatie was helder, snel en vriendelijk. De kregen al snel een bericht dat de bestelling klaar lag. Toen we besloten de bestelling toch niet op te halen maar te laten bezorgen was dat geen probleem. Netjes afgeleverd, blij met het resultaat!

Betrouwbaar en flexibel bedrijf en maken prachtige meubels! Heel tevreden.

Betrouwbaar en flexibel bedrijf en maken prachtige meubels! Heel tevreden.

Geweldig.

Zeer nette en snelle afhandeling van onze bestelling.

Boven verwachting!

Van begin tot het einde hebben we een uitstekende service en medewerking ervaren. Het is elke dag weer genieten van de mooie tafel en bank.

Betrouwbaar bedrijf met vlot handelen

Bij de tuinkamer een badkamermeubel op maat laten maken omdat wij bij de sanitairwinkel niet een meubel naar smaak konden vinden. Na een rondleiding door de showroom en werkplaats een tekening laten maken. Vlotte communicatie via de mail, tussen de tekening en het maken zat +/- een jaar i.v.m. vertraging van onze kant. Dat was geen probleem. Na akkoord op de offerte binnen 3 weken het meubel in huis.

Goede kwaliteit, veel mogelijkheden

Wat een topbedrijf. Vakkennis, enthousiasme, goede prijs en service en duidelijke instructies over ophangen en onderhoud van t meubel. Als we weer een meubel willen laten maken dan gaan we weer voor de Tuinkamer!

prachtige tafel!

Hele leuke ervaring door zaken de doen met de heren van De Tuinkamer. En wat een geweldig leuke tafel. Naar de werkplaats geweest en aldaar de bedrijvigheid gezien en toen de gemaakte meubelen in de showroom gezien. Passie en hardwerken dat is mijn omschrijving voor De Tuinkamer. Leuk gesprek met Marc en die gaf toelichting op mijn vragen. En gaf goede adviezen. Tafel een paar dagen geleden binnen gekregen en wauw wat prachtige tafel. Deens ovaal met verjongde rand en de poten zijn Ral 9010 gepoedercoat 160/90. Niet te groot niet te klein. Past zo mooi in de woonkamer. heren bedankt! ( Ook de chauffeur super aardig ) Groetjes Petra - Stiens

Snelle communicatie en goede service

Wij hebben onze teakhouten tafelblad laten opknappen door de Tuinkamer. Nieuwe vorm (deens ovaal) en het blad is behandeld met skylt. Het resultaat is prachtig geworden. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en over de Tuinkamer.

Vakwerk en een snelle service!

Deskundig advies, flexibel en een snelle levering. Wij zijn zeer tevreden met ons badkamermeubel.

Geweldig bedrijf

Komen afspraken na, denken goed mee . Top product (buitenkeuken) geleverd !

Doen wat we hadden afgesproken

Betrouwbaar en zorgvuldig

Heel erg goed

Een meubel helemaal gemaakt zoals we graag wilden, werd goed geluisterd naar wat wij wilden. Goed bereikbaar en snelle antwoord op onze vragen. En een goede en snelle service

Fricoweg 35

9005 PC Leeuwarden

06 547 802 39

Over De Tuinkamer Leeuwarden

De Tuinkamer maakt meubelen van steigerhout, eiken en noten of elke andere gewenste houtsoort. Wij hebben een breed assortiment aan handgemaakte meubels, zoals badkamermeubels, banken, bloembakken, bureaus, kasten, stoelen, tafels, tuinsets en tv-sets. Wij beschikken wij over een eigen las- en houtwerkplaats waar onze meubels geproduceerd worden. Op onze website kunt u voorbeelden zien die wij in het verleden gemaakt hebben voor onze klanten, zoek u iets wat er niet tussen staat? schroom dan niet op contact met ons op te nemen want er is heel veel mogelijk. www.detuinkamerleeuwarden.nl [email protected] 06-54780239