Snel, makkelijk, goedkoop, goeie kwaliteit!

vandaag besteld, de volgende dag bezorgd

verfspuitbussen besteld

Slecht

Paraplu besteld en ontvangen maar deze was verpakt in een blaadje bubbelfolie en was beschadigd.

Levering verlopen volgens afspraak. Top

Week wachten op je levering

Bestelling nie ontvangen

Vervolgens kijk ik op de site om de bestelling opnieuw te plaatsten hebben ze het €30 duurder gemaakt

Waardeloos

Aankoop gedaan van 2x auto ontvochtiger. Na 1x gebruik te hebben is die kapot gegaan.. Contact gezocht met de klantenservice op 14-04, in die tussentijd heb ik 1 reactie gehad van ze (05-05). Wordt gewoon niet gereageerd op de mails, en Telefonisch zijn ze al helemaal slecht te bereiken... Waardeloos bedrijf..

Waar is mijn bestelling?

Nog helemaal niets ontvangen!

Zonder oordeel

Ik wacht nog altijd op mijn bestelling !!!

Goed product, snel geleverd, korrekt afgehandeld

Weer een tevreden klant erbij

Prima prijs

Snelle levering, en een prima prijs.

Op mijn vraag werd heel snel gereageerd, en de 4 stoelen die ik heb besteld zijn goed aangekomen en staan geweldig. Product als omschreven. Ben er blij mee!

te veel mail na de levering

Ik krijg tot 3x toe een vraag om Starrydays te beoordelen. Als ik dat na 1 keer al niet wil doen dan zeker ook na 3 keer niet.

Zeer tevreden.

Snel en goed!

Bestelling was van goede prijs en snel ontvangen.

Bedroevend

Twee keer hetzelfde artikel besteld en twee keer een ander artikel ontvangen. Bedrijf telefonisch niet bereikbaar, voicemail zit vol en e-mail wordt niet beantwoord. Zeer slecht en klantonvriendelijk.

kan ik nog niet beoordelen materiaal nog niet ontvangen

ik wacht nog op een e-mail wanneer ik de materialen ontvang

ondermaats

vermijd de feestdagen ! 21/12/2023 besteld 22/12/2023 orderbevestiging 30/12/2023 Post NL meldt "Je pakket is (bijna) bij PostNL. Door de feestdagendrukte kan het nog een paar dagen duren voor je het in huis hebt". 03/01/2024 is de eerste werkdag. Hopelijk vertrekt het pakketje dan eindelijk bij Starrydays !

Zeer snel geleverd. Top!

Snel dienstverlening

Zoals beschreven correct en snelle dienstverlening

Bestellen is heel eenvoudig en gemakkelijk. De bestelling werd zoals aangegeven snel en op tijd geleverd.

optimale prijs/prestatie

De producten bereikten mij snel. Ik werd meteen op de hoogte gebracht. De reactie was snel. Ik ben erg tevreden over de producten. Qua prijs en prestatie is hij behoorlijk goed.

Top en Uitstekende service!

Bestelling is op tijd en de volgende dag bezorgd. Alles ziet er goed uit en klantenservice is goed te bereiken nadat ik een vraag had over een product.

ik ben heel blij, snel werk ,zeker op de hoogste stand en maakt weinig geluid.

Ook is het fijn heel handig is, makkelijk mee te nemen, maar toch heel krachtig en zuinig. -voldoet aan verwachting -Goede kwaliteit -handig in gebruik -Snelle verzending

Coloradodreef 46

3565BV Utrecht