Geweldig in 1 woord

Voelt goed aan en hielp mij goed met mijn rugklachten.

Zalig!!!!

Het was een genot na een drukje dag op horse event!

Super fijn!

Zalig

Zalig voor de nek!

Heerlijke massage thuis op de bank

Een heel fijn apparaat!!

Op de beurs geprobeerd en direct verkocht

Heerlijk

Ik werk in de zorg en dit is heerlijk voor mijn gespannen rug. Het behoud van mijn rug en heerlijk ontspannend

Een verrassend complete massage in 1 band!

Een beetje sceptisch gaan zitten maar verrast door een heerlijke massage en het geeft echt een stevige druk op de plek waar je het wenst, voor mij nek en onderrug! Wat een verademing. Gelijk tot aanschaf over gegaan. Bedankt!

Super fijn

Wij hebben het geprobeerd en het is echt een super fijn ding!!! Echt een aanrader

Geweldige massage!

Geweldige massage vanuit je stoel!

Heerlijk

Zo fijn dat ik niet kon kiezen tussen soft en flexi. Daarom beide gekocht

Heerlijk stevig!

Fijn om mee op de bank te zitten

Heerlijke massage

Je kan er alle kanten mee op, heerlijk genieten

Heerlijk!!

Heerlijk!!

Heeeerlijk

Echt heeeeeerlijk

Heerlijk warm en ontspannend.

Betrouwbaar bedrijf

Apparaat op de beurs gekocht Kreeg er een storing aan werd meteen opgelost. Fantastisch

Professionals

Ik had de nodige vragen over de VitalyMed Flexi plus voor wat betreft het gebruik. Ik heb veel last van mijn spieren en vroeg me af of het kon werken. Na de overtuigende uitleg heb ik het aangekocht en ben er erg blij mee. Het verschil is zeker en snel merkbaar

Een fijn bedrijf met ook een goede after sales.

Vrouw avenweg 672

2493 WZ DEN HAAG

06 245 751 21

Over House of Healthbrands

House of Healthbrands vertegenwoordigt meerdere merken in een deel van Europa. We hebben een gevarieerd aanbod van topmerken. Al deze merken kunnen u ondersteunen met de weg naar een gezonder lichaam.