Snelle afhandeling

Onze hond gebruikt sinds enige weken allergie support . Zijn vracht is mooier en allergie erg verminderd ! Minder juek , geen waterige ogen meer , en niet meer niesen Hij heeft meer rust. Top !!

Prima extra voeding voor mijn hond

Mijn duitse herder van 9 jaar oud begon steeds moeilijker te lopen. Toen ik begon met dog optimal ging het steeds beter en hij voelt ze eigen weer goed

Ik heb een blinde Spaanse mastin met autisme. Hij kan met periodes onrustig zijn of blaffen op bepaalde prikkels. Met de calming support tabletten is hij terug rustig en luistert hij als we hem gerust willen stellen zonder gedrogeerd te zijn.

Zeer goed product

Voorheen hadden we een hond die bij het horen van vuurwerk of onweer het liefst ergens onder wilde kruipen of weg wilde vluchten na twee weken calming support zien we een veel rustigere hond die gewoon zijn ding blijft doen ondanks wat er om hem heen gebeurd. Grote voordeel dat het op een natuurlijke basis is en de hond gewoon kan blijven functioneren zonder ergens suf in een hoekje te liggen.

Professioneel advies

Vriendelijk, goede uitleg, verstand van zaken, prettig contact, ik kan Mike altijd bellen, zo fijn

Top producten, goede en snelle service!

Ik ben al enige tijd ontzettend blij met de producten van Dog Optimal! Ze ondersteunen mijn honden van binnen uit én zijn daarnaast ook nog eens een échte traktatie voor mijn honden. Daarnaast ben ik ook zeer te spreken over de service van Dog Optimal, altijd snel antwoord op vragen en snelle leveringen.

Hazelaarstraat 5

5492 ER Sint-Oedenrode