Goede site, produkten én uitleg over de produkten. Wel jammer dat ik het niet voor elkaar krijg om meer dan 3 produkten in mijn verlanglijstje te zetten.

Top producten en service !

Top producten en service !

Altijd goed voor elkaar

Mijn bestelling zijn altijd keurig compleet en de producten zijn goed van kwaliteit. Mocht je een vraag hebben helpen ze je graag en je krijgt altijd een leuk extraatje bij je bestelling

Gezellig team en goede service

Top producten goede kwaliteit

Prima product, snelle levering

Tip: in plaats van nrs een kleurvoorbeeld bij de flakes plaatsen zodat je kunt zien welke kleur je wilt aanschaffen

Super snelle levering en uitgebreid assortiment

Altijd erg tevreden, goede communicatie en snelle levering. Top webshop!

Enthousiast, vriendelijk en zeer bekwaam

Mooie leerzame lessen gehad! Lief en behulpzaam bij alle vragen en/of problemen. Ze zijn meedenkend en hebben verstand van zaken. Prachtige snoepjes paradijs voor iedereen!

Gewoon goed

Mocht er iets een keer niet goed zijn gegaan wordt dat opgelost Bij de laatste bestelling gevraagd deze later te bezorgen ivm vakantie ook dat is helemaal gegaan zoals ik gevraagd had

Goed bedrijf

Dit bedrijf is goed bezig betaalbare producten en snelle levering

Goed en snel

topservice van super toffe mensen

bestellingen worden super snel uitgevoerd en bij vragen krijg je ook altijd hulp Enkel met de leveringsfirma (zeker gls) zijn de afspraken niet altijd correct. Bij mijn laatste bestelling had ik aangevinkt om de maandag te leveren en ik heb mijn bestelling ontvangen dinsdag in de late avond. Maar daar kan Nagelinkoop niet veel aan doen natuurlijk.

Toppers!

Leuke winkel, vriendelijke mensen en altijd alle tijd voor vragen en advies.

Kwalitatief goede producten makkelijk vindbaar, duidelijke website

Kwalitatief goede producten makkelijk vindbaar op duidelijk gecatachoriseerde website.Altijd cadeautje bij elke bestelling Goed bereikbaar, vriendelijk bij vragenmet vlotte afhandeling.

Kritisch zijn

Sommige producten waren toch duurder.

Altijd snel bezorgd, duidelijke webshop

Snelle levering, goede service

Goede service en kwaliteit producten!

Ik bestel tegenwoordig altijd hier! En je krijgt altijd een leuk cadeautje erbij :)

Altijd professioneel en snel geholpen

Nagelinkoop is een professioneel bedrijf dat altijd met raad en daad klaar staat voor je. Je wordt er altijd erg goed geholpen en bestellingen worden snel verstuurd.

Niet klantvriendelijk

De communicatie verliep heel kortaf en niet klantvriendelijk. Ook voor wat betreft het retourneren direct na bestellen is al niet meer mogelijk waardoor er verzendkosten in rekenening worden gebracht. Slechte service en minimale communcatieve vaardigheden.

Super goed

Ontevreden

Ik wilde mijn bestelling terug sturen maar ze hebben gezegd dat het niet mogelijk is. Hoe zo? Als ik niet tevreden ben wil ik terug sturen. Niet mogelijk?? Pech

Eerlijk advies

Melanie is als eigenaresse makkelijk benaderbaar. Geeft eerlijke adviezen. Tijdens live behandelingen beantwoordt ze tussendoor geduldig de vragen die er zijn.

Heel fijn

Zoals altijd heel goed fijne nagellak en hulpmiddelen

Super shop.eem aanrader

Leuke shop.