Fantastisch geholpen en goed afgestemd op mijn wensen.

Martijn heeft mij super goed geholpen in wat ik wilde, eerst had ik een andere wens wat uiteindelijk niet handig bleek te zijn, in goed overleg er toch uitgekomen wat ik wilde. Dikke 100 punten!!!!!

Hele mooie kast

Mooie kast precies gemaakt zoals ik hem wilde hebben, ben er heel blij mee, matcht fantastisch in mijn interieur. Ook dank voor de snelle levertijd.

Heel tevreden over de mooie op maat gemaakte eettafel!

Fijn contact en een goede service.

Erg mooi, goeie communicatie, details kunnen strakker

Via instagram leerde we De Tuinkamer kennen. Erg mooie kasten en alles op maat mogelijk. Na wat bellen, tekeningen over en weer sturen en oliekleur kiezen op basis van de aangevraagde samples hebben we de order geplaatst voor een badkamermeubel en twee hoge, smalle badkamerkasten, van eikenhout. Na zo'n 5 weken werden de kasten geleverd. We zijn erg tevreden over de kasten. Sterk, goed afgewerkt, mooi ophang systeem, het enige wat beter kon zit 'm in de details. Tijdens de gesprekken is aangegeven dat we zo veel mogelijk opbergruimte zoeken aangezien we in een klein huis wonen. De onderste la van het badkamermeubel kon makkelijk 10cm dieper en de hoge kasten hadden maar slechts 4 vakken van ieder zo'n 50cm hoog. De Tuinkamer heeft kosteloos een diepere la gemaakt en opgestuurd. Perfect opgelost! Voor de vakken van de hoge kasten hebben we zelf glazen planken op maat laten snijden en extra plankdragers gemonteerd. De vakken zijn nu zo'n 25-35cm hoog, veel handiger voor badkamerartikelen. Hier had ik natuurlijk zelf naar kunnen vragen tijdens de gesprekken vooraf. Daarnaast zijn de hoge kasten niet precies hetzelfde. De ene kast is gemaakt van 18mm dikke planken, de andere van 21mm dikke planken. De deuren en plankjes passen dus alleen in hun 'eigen' kast, en de deuren van de kast met dikke planken steken net iets uit. Dit is allemaal niet zo erg als ze niet naast elkaar hangen, alleen hangen ze natuurlijk tegen elkaar aan.

top bedrijf

wij hebben een meubel besteld voor in de badkamer, we konden aangeven hoe wij hem wilden hebben en zij hebben toen een vrijblijvend ontwerp gestuurd, dit voldeed aan onze wensen dus hebben wij hem besteld, keurig afgewerkt en perfecte pasvorm. super blij mee

Heel blij met de mooie tafel. Top! Super snelle levering.

Behulpzaam bedrijf. Kreeg goede adviezen en wat helemaal top is dat ik de tafel snel mocht ontvangen. Communicatie hierover zeer vlot. Prachtig zuiver product. Hier ga ik nog lang plezier van hebben.

Super!!!

Echte vakmensen, ze hebben prachtige badkamermeubels voor ons gemaakt. Zeer goed geholpen door Martijn, altijd bereikbaar voor vragen e.d.

Geweldig, vriendelijk vakmanschap!

Vanaf het eerste moment prima service, meedenken, prachtig badkamermeubel op maat gemaakt. Zeer tevreden. Een volgende keer weten we De Tuinkamer Leeuwarden weer te vinden!

Mooi en betaalbare producten

Lang gezocht naar een mooi echt houten nuet standaard badkamermeubel. Deze heb ik gevonden bij de tuinkamer. Ontzettend blij mee!

Hoge kwaliteit, prima service en goed betaalbaar.

1 nieuwe tafel en 1 oude tafel als nieuw gemaakt zijn door de Tuinkamer gemaakt en gerenoveerd. Leuke mensen, mooie spullen en uistekende prijs kwaliteit. Wij genieten er iedere dag van.

Hele fijne service vanaf eerste contact t/m levering

Snel en makkelijk persoonlijk contact, super mooi meubel, we zijn heel tevreden

Fricoweg 35

9005 PC Leeuwarden

06 547 802 39

Over De Tuinkamer Leeuwarden

De Tuinkamer maakt meubelen van steigerhout, eiken en noten of elke andere gewenste houtsoort. Wij hebben een breed assortiment aan handgemaakte meubels, zoals badkamermeubels, banken, bloembakken, bureaus, kasten, stoelen, tafels, tuinsets en tv-sets. Wij beschikken wij over een eigen las- en houtwerkplaats waar onze meubels geproduceerd worden. Op onze website kunt u voorbeelden zien die wij in het verleden gemaakt hebben voor onze klanten, zoek u iets wat er niet tussen staat? schroom dan niet op contact met ons op te nemen want er is heel veel mogelijk. www.detuinkamerleeuwarden.nl [email protected] 06-54780239