Netjes verzorgd, goed verpakt. Snelle levering.

Zie boven

Netjes en snel geleverd

Alles netjes en snel geleverd en goed verpakt

Heel tevreden!

Hele fijne producten en een hele goede service

In 1 woord top

Snellen levering, super service, en altijd wat leuks bij de bestelling

Altijd goed

Ik gebruik echt al weer heel wat jaartjes de producten van urban en ben er zeer tevreden over . Nagelinkoop. nl is zeer aan te raden om de producten van dit mooie merk bij aan te schaffen , en ook de service is top. Altijd blij met mijn kadootje bij een bestelling .

Snelle levering met altijd een presentje. Netjes verpakt.

Altijd netjes en optijd. En het leuke presentje er bij maakt het af.

Doen wat je verwacht.

Ze doen gewoon zoals het hoort, (gebaseerd op 1 aankoop).

mooi decemberpakket

ik ben erg tevreden over het decemberpakket van Urban Nails

Gewoon goed

Blij mee

Goede kwaliteit Urban Nails besteld zo blij mee

Super leuke producten en sneller dan vermeld in huis.

Het doosje was een beetje beschadigd. De magneet die in besteld had was niet meer leverbaar. Na overleg een duurdere gekregen. Omdat ik nog iets wou bestellen kon de bestelling zonder moeite samen gevoegd worden en was het ondanks de december drukte bij dhl de dag erna al in huis.

gewoon goed(koop) en snel

Ik heb Dadi Oil CB besteld. Nagelinkoop.nl was een van de goedkoopste en uit ervaring van vorige keer wisten we dat het snel wordt geleverd en wat ook handig blijft dat je het bij een PostNL pickup point kunt laten bezorgen.

Goede producten en vlotte levering

Maak mijn nagels altijd met nextgel wat een erg fijn product is. Daarnaast blij met nailartproducten. Pro&Go no wipe is een fantastisch nailart product. Bestelling altijd met een extraatje (prachtige glitters en choco) love it!

Snelle nette levering met goede produkten.

Mooie produkten. Goede service. Leuk gratis presentje.

Leuk verpakt en snel geleverd

Super tevreden over mijn aankoop! Hij was snel geleverd en netjes verpakt met een klein presentje! Topservice!

Kan met al mijn vragen bij nagelinkoop terecht

Klantvriendelijkheid

Altijd een goed advies

Altijd fijn om bij Nagelinkoop te zijn voor een training of voor inkopen Goed advies en de dames denken met je mee !!

Kwaliteit producten en een goede service!!!

Gewoon perfect!

Goede communicatie

Het pakket kwam iets later dan verwacht maar ik werd keurig op de hoogte gehouden

Zeer goede service en producten. Koop hier al jaren. 5 sterren

Ik bestel altijd bij nagel inkoop al woon ik niet in de buurt. Bij nagel inkoop is de site ook duidelijk en ik kan altijd alles vinden. Bestelling komt meestal op tijd binnen 2 dagen, helaas was dat met sinterklaas tijd wat anders. Ik ben zelf niet weg van DHL want ik moest 3 dagen wachten. De zending werd iedere keer veranderd naar een dag later een omdat ik het wat vreemd vond moest ik van DHL maar nagel inkoop vragen waar de bestelling bleef?? Nu begrijp ik best dat in december alles wat langer duurt, maar ik was bang dat mijn bestelling kwijt geraakt was. Nagel inkoop wilde verder kijken waar het bleef terwijl ze dicht zaten, netjes hoor. Maar ik was te voorbarig en met op die dag kwam mijn bestelling binnen. Bij nagelinkoop zijn ze geduldig en netjes voor de klanten. Ik ben zeer tevreden

Snelle service!

Snelle service en goede klantenservice. Producten worden snel verstuurd en netjes verpakt! Goede kwaliteit!

Netjes en snel binnen

Alles is goed