TOP!!

Ik bestel al een tijdje producten bij nagelinkoop, super service,bestellingen worden super snel verzonden, een top bedrijf ❤️

Ik weet niet wat het aan ligt maar zowel op de computer als op de tablet en/of telefoon werkt de site niet altijd goed. Dat is jammer

Fijne webshop, sneller levering met altijd een kleine attentie. Door alle leuke filmpjes en 'lives' op Facebook/Insta krijg ik elke keer weer inspiratie. Ik heb geen salon, maar het is een superleuke creatieve hobby.

Goede service en top producten ik ben heel tevreden

Bestellingen zijn altijd goed verzorgt en snel binnen

Ik bestel regelmatig bij nagelinkoop en ben zeer tevreden. De dames werken snel en efficiënt. Als er iets niet klopt of als je vragen hebt reageren ze binnen een paar uur en ze zijn super aardig.

Snelle levering f8jne producten altijd een kado'tje

Fijn bedrijf, mooie website!

Via de WhatsApp goed bereikbaar voor vragen. Ook op de website goed uitleg hoe je de producten kunt gebruiken. De filmpjes erbij maken het nog makkelijker.

Veel aanbod goede producten snelle levering

Super fijne zaak goeie service en advies. En volg de live van melanie vindt ik ook super leuk en leerzaam

Er wordt geluisterd naar je en komen met de juiste oplossingen.

Heel erg goed ervaring er mee

Ik werd goed geholpen en ook snel verstuurd

Ik verdraagde het product nie

Hallo ik had een allergie op de producten dus kan nie echt weten

Goede service en snelle levering

Goede service, snelle levering. Als er iets niet op voorraad is word je gebeld om samen een oplossing te vinden. Hier ga ik zeker vaker bestellen!!

Goede service, fijne producten

Fantastiche

Ik vind mellanie en haar team topmensen. Je kunt ze altijd om advies vragen zonder dat ze je een opleiding aansmeert! Als ze een bepaald product beter vind staat ze ervoor, haar live video's ja wat wil je nog meer horen teveel lovende woorden!

Snelle levering, met zorg ingepakt. Zeer tevreden

Veel artikelen met info erbij ook voor de hobbyist op nagelgebied. Goede kwaliteit producten en snelle bezorging.

Prima producten, goede service, gazon door

O

Wordt altijd heel goed geholpen. Goede uitleg. Als ik weer eens iets niet snap❤️

Goeie producten

Vriendelijk en denken met je mee

Snel helder in proces

Je wordt er altijd goed geholpen en zeker als je vragen hebt wordt je ook deskundig en snel beantwoord .

Fantastisch!

Snelle levering enmooie producten

Shoppen bij nagelinkoop is een prettige ervaring.

Leuke winkel met alles wat je nodig hebt op het gebied van nagels. Er wordt alle tijd genomen voor uitleg van het assortiment, wat voor mij, als beginner, als heel fijn ervaren wordt. Er staat een leuk, enthousiast team. Ga vooral zo door.

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden