Goed product

Goed product en snelle levering

Echt top spullen voor een leuke prijs en snel geleverd!

Super producten snelle levering

Goede service en snelle levering. Mocht er iets niet op voorraad zijn is er altijd conta

Alles weer top in orde

De bestelling was weer netjes compleet en alles van goede kwaliteit. Alleen duurde het vrij lang voor het door DHL het pakketje leverde terwijl het wel op tijd was verstuurd, gelukkig zat er niks bij waar ik echt haast mee had.

Super snelle levering

Altijd alles super snel en correct geleverd Mooie producten

Bestellingen altijd optijd. Altijd een leuk presentje en veel keus. En als er een product uitverkocht is nemen ze contact op en te vragen of je het nageleverd wil of iets anders bij je bestelling wil. (1 keer voorgekomen) Vind ik erg netjes.

Goede service en fijne produkten

Veel keuze uit kwalitatief goede producten, en goed geadviseerd worden door fijne mensen. Zeer servicegericht en laagdrempelig. En, minstens zo belangrijk, ze doen écht wat ze zeggen.

Goede producten en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden met de producten van Urban Nails en daarom bestel ik bij Nagelinkoop. Ook de service is goed. Wat ik jammer vind is dat er geen leuke korting acties zijn voor vaste of nieuwe klanten. Eén gratis potje glitter of je nou een bestelling van €700 doet of €50 vind ik erg mager. Dit weerhoudt mij ervan om vaker te bestellen of eens wat nieuws te proberen.

Super producten en super service

Altijd top service

Naomi is een zeer gedreven nagelspecialiste.

Ik was een nagelbijter, nu zijn mijn nagels binnen 6 maanden sterk en gezond door de adviezen van Naomi. Naomi heeft ook mooie en goede producten te koop zoals b.v. dadi olie en dadi lotion. In 1 woord .... GE-WEL-DIG Ben een zeer tevreden klant

Helemaal top!

Ik kom al 8 jaar met plezier bij Nagelinkoop, Al mijn cursussen en opleidingen gevolgd bij Melanie en haar gastdocenten. De communicatie is top en ze denken altijd in oplossingen met je mee. Elke vraag kunnen de dames je mee helpen. De kwaliteit van de producten zijn top, nooit klachten. Ik zou het iedereen aanraden om een keer bij de leukste nagel winkel van Overijssel te komen shoppen of een cursus of opleiding bij te gaan volgen.

Ontzettend gezellig en fijn leerbedrijf en groothandel!

Sinds mijn eerste kennismaking in het nagelvak ben ik bij Nagelinkoop beland. In het begin vond ik het lastig en spannend en daar ben ik supergoed in begeleid. Dit resulteert in dat ik nu na 5 jaar een zelfverzekerde nagelstyliste ben! Dit komt door het geduld, de ruimte, gezelligheid, professionaliteit en kennis die Nagelinkoop te bieden heeft. Je wordt altijd ontzettend snel te woord gestaan bij vragen, er wordt enorm secuur gewerkt en het aanbod in zowel producten als cursussen is lekker groot. Er is werkelijk nog nooit iets geweest dat ik gezocht heb dat Nagelinkoop niet heeft! Ik voel me heel welkom zowel in de winkel als bij mijn online aankopen én in het contact dat we hebben. Kortom; een topplek om te starten, bij te scholen, te perfectioneren of gewoon gezellig bij aan te sluiten. Echt, doen!

Snelle levering en goede communicatie

Fijne en eerlijke producten..Communicatie ook soepel. Alleen op de website zijn de adres gegevens nogal moeilijk aan te passen en kan heel verwarrend en vervelend zijn.

Fantastische nagel opleiding!!!

Ik ben ontzettend blij dat ik voor dit nagelopleidingscentrum heb gekozen! De docenten zijn enorm professioneel en delen hun kennis op een duidelijke en gestructureerde manier. Van de nieuwste technieken tot de juiste productkennis, alles wordt behandeld met veel aandacht voor detail. De persoonlijke begeleiding maakt dat je je altijd ondersteund voelt, ongeacht je niveau. Bovendien heerst er een fijne, ontspannen sfeer tijdens de lessen, waardoor leren echt een plezier wordt. Het praktijkgedeelte is uitstekend en ik voel me nu helemaal zelfverzekerd om aan de slag te gaan als nagelstylist. Kortom, een topopleiding die ik iedereen zou aanraden! Zo’n review geeft een positief beeld van het opleidingscentrum en benadrukt de kwaliteit van de lessen en de begeleiding.

Professioneel en heel gezellig

Ik kom elke keer weer terug bij Nagelinkoop. Al veel opleidingen, trainingen en workshops gevolgd. Zeer professioneel en ontzettend gezellige groep. Geen vraag is te veel en krijg je individuele aandacht. Elke keer leer ik weer om het nog beter te doen en ga ik met veel enthousiasme naar huis. Ze staan mij met raad en daad bij. Ik ben fan!

Geweldig!!!

Ik kom van Terschelling en heb hier 4 jaar geleden de allround opleiding gedaan. Super veel geleerd en Melanie is echt een hele goed docente! Ontzettend geduldig en legt alles super goed uit. Ik kom hier nog steeds met regelmaat voor de leuke en leerzame workshops die ze geven. Winkel personeel ook zeer vriendelijk en behulpzaam. In één woord dus, geweldig! Kom hier met veel plezier. Nagelstudio Marijke.

Cursussen

Team nagelinkoop geeft super service, je kunt er altijd terecht voor vragen en krijgt altijd antwoord ook de cursussen die worden gegeven zijn goed je krijgt aandacht begeleiding en zeer goede uitleg. Veel koffie en thee aanwezig met wat lekkers erbij ik mag morgen weer nu al zin in.

beste keus!

Toen ik begon met mijn nagelcarierre, heb ik op google lopen zoeken tussen het ooh zo ruime aanbod, uiteindelijk ben ik bij Nagelinkoop terecht gekomen en dit is echt de beste keus ooit. De winkel heeft een heel ruim aanbod en het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast hebben ze een fijne webshop. ik heb mijn opleidingen van Melanie gekregen en ze geeft iedereen persoonlijke aandacht en geeft de les zo duidelijk . Als je iets "fout" doet legt ze dat goed uit waarom en geeft dan ook goed aan hoe je dat kunt verbeteren. tijdens de les is er zowel voor jou als cursist als voor je model altijd wat lekkers voor bij koffie en/of thee. Bij je aankopen (zowel in de webshop als in de winkel) krijg je altijd een leuke glitter of iets anders cadeau.

Maar één woord nodig…. TOP!!

Anderhalf jaar geleden was ik op zoek naar een merk van goede kwaliteit. Het duurde daarom ook niet lang voordat ik helemaal verkocht was aan de producten van Urban Nails. De naam zegt het al; only the best is good enough! Ik wil absoluut niets anders meer! Maar wat voor mij net zo belangrijk is , is een fijne service. En dat is ook wat je krijgt bij Nagelinkoop!! Alle dames die daar werken weten waar ze het over hebben en staan je altijd vriendelijk te woord en helpen je met al je vragen! Dankzij hun is inkopen doen altijd een feestje en slaag ik altijd :) Ook heb ik bij Nagelinkoop de Allround Nagelstyling opleiding mogen volgen en dit met ontzettend veel plezier gedaan! Ik werd begeleid door Melanie en jeetje wat heb ik veel van haar geleerd! Ze is geduldig en neemt de tijd om je alle fijne kneepjes stap voor stap te leren. Op momenten van onzekerheid weet ze je te overtuigen door te zetten en niet op te geven. Dankzij deze fijne begeleiding heb ik dan ook mijn examen behaald :) nogmaals dankjewel voor alles! Ook workshops zijn aan te raden! Ik heb er een aantal mogen volgen en ook hier weer onwijs veel geleerd en veel plezier gehad. Het is altijd gezellig omdat je in een knusse groep zit met allemaal dezelfde interesse. De gastdocenten die deze workshops verzorgen zijn net zo lief en geduldig als het team van Nagelinkoop.nl. Vrijdag 1 november staat de volgende workshop op me te wachten. Hier kijk ik nu al enorm naar uit!! Kortom; Bij nagelinkoop.nl weet je dat je altijd goed zit!

Behulpzaam, bewust kleine groepjes

Ik heb mn opleiding als prettig en leerzaam ervaren. Melanie is een ervaren educator en zelf een kei in haar vak. Ook staat ze altijd paraat als ik weer met mn vragen kom. Ik vind haar een topper en in de winkel iedereen vriendelijk. Ik rij er zonder moeite 1,5 uur voor heen. ❤️

Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam staan altijd klaar.

Het is voor mij altijd een feest als ik les mag komen geven bij Melanie van Nagelinkoop en haar medewerkers.. Stuk voor stuk enorm behulpzaam, lief en vakkundig. Ze weten goed waar ze het over hebben. Iedereennhelpt je altijd fantastisch op weg en staan ne uitgebreid te woord. Wanneer ik les mag komen geven wordt er niet alleen voor mij goed gezorgd maar ook voor de cursisten. Zo wordt er tijdens de Kerstworkshop een heerlijke lunch verzorgd meerdere malen rond gevraagd voor drinken en hadden ze zelfs speciaal warme chocolademelk voor iedereen. Maar buitenom het les geven koop ik ook weleens producten bij hun. Super snelle goede service en als er iets niet is wordt er voor gezorgd dat het er snel weer is maar dat gebeurt zelden. Zijn er problemen dan wordt dit super opgelost zonder problemen. Als je bij Nagelinkoop in de buurt zit dan zou raadt ik je voor de volle 100% aan om zeker eens langs te gaan om zelf te ervaren wat ik ervaar.

Dit bedrijf is op geld uit

Persoonlijk geen positieve ervaring opgedaan Opleiding is niet professioneel Tijdens de theorie Opleiding word er een boekje voorgelezen en met vakjargon gegooid. Er is geen 'echte' interesse in de leerling of correcte communicatie Tijdens de lessen word de basis niet goed uitgelegd. Er word wel op je vingers gekeken maar als je iets fout doet word er niet ingegrepen De lesgeefster denkt mensen te moeten motiveren, dit doet ze op een vervelende negatieve manier door mensen af te zeiken in publiek Je krijgt maar 1 koffie of thee Tijdens de les Dus al met al dit verdrijft is niet erg klantgericht en staar mensen niet vriendelijk te woord. Vragen een hoop geld voor wat je uiteindelijk krijgt. Jammer! Dikke afrader!! Er zijn professionelere opleiders! Goed rondkijken Succes

TOP!!

Ik bestel al een tijdje producten bij nagelinkoop, super service,bestellingen worden super snel verzonden, een top bedrijf ❤️

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden