Superfijn bedrijf

Nog nooit 1 klacht gehad over Nagelinkoop.nl. Altijd snelle levering, goed stevig verpakt en ook altijd een leuk kadootje, kaartje en iets lekkers erbij. Duidelijke product uitleg en bij vragen altijd snel en deskundig antwoord. Erg jammer dat ze zo ver van mijn huis zitten -heb geen auto- anders kon in de winkel gaan shoppen.

aanrader

producten op de webshop snel te vinden . goede service en snelle levering .

Altijd goed

Acryl poeder de liquide topcoat rubberbase kortom alles wat ik gebruikt heb tot nu toe met de producten van Nagelinkopen .nl super tevreden mee.

Ge-wel-dig!! Je komt zelden geweldige service tegen!

Ja echt.. overal wordt je slecht geholpen maar hier echt niet! Ik had een bestelling geplaatst maar achteraf een item vergeten, dus een tweede bestelling erachter geplaatst. Dit koste me wel dubbele verzendkosten maar ik vond het product wel waard. Kreeg ik een pot lak gratis ten compensatie van de verzendkosten, en nee niet een lelijke kleur maar echt een leuke! Super lief en niet te doen hoe snel de verzending was! Daarnaast enorm tevreden over de producten die ik heb aangeschaft, zeker zeker zeker een aanrader!!

Goede producten en snel geleverd

Super goede service

Het contract was zeer vriendelijk en de service perfect.

Top bedrijf

Heb hier mijn opleiding gevolgd en mijn diploma gehaald tot allround nagelstyliste! Erg fijne lessen gehad van Melanie en zelfs na de opleiding kon ik terecht voor vragen. Ik bestel hier nu mijn producten, dus in ‘t kort een top bedrijf! :)

Altijd gezellig in de winkel als we er zijn

Prima verzonden

Prima producten, netjes en leuk verpakt, dank

fantastische levering snel en met een cadeautje leuk

een ruime keus vriendelijk on line reactie zeer goed verpakt snel geleverd

Top geregeld

Mijn bestelling was niet verzonden, maar ze hebben dit prima opgelost en heb de bestelling zeer snel alsnog gekregen.

Heel fijn bedrijf correct in alles goede uotstraling goede levering goede service Zeer tevreden

Goed tot je een probleem hebt

Ik heb al een tijd goed bij deze verkoper besteld, alleen bij de laatste bestelling heb ik een defect product ontvangen: een chrome gel nr 4. Ik heb dit aan de verkoper voorgelegt dat het product defect was. Alleen de verkoper reageerde erop met een opmerking dat ik niet wist hoe gel in een lamp moet drogen. -ik ben al 4 jaar een nagelstyliste. Ik heb de verkoper een filmpje gestuurd waarop ik 2 kleuren van de zelfde gel uitprobeer, 1 daarvan is de defecte. Vervolgens droogt 1 kleur wel en de defecte kleur niet, zelfs niet na 2 minuten. Vervolgens beweert de verkoper nogsteeds dat ik gewoon niet weet hoe een gel droogt in de lamp en dat als ik niet tevreden ben ik het product terugsturen.. maar dit is wel op eigen kosten! De retourkosten zijn bijna net zo duur als het product zelf. Ik vind dit zeer jammer want ik heb hier al een tijdje met goede ervaringen besteld. Dat het product defect is kan gebeuren, daarom mailde ik over oplossingen. Echter heeft de verkoper hier zo arrogant gereageerd dat ik dit aan niemand zou aanraden

Top service!

Helaas bleek na het plaatsen van mijn bestelling toch iets niet leverbaar maar ik werd hier binnen no time over gebeld en me gevraagd of ik misschien iets anders wilde of dat ik er vanaf zag. Keurig netjes dat je zo vriendelijk meteen opgebeld word, top!

Goede en snelle service

Altijd top service

Netjes verpakt met een leuke attentie. Altijd erg blij als het pakketje komt. En ook op app en telefoon goede service. Aanrader!!

Goed geholpen

Mijn pakketje had ik in eerste instantie niet ontvangen. Uiteraard meteen Nagelinkoop benaderd. Zij hebben een onderzoek naar het pakketje afgewacht. Jammer dat het pas na de feestdagen werd opgelost, maar uiteindelijk is het opnieuw verzonden, en heb ik toch alsnog alle producten ontvangen! Fijn dat het opgelost is, bedankt!

Geweldige service en levering

Geweldige service en hele snelle levering en een top website en webshop, ze nemen zelfs de tijd om je te bellen als iets er niet is en om tot een oplossing te komen. Kortom geweldig

Altijd snel en correct

Elke bestelling is snel en netjes verzonden.

Gewoon top!

Ik heb hier absoluut goede ervaringen, het is een snelle levering gewoon helemaal top! Ook ik hou van mooie lange gelakte nagels en voel mij daar zeer prettig bij! De lak is ook makkelijk aan te brengen en droogt snel, en is er ook weer makkelijk af te halen. Kortom goede kwaliteit! En ga zeker af en toe een bestelling plaatsen! MVG

Fijne groothandel, snelle levering, top producten en altijd goed geholpen. Aanrader dus!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke webshop en snelle levering.

Goede service en snel levering en kwaliteit

Zoals hierboven geschreven

Netjes verzorgd, goed verpakt. Snelle levering.

Zie boven

Veldoven 17