Goede services..snelle levering.

Behulpzaam en snelle service

Bij vragen over producten of een behandeling krijg ik altijd zeer snel antwoord, en de hulp in de winkel is altijd.zeer goed!

Goede service en snelle levering

De bestelde producten worden altijd vlot geleverd en de informatievoorziening is prima in orde evenals de kwaliteit

Uitstekende service, ze laten netjes weten als er iets niet is en lossen het netjes op

Zeer goede service

Vriendelijk, snelle levering en staat open om advies te geven

Altijd vriendelijk geholpen in de winkel en bestellingen online altijd snel geleverd.

Snelle en goede service

Of je nu daar bent of via internet een bestelling plaatst, je wordt daar top geholpen en via internet loopt ook alles prima. Geen gemopper dus

Goede kwaliteit en snelle levering

Al meerdere keren bij Nagelinkoop.nl besteld en zeer tevreden. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Medewerkers zijn klantvriendelijk, je wordt er goed geholpen. De levering is snel, ligt er wel aan welk bedrijf er bezorgt.

Heel veel keus en altijd een snelle bezorging! Geweldige mooie nagellak kleurtjes, lekker alles uitproberen, top!

Top team en altijd meedenkend

Altijd tevreden met mijn bestellingen. Als er iets mis is gegaan komen ze altijd met een alternatieve oplossing

Alleen maar positief

Goede nagellak en een vlugge levering Ik had een verkeerde nummer opgegeven en werd toen door hun opgebeld om te vragen of er een fout van mijn kant was samen opgelost hoe fijn is dat

Ik bestel vaker en altijd zit er een leuke glitter als kado bij en de bezorging is ook snel dus in een woord top??

Super snelle levering

Sneller levering Mega leuk en gezellig ingepakt met een klein presentje erbij Ik wordt daar altijd erg blij fijn !

Goede producten

DE inhoud van de verpakking voldeed aan de wensen en was 100% Echter na ik aangegeven had het pakketje af te leveren bij een ophaalpunt en daar ook een bevestiging van had gehad stond het pakje dagen later nog naast mijn voordeur toe we terug kwamen van vakantie. Een slechte beurt voor GLS Nagelinkoop is echter TOP

Goede service, snelle levering.

Mijn pakket was er zeer snel en mooi verpakt. Met een leuke attentie. Er bleek iets kapot te zijn en na een mailtje werd dat snel opgelost. Prima service.

Zeer goede service

Kom al heel wat jaren bij Nagelinkoop, en nooit problemen ergens mee gehad, goede service en altijd gezellig

Top bedrijf

Je wordt altijd goed geholpen en de service is heel goed . Ik ben altijd heel goed geholpen en ze lossen altijd alles goed op als er problemen zijn . Ga zo zo door super bedrijf vind ik het . Mvg

Betrouwbaar en persoonlijk

Goede producten… Ruim assortiment… Altijd een snelle levering… Met een klein cadeautje ;) Komt altijd haar afspraken na!

Snelle en goeie service!

Optijd besteld en word de volgende dag al geleverd! Super fijn!!

Snel geleverd goed product

Super bedrijf. Vlotte levering.

Vlotte service en correcte levering. Vaak met een leuk presentje.

Goede producten

Dat is snelle levering en goed verpakt ben zeer te vreden

Snelle levering en de lamp is prima!

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden