Hulpvaardig, kundig, betaalbaar en komen afspraken na

Gevonden op internet na wat zoeken met een prijsverschil in mijn voordeel van bijna € 400 vergeleken met een standaard leverancier. De montage mankeerde niets aan, was zeer betaalbaar en werd volgens afspraak verricht.

Top service!

Makkelijk online bestellen van een plintboiler inclusief installeren daarvan. Een snelle bevestiging over de bezorging van het materiaal. Binnen 2 dagen bestelling afgeleverd en werd contact opgenomen voor het installeren. Binnen 1 week was de monteur ter plaatse, alles volledig volgens afspraak. Vriendelijke, vrolijke en kundige monteur. Ik ben heel erg tevreden!

Snel, correct en fijne service

Ik had mijn nieuwe boiler snel binnen (twee dagen, conform belofte) en de juiste spullen erbij (aansluitsetje). Ook het verlengen van de garantie was zo geregeld; weinig omkijken naar.

Ok

Vandaag besteld, volgende dag in huis. Super geleverd Mooi nieuw en Top verpakt. thanks

Ik had vragen over een boiler. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de aangegeven tijd het apparaat geleverd gekregen.

Gedegen advies en vlotte afwerking / levering.

In verband met het gasloos maken van mijn appartement was ik op zoek naar een 120L elektrische (smart)boiler. Mijn aanvankelijke keuze werd mij afgeraden door Boilerhuis omdat men andere en slimmere toepassingen heeft met een standaard boiler. Heel blij met het advies

Gewoon Goed

Besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis

Goed bedrijf en bezorgd snel

Had een close in boiler hier besteld na ik even met het bedrijf gesproken te hebben via de telefoon heel vriendelijk en goede uitleg En snelle levering

Makkelijke en overzichtelijke site. Vriendelijke monteur.

De site van boilerhuis is heel overzichtelijk met ook de juiste aanbevelingen om heel makkelijk je bestelling compleet te maken. Je kan ook meteen kiezen de boiler te laten installeren wat ik heel prettig vond. Snel na bestellen werd de afspraak gemaakt en is hij door een heel vriendelijke monteur gemonteerd. Heel goede ervaring dus.

Boiler + aansluitset gekocht, Alles wat bij de aansluitset hoorde zat ook bij de boiler ingepakt. Mooi Compleet en makkelijk te installeren

Vriendelijke adviseur

Duidelijk vriendelijke. Snelle levering

Snel

Op dinsdagmiddag 3 uur besteld en de volgende dag werd hij al al geleverd.

Goed te woord gestaan

TOP

Zocht een nieuwe boiler want de oude was lek. Marcel regelde na opdracht direct een monteur en binnen een paar dagen was het geregeld.

Boilerhuis doet wat men beloofd

Zeer scherpe prijs voor een Stiebel keukenboiler en zoals men aangeeft "voor 13 uur besteld is de volgende dag in huis"! Ook chatten via de site werkte prima om wat extra informatie te krijgen.

Netjes

Boiler + aansluitset gekocht, maar bijna alles wat bij de aansluitset hoorde zat ook bij de boiler ingepakt. Alleen het T-stuk voor de afvoer was nog nodig.

Vlekkeloos

Top geregeld goeie deal Stiebel 80 liter boiler en gelijk een installateur. Vakman. Snel geregeld! Top werk geleverd. Op afgesproken tijd

Luid en Duidelijk

De communicatie en verwachtingen van levertijd was helder. De geleverde producten waren uitstekend van kwaliteit en op tijd geleverd.

De boiler die ik heb besteld bij boilerhuis kon ik zelf ophalen in Deventer. Er werd meegedacht in mijn overweging tussen Stiebel en Itho Daalderop en ben uiteindelijk dankzij Levi tot een goede keuze gekomen.

Juist Advies

Goed mail contact, fijne uitleg. Snelle levering.

Snel ontvangen, goed geïnstalleerd

Snel geleverd, ziet er mooi en goed uit

Heb de boiler alvast in huis gehaald, maar nog niet in gebruik. De levering en communicatie ging netjes en vlot. Boiler ziet er goed uit, de monteur via boilerhuis geregeld en die komt hem volgende week monteren Eerste gevoel is zeer goed.

Prettige klantenservice, snelle levering, vakkundige installatie

Had wat vragen mbt de aanschaf van een boiler. Uitstekend geholpen. Boiler gekocht en ook de installatie via Boilerhuis geregeld. Communicatie verliep vlot. Ook de complimenten voor het installatiebedrijf. Ben zeer tevreden.

Klantgerichte benadering met zeer goed advies. Alle vragen werden gedetailleerd beantwoord en alternatieven voorgesteld

Snelle, persoonlijke service

Prima service. Werd direct teruggebeld en kreeg deskundig advies en snelle levering van het product. Binnen 24 uur na de bestelling hadden we weer warm water

Aventurijn 204

3316 LB Dordrecht

088 166 17 40

Over Boilerhuis

ww.boilerhuis.nl is dé specialist op het gebied van elektrische boilers in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in warm water oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste boiler, de minste energiekosten en de grootste waterbesparing en mogen we ons echte specialisten noemen.