Super snelle service

Super snelle service snelle levering goed op de hoogte gehouden

Erg tevreden

Je wordt altijd super geholpen! De workshops zijn ook erg leuk en leerzaam

Snelle levering fijne producten goede kwaliteit

Super goede service

Vriendelijk personeel wordt uitgelegd hoe je de producten aan brengt, producten zijn altijd op tijd binnen.

Top bedrijf

Er waren wat problemen met d'r vervoerder maar dat wed netjes opgelost de producten moet ik nog uitproberen

Geen antwoord

Alles top voor elkaar

Altijd zeer goed geholpen

Betrouwbaar

Fijne website, veel keus en goede prijzen. Snel en netjes verzonden

Hele goede ervaring

Mijn 1ste keer besteld bij nagelinkoop.ben er zeer tevreden over

Goede en mooie producten

Snelle levering, goede producten

Goede producten, leuk verpakt, snelle levering

Vriendelijk, attent en professioneel advies.

Altijd behulpzaam en vriendelijk. Professioneel advies en een groot assortiment voor alles met betrekking tot het verzorgen van nagels. Walhalla voor nagelstylisten

Super fantastisch

Fijne producten, snelle verzending, goede service

Altijd klaar om te helpen

Altijd klaar staan om te helpen als er iets is.

prima gelpolish

Volle gelpolish die makkelijk opbrengt en zelfs na 1 keer goed dekt. Top coat was no wipe, dus lekker makkelijk. En waarvoor ik dit merk kocht is dat het Hema en tpo vrij is. Dus niet schadelijk voor de nagels.

Top Service en snel geleverd

Alles wat je nodig hebt voor nagels kan je echt hier goed terecht. Goede service en de levering is ook super snel. Altijd een leuke attentie bij je bestelling. Ook wordt het met zorg verpakt!

Zeer goede service, zowel in de webshop als winkel. Goed personeel die je kundig kan helpen bij je vragen.

Snel geleverd, leuk extraatje!

Snel geleverd, leuk extraatje erbij! Het was mijn allereerste gellak bestelling. Uiteindelijk besloten om geen starterspakket te nemen maar losse items. Prima aanbod.

Fijne groothandel

Altijd ruime keuze aan nagelproducten en op voorraad. Snelle verzending en Altijd een leuk presentje. Mijn favoriete groothandel is nagelinkoop.

Op de website zijn alle producten goed omschreven. De bestelling verliep ontzettend snel en vlekkeloos. Ik bestel hier zeker vaker

Snelle le ering, goed verpakt.

Topservice,

snelle levering en fijne service

bestellingen worden altijd snel verwerkt en geleverd. Bij vragen zijn ze altijd bereikbaar en hulpvaardig.

Betaalbare producten van een top kwaliteit. Zeer tevreden twee jaar geleden overgestapt en nog geen dag spijt gehad. En ik niet alleen ook mijn klanten niet en dat is eigenlijk het belangrijkste.

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden