Geen

Goed!

Goed en snel geleverd.

Vriendelijke Klantenservice

Ik had problemen met pakket ontvangen. Klantenservice heeft uitzonderlijk geholpen. Je vraag wordt duidelijk deskundig uitgelegd.

Niet te vreden met de prijs

Helaas, ik heb bij jullie te veel betald voor de Meter Microlife BP B6 Connect, de prijs: 106,33 eur, zelfde dag na ontvanst was de prijs bij verschilende leveranciers voor 88,xx eur. Ik ben een vaste klant bij jullie en ook patient bij CZ. Met vriendellijke groet, M.Ghariani

Beste meneer Ghariani, Wat jammer dat u teleurgesteld bent over de prijs. Wij bieden nooit de laagste prijs garantie maar proberen met de markt mee te bewegen. Het product wordt op dit moment aangeboden tussen de €93,- en €140,-. Onze €106,- is dus een scherpe prijs. Helaas kunnen wij niet mee met de prijs van 93,- dan zouden wij het product met verlies verkopen. Grote bedrijven zoals bijv. BOL kopen dusdanig grote aantallen in dat zij met weinig tot geen marge kunnen verkopen. Ons bedrijf zou dan ophouden te bestaan. Het is verstandig om altijd de product prijzen te vergelijken online alvorens u ergens gaat kopen. Wij bieden altijd een eerlijke prijs voor al onze klanten en proberen hiermee en met onze klantenservice het onderscheid te maken. Jammer dat wij dan 1 ster ontvangen. U mag natuurlijk de bloeddrukmeter retourneren en uw aankoop elders doen (waar het goedkoper is). De retourprocedure heb ik naar u toegestuurd per mail. Mooie dag gewenst! Hartelijke groet, Amanda Shopvoorgezondheid

Zeer snelle levering

Namiddag besteld en de volgende ochtend geleverd.

aanbevolen product is totaal ongeschikt

Vanwege de geprofileerde achterzijde van de rookmelder plakt deze onvoldoende aan de magneetplakplaat waardoor de rookmelder er na een paar dagen af valt.

Wat spijtig om te horen dat deze Smartwares rookmelder montageset niet op uw merk rookmelders gebruikt kunnen worden. Deze magneten worden door middel van 3M plakstrips bevestigd op de achterkant melder en op het plafond. De plakstrip moet inderdaad wel voldoende oppervlakte kunnen raken om "houvast" te hebben.

Prijs en kwaliteit en levering okay.

Goede prijs voor prima kwaliteit wandbeugels

ADEQUATE LEVERING

Adequate levering

Snelle en goede service

Na de bestelling snelle reacties en bezorging. Alls op tijd geleverd.

Alles is perfect

Prima apparaatje !

Mooi handzame temperatuur en vochtigheids metertje ! Ben er heel tevreden mee. Dank voor de goede service !

Te vreden

Snelle levering,prima verzorgde zending.

Duidelijke site snelle service

Idem

Tevreden, besteld en de volgende dag geleverd!

Alles correct geleverd.

Vlotte levering !!!

Omdat er 1 van de heat-it niet voorradig was, werd ik keurig op de hoogte gesteld dat deze via een ander werd verzonden. Daarbij hielden ze me keurig op de hoogte van waar m’n product was. Super opgelost

Bedankt voor de snelle levering De strips zijn goed

5 jaar

Zeer accurate klantenservice.

Per ongeluk handmatig betaald en niet via de mail. Mijn mail hierover werd direct beantwoord en de vlg dag nog een mail gekregen met bevestiging betaling. Uitstekende klantenservice!

Makkelijk in aankoop.

veel gedoe voor weinig resultaat

vooral de vriendelijke mail als laatste heeft me geholpen om een bemoedigend bericht af te geven

Snelle afhandeling

Snelle bezorging

Alles uitstekend geregeld

Volgende keer bestel ik het weer bij jullie

geen factuur

ik zit te wachten op factuur

Koperslagerstraat 20

5405BS Uden