Fijne producten

Super service fijne mensen in 1 woord top bedrijf

Dit is een heel fijn bedrijf met een uitstekende service altijd snelle levering fijn personeel al met al top bedrijf

super geregeld

snel en goed

Levering binnen 1 dag super snel en keurig ingepakt.

Geweldig echt aan te raden

De spullen die ik tot nu toe heb ontvangen zijn geweldig en voor een goede kwaliteit en prijs

Snelle bezorging en denken mee

Ik had een nieuwe lamp besteld en met leveren was er de verkeerde geleverd. contact opgenomen en werd super snel opgelost, waardoor ik twee dagen later toch nog de klanten kon behandelen.

Heerlijke olie voor mn nagels!

Heerlijke olie voor mn nagels! En snelle levering

Mijn ervaring bij Nagelinkoop was goed

Ik vond dat mijn bestelling netjes op tijd was geleverd, top! dankjewel en tot een andere bestelling.

Professioneel!

Een hele fijne ervaring in de winkel en ook al via de webshop gehad. Veel kennis en kunde is aanwezig, waardoor er goede adviezen worden gegeven. Ook op de site staat de nodige informatie. Heel erg fijn! Klantvriendelijk en professioneel, top!

Super goed fijne service

Zeer fijne groothandel je krijgt goede service ook erg fijne personeel en eigenaar Je kan met al je vragen terecht Ook de live op Facebook erg leuk

Zoals altijd weer een perfecte levering

Nadat Melanie mijn vraag via de mail beantwoord had kon ik gelijk mijn bestelling plaatsen. Fijn dat het allemaal zo soepel verloopt!

Ik zou hier zo weer bestellen

Prima aankoop

Snele levering. Fijne prijs.

Hele fijne producten

Hele fijne producten en een hele goede service. Uitgebreid assortiment, Top!

Topteam

Altijd tevreden met de service en deskundige hulp van nagelinkoop. Ze zijn echt een top team

Fijne website!

Heel blij met deze website ik koop af en toe spullen van het merk urban nails! De bestellingen komen snel binnen en er zit altijd wat leuks bij!

Altijd goed!

dank je wel

Een goed verzorgd pakketje binnen gekregen met cadeautje :)

Breed assortiment... overzichtelijk....kwaliteit... Prima service en je kan goed terecht met je vragen...

De beste nagellak

Gebruik het al een paar jaar en wil geen andere voor mij de beste

Professioneel groothandelaar

Nagelinkoop heeft een breed assortiment voor alle benodigdheden die je maar kan bedenken. Je wordt professioneel geholpen. De levering is vlot. Geen op- of aanmerkingen.

fijne groothandel voor nagelspullen

Deze groothandel heeft een ruim assortiment voor de proffesionele nagelstyliste Zij hebben een aantal sterke merken in huiswaarvan zoals oa. Urban Nails, Famous Names en Moyra maar ook hun eigen huismerk. Je hebt keuze uit twee bezorgdiensten die van DHL of GLS, maar die laatste raad ik af want die bellen niet aan en beweren dat je niet thuis was Ook als je dat wel was Jammer dat die niet geskipt wordt door Nagelinkoop Andrs had ik 5 sterren gegeven

Goede producten, met een nette service.

Altijd goede service

Pakketten komen op tijd aan en netjes. Ben altijd heel tevreden met het ruime assortiment en service

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden