Top !

Pakketjes altijd snel geleverd, en netjes ingepakt. Ruime assortiment. Mijn favoriete nagel groothandel.

Goede service en snelle levering

Helemaal blij met deze producten

Fijne snelle levering Altijd top gezellig verzorgd ingepakt

Fijne producten en snelle levering.

Goed verpakt en snelle levering, leuk kadootje erbij.

Gewoon goed

Mijn ervaring is dat het heel goed Ik had een keer met een aanbieding iets verkeerd besteld en werd daar over gebeld zodat ik het kon veranderen en toch mijn aanbieding kreeg dat vond en vind ik nog steeds een fantastisch gevoel dat ze je eerlijk behandelen ook als ik wat besteld word het goed en vlug bezorgd ik wil het nergens anders bestellen

Keurig bedrijf

Mooie website die ook goed werkt ,duidelijke omschrijvingen van produkten,goede betalingsmogelijkheden , Snelle levering die ook keurig verpakt is met een leuk geschenkje,en ze verkopen goede produkten die ik graag gebruik dus een tevreden klant .

Snelle service, goed bereikbaar. Top!

Heel fijn ervaren super lieve en fijn mensen

Super winkel

Als je vragen hebt kun je bellen en krijg je goeie uitleg.

Goede producten en snelle levering.

uitgebreid assortiment

Heel fijn dat je alles van Urban ook bij deze Nederlandse groothandel in nagelproducten kan vinden

Altijd goed!

Ik vind nagel inkoop heel erg fijn doe altijd mijn bestelling hier! Ze zijn behulpzaam en vriendelijk altijd tevreden zeker een aanrader!

Goede producten en snelle levering tevreden

Altijd de bestellingen op tijd en altijd netjes ingepakt.

Een fijne ervaring

Al een tijdje in twijfel om gellak of biab te laten doen op mn nagels. Maar vind het zoveel geld voor die paar weekjes. Nu de stoute schoenen aangetrokken om het zelf te proberen. 'Als een ander het kan, kan ik het toch ook zelf?'. Ik ben ruim tevreden over de producten! Heel prettig mee te werken!

Gewoon juiste site ok te bestellen

Ik ben er blij mee om bij jullie te bestellen

duur maar goed

Goede tioservice

Goede topservice

Snelle levering en goed advies!

Groot assortiment. Fijne chat mogelijkheden om vragen te stellen en krijg je gelijk antwoord. Super fijn online bestellen bij jullie.

Top bedrijf goede service vriendelijke medewerkers

Wordt altijd uitstekend geholpen en pakketjes komen altijd correct aan prima gewoon

Snelle service, goed verpakt, goede info

Snelle levering, goed verpakt, de producten zijn mooi en goed, top!!

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden