Fijn online bedrijf met snelle levering en goede produkten

Prettige website die goed en snel werkt en overzichtelijk is in wat je zoekt,ook de betaling mogelijkheden zijn goed. Goede kwaliteit van produkten en nette en snelle levering die ook nog eens zorgvuldig verpakt zijn .

Snelle levering van top producten. Goed betaalbaar en altijd top service. Dikke pluim !

Mijn ervaring met jullie is gewoon top!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt, als je wat bestelt heb je het ook Ook altijd zeer snel in huis! De nagellakjes zijn top, mooie kleuren en drogen snel! Ook ik wil gewoon mooie nagels!

erg fijne ervaring

bij Nagelinkoop kan ik altijd precies dat vinden waar ik naar op zoek ben, er wordt top service verleent en je bestelling wordt altijd snel veroznden

Fijne winkel met erg goede service

Zeer tevreden nette en snelle levering

Super vriendelijk Denken met je mee

Ik had een fles liquide die naar mijn weten niet goed was , deze terug gestuurd en zonder poespas nieuwe terug gekregen . Ik koop al een aardig tijdje mijn producten hier altijd dik tevreden over , en kan dit dus ook zeker een ander ook aanraden.

Vriendelijk en advies gevend bedrijf

Snelle levering en klantvriendelijk. Bij vragen staan ze altijd voor je klaar. Producten zijn ook van goede kwaliteit

Fijne groothandel

Ruime keuze in producten een snelle verzending en altijd met een leuk presentje. Ben super tevreden en raad deze groothandel aan.

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Veel productkennis waardoor deskundig en eerlijk advies. Zeer goede aftersales, bij vragen of opmerkingen komt altijd een antwoord, alternatief of wederom deskundig advies!

Super goede producten, goed verpakt en fijne verkoop

Blij met mijn aankoop! Leuk verpakt. En leuk presentje erbij

Super goede en fijne service!!

Ik wilde heel graag een mooie set nagels en had alleen een foto! Ik stuurde deze door en binnen een uur had ik een antwoord welke ik dan moest hebben! Super fijn en bedankt voor deze geweldige service ❤️

Goede service en klantvriendelijk

Helaas liet de levering door GLS op zich wachten. Heel prettig contact gehad met nagelinkoop hierover. Zeer tevreden over de producten.

Prima ervaring.

Snel verstuurd, als iets niet op voorraad is, komt dat vervolgens ook snel. Er wordt goed gecommuniceerd. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering en goede kwaliteit

Altijd snelle levering en goede kwaliteit. Leuk dat er altijd een cadeautje (glitter) en een snoepje bij geleverd wordt wat het pakketje feestelijk maakt.

Super goed en snel

Goede producten en snelle levering

Super snelle levering en goed product wat ik had besteld en kreeg er nog een leuk doosje met glitters bij Super leuk

Snel geleverd, goede service

Goede producten en snel geleverd

Ik vind het hele goede producten en alles is goed en snel geleverd…. Het enige vind ik dat de verzend kosten plus btw erg duur zijn……

Super goede service

Heb nu 2 keer gehad dat iets niet op voorraad was dat ze mij belden om te zeggen wanneer het weer op voorraad was of dat ik iets anders ervoor wilde. Dat vind ik echt top.

Alles goed!

Alles goed!

Prima eerste ervaring

Bij Nagelinkoop heb ik een aantal basisbenodigdheden besteld. Ze werden snel bezorgd, goed verpakt met een klein cadeautje erbij ook nog. Prima communicatie ook.

Fantastische opleidingsdag gehad.

Goede en pleziere uitleg gehad tijdens de cursusdag.

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden