Geweldige winkel,top personeel!!

Prachtige winkel,zeer ruime keuze van kleding, Het personeel is erg behulpzaam om de outfit te vinden waar je gelukkig van wordt, Wordt alle tijd voor je genomen,onder het genot van een kopje koffie/thee, Zondag de modeshow bezocht, Een geweldige show,waar veel uitlopende merken te bewonderen zijn. Beste familie v.Blijdesteijn ga zo door!!!

Kan niet beter!

Kom hier al jaren. Ook in grote maten ruime keuze. Personeel is deskundig en zeer vriendelijk.

Prima winkel. Groot assortiment en mooie spullen,

. Uitstekende service, ook online.

Vriendelijk

Zo fijn geholpen

langs geweest voor een bruiloft goed geholpen aan een mooi pak top service!

Snelle levering, ik had een créme kleurige broek besteld, onderkant van de pijpen was echt vies.

vlotte, correcte bediening!

niet leesbaar!!!!! Dit scherm is zo slecht (licht grijs!!) leesbaar, dat ik amper kan reageren.

Goede service na online bestelling van niet geleverd artikel

Een artikel niet kunnen leveren die wel op site staat maakt dat ik 3 sterren geef ipv 5

Goede services

Ik heb wel een artikel geroutineerd,daar vond ik de kosten van zeven euro wel erg hoog

slecht

Artikel bleek hoewel online besteld en op voorraad later toch niet op voorraad. Geld niet direkt terug op bank maar creditnota. Daar moeten we dus zelf weer aktie op ondernemen.

Hele slechte service.

Voor een specifiek artikel 40km naar de winkel gereden. Eenmaal daar was dit artikel er niet. Dat kan gebeuren en is ook helemaal niet erg. Dus heb ik wat anders gekocht. Eenmaal terug kijk ik in de webshop, immers had ik het toch nodig. Daar zie ik mijn gewenste artikel wel en gewoon op voorraad. Ik zie ook het artikel wat ik zojuist kocht en dan 20% goedkoper. Ik bestel snel het artikel en bel ze op om de bevinding te vertellen. Ze vinden het erg vreemd, spijt ze en als ik nog even terug kom zou alles rechtgezet worden. Ik weer terug. De andere medewerker zegt: nou nee hoor zal wel foutje zijn, je krijgt vast een mail dat het er als nog niet is en je geld terug. Resultaat: 160km gereden, halve dag kwijt en nieteens één mailtje. Zag alleen 3 dagen later het bedrag terug. Verder niks! Enige positieve: eerste man die me hielp in de winkel was zeer netjes en vriendelijk. Voor hem zou ik terugkomen. Voor de service, communicatie en afhandeling nooit meer.

Goede zaak

Snelle verzending en goed met aandacht verpakt. Aanrader!

Heel tevreden

Hele goede service

Klantvriendelijk

Zoeken contact met de klant bij problemen en bieden een klantvriendelijke oplossing.

Snelle levering en keurig verpakt.

Helaas kon product niet geleverd worden maar snel weer retour bedrag terug gestort top

Prima geholpen per telefoon, en goed meegedacht.

Prima geholpen via de telefoon! Goed meegedacht.

alles prima

Prima geregeld

Alles goed verlopen volgens afspraak.

Gewoon goed

Prachtige winkel met mooie kleding, vriendelijk personeel!

Gastvrij,behulpzaam en altijd aardig..Ga zo door!

Altijd als je binnen komt word je meteen hartelijk ontvangen,je word er echt gezien. Prachtige kleding waar je na jaren dragen nog niet op uit gekeken bent, het draagt fijn. Tot gauw weer, Groeten Liesbeth.

Correct geleverd

Correct geleverd

Prima website, kwaliteitsartikelen en snelle bezorging

Een hele fijne manier om online de kleding te kunnen kopen die ik graag wil hebben.

Een van de laatste échte modewinkels (in de regio).

Zeer fijne winkel waar er niet enkel aan de verkoop wordt gedacht. Je wordt gewaardeerd als klant, of je nu in de sale koopt of niet. Gedegen advies en zeer flexibel als het om ruilen of retour gaat.

Voorstad 24

4001 LT Tiel

Over Blijdesteijn Mode

190 jaar Blijdesteijn Mode “Style never goes out of fashion” Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring. We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.