Snelle levering, leuke koopjes !

Het artikel kwam goed verpakt en keurig op tijd binnen. Het artikel voldeed aan mijn verwachtingen

uitstekend

Het is altijd een feestje!!!!

Mooie collectie in alle maten. Heel vriendelijk personeel, je kunt ze alles vragen. Als er iets vermaakt moet worden, kan het als het klaar is opgestuurd worden. JE SLAAGT HIER ALTIJD!!!!!!

binnen een dag geleverd,prima

goed bevallen zeker een adrses om nog eens te bestellen

Perfect!

Website, bestellen en ontvangen. Ga zo door! Echter de verzendkosten zijn behoorlijk hoog! Jammer.

Nette verpakking en goede service en snel ook.

Mijn bestelling was er snel en was seccuur ingepakt.

Ruim aanbod van kleding

Ruim aanbod van mooie kleding. Makkelijk bestellen via de webshop en snel geleverd.

Fijne mode, fijne service.

bovenstaande zin zegt alles

Mooi shirt besteld, kwam volgende dag!

Helaas heb ik mijn bestelling moeten terugsturen maar dat heeft met Blijdesteijn zelf niets te maken. Ik was zeer tevreden over het bestelproces, de snelheid waarop ik mijn bestelling ontving en na het terugsturen ook de duidelijke communicatie over de terugbetaling en deze ook snel ontvangen. Dus vandaar 5 sterren en zal hier zeker nog eens bestellen.

top service

duidelijke omschrijving. goed verpakt. Snel geleverd

Helaas was mijn bestelling geannuleerd

Online een bestelling gedaan, helaas door een systeemfout geannuleerd. Gecorrespondeerd via de mail en het geld teruggeboekt, zoals het hoort.

top

prachtige collectie en hele aardige en deskundige medewerkers.

Netjes opgestuurd

Mijn prachtige jurk werd netjes en op tijd opgestuurd!!

Vriendelijke en ter zake kundig personeel.

Je wordt vriendelijk geholpen. Ruime keuze. Goede merken. Speciale feestkleding.

Snelle levering en met aandacht verzorgd

Helemaal goed

Prima overhemd, goede prijs en snel verzonden

Mode artikelen heel goed, maar levering online duurt lang

Vergeleken met andere bedrijven duurt de levering van online bestelde artikelen vrij lang

Uitstekend bedrijf

Snelle levertijd, mooi product en goede prijs.

Supersnel

Supersnelle levering van de web shop.

Fijne onlineshop

Snelle levering en keurig verzonden.

De broek is prima.

De bezorging is 3 keer uitgesteld door postnl. Dit weerhoudt mij wel om de volgende keer weer iets bij jullie te bestellen.

Mooie collectie aan kleding

Jammer dat ik zo ver van jullie vandaan woon, top winkel

Perfecte service en mooi artikel

Perfecte service en mooi artikel

Gastvrij en deskundig!

Wij kwamen om eens rond te kijken. De gastvrijheid en deskundigheid van de medewerkers leidde ertoe dat we beiden zeer tevreden de winkel uit liepen met prachtige kleding voor het komende feest.

Voorstad 24

4001 LT Tiel

Over Blijdesteijn Mode

190 jaar Blijdesteijn Mode “Style never goes out of fashion” Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring. We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.