hoogst irritant

Na het interesse hebben in online info over een salon beginnen wordt ik , ongewenst, gebombardeerd met mailings hierover en over de opleidingen die gegeven worden om nagelstyliste te worden Daar heb ik geen behoefte aan maar afmelden van de mailings is niet zo eenvoudig zoals het lijkt... ik heb het nog 1 laatste poging gegeven maar als er nu weer van die mails komen dan meld ik me maar af voor alle mailings...

Top! Snelle levering. Heel blij met mijn spullen.

geweldige service!

als je vragen hebt word er heel behulpzaam gereageert. het word netjes verpakt verzonden met altijd een persoonlijk geschreven bedankje.

Super bedrijf

Veel uitleg als je erom vraagt.

Goed genoeg

Het product zelf voldoet niet aan mijn verwachtingen. De kleur van de acryl is veel lichter dan verwacht van een blush, het lijkt meer transparant en verdoezeld vrijwel niks. Het lijkt erop dat vrijwel geen webshop de echte blush meer verkoopt. Kwaliteit lijkt in orde. Acryl droogt snel en hardt snel uit. Met de diptechniek blijven er minimale bubbeltjes tussen de lagen bestaan die wel redelijk weg te bufferen zijn als je tussendoor buffert. Voor mijn doel van natuurlijke alledaagse nagels eigen gebruik is het prima. Levering was snel en prima. Goed verpakt inc presentje, dat was wel aardig.

Goedemiddag, Wat jammer te vernemen dat de kleur van het artikel niet is zoals je gehoopt had. We hebben wel bij het product aangegeven dat dit een doorzichtige kleur is. Je gebruikt deze voor namelijk bij de nagelriemen zodat je een mooie, natuurlijke uitgroei hebt bij de nagelriemen. Als je een meer dekkend product zoekt, raden wij de milky pink of pinky pink aan. Mocht je vragen hebben over de producten, kun je ook altijd via de whatsapp button op de homepage je vraag stellen. Dan weet je zeker dat je het juiste artikel besteld. Met vriendelijke groet, Team Nagelinkoop

Snelle levering prima producten en service

Eerste keer besteld

Alles verliep heel goed en producten waren goed.

Fijne groothandel

Ruime keuze in nagelproducten en altijd snel bezorgd.. altijd leuk presentje erbij En heeft altijd alles op voorraad wat ook belangrijk is.

Altijd goed en snel

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne communicatie en service. Producten snel geleverd. Goede Kwaliteit van Producten, maar ik miste in de dadi-oil wel de thc dus twijfel of het de originele is.

Snelle levering goede producten

Snel geleverd. Goede producten. Veel keuze . Super

Ik heb hele goede ervaring met jullie en jullie bezorgen ook lekker een dagje later heb ik het al in huis

Snelle levering, goede kwaliteit. Extra houdbaarheid van de glans.

Ik ben erg tevreden met de producten die ik gebruik van urban nails

Tot nu toe gebruik ik de gelpolish en de nextgel en wil graag de biab gaan proberen. Ook de penselen vind ik erg fijn werken.

Altijd snelle verzendingen en goed verpakt en als ik iets zou willen weten ook dan goede uitleg over de producten

Altyd netjes op tijd

Goed geholpen en met oplossing gekomen voor mijn probleem met de lamp.

Behulp zaan snel service en Goede producten

Geweldige klantenservice

De klantenservice is super goed en vriendelijk, gewoon lekker normaal een casual gesprek zonder formaliteiten. Ze lossen alles heel netjes op als je een probleem hebt, en dat heb ik eigenlijk bijna nooit. Normaal gesproken gaan de bestellingen altijd goed en er zit een snoepje en een cadeautje (meestal glitters, love it) bij. Echt een hele fijne webshop

Prachtige producten en snelle levering.

Mijn bestelling is altijd goed

Ik bestel altijd bij nagelinkoop, in ben erg tevreden over de hulp die aangeboden word en ook erg tevreden hoe bestellingen worden verstuurd en verpakt. Verder volg ik ook trainingen bij nagelinkoop en zin de perfectie training ook erg fijn en leerzaam, ik adviseer ook iedereen om elk jaar of elke 2 jaar een Perfectie Training te volgen en ook van elk onderdeel zoals BIAB, Nextgel, Gelpolish enz. Geef aan waar je je op wil perfectioneren, bijvoorbeeld snelheid of je dikte van het plaatsen met Nextgel of Biab. Er word erg goed les gegeven en als je tegen iets aan loopt kun je het ook vragen of neerleggen bij nagelinkoop. Verder vind ik ook dat het personeel heel vriendelijk is een je goed helpt in de winkel. Nog steeds super blij dat ik Daimond salon mag zijn bij #teamnagelinkoop

Goede producten en een snelle levering

Indien je vragen hebt worden die direct opgelost

Zeer goede service en aftersales

Er ontbrak een item bij mijn bestelling, daarop heb ik er per mail en telefonisch melding van gemaakt. De volgende dag had ik de nalevering al in huis. Topservice van Nagelinkoop.

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden