Fantastische service en mooi product.

De Silicium One werken naar tevredenheid en de teveel bestelde WIFI controllers mochten ook na een aantal maanden nog retour gestuurd worden.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen product was nergens anders leverbaar voor deze prijs

Aanrader

Goede online winkel, scherpe prijsstelling en betrouwbare levering

super service!

op dinsdag middag besteld en geheel volgens afspraak is het buffervat afgeleverd met de nodige informatie en mochten we nog meer willen weten of hulp nodig hebben dan konden we bellen. hele vriendelijke mensen die weten waar ze over praten . zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen prijs en website

Vriendelijke mensen met vakkennis!

De mensen van boilerwereld denken met je mee, ze laten je niet vallen als het om garantie gaat en staan altijd klaar als je met een probleem zit. Ik heb diverse producten bij boilerwereld gekocht en de kwaliteit is super. Mijn Zonneboiler draait nu 4 jaar zonder problemen. Ze geven goed advies, zijn niet negatief over andere producten maar vertellen waarom ze vertrouwen hebben in hun eigen producten!

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Altijd bereikbaar en in de buurt!

Geweldige service

Erg snel en goed advies.

• Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen N.v.t.

Pakketzending ging niet goed maar met snelle hulpvaardige actie als nog geregeld, dank Marleen!

• Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen N.v.t.

Zeer vriendelijke, goede, flexibele, snelle service!

Order geplaatst en binnen 2 werkdagen geleverd. Door een misverstand een aantal items teveel besteld maar die mogen retour zodra alles geïnstalleerd is en we zeker weten dat we het niet nodig hebben. Zeer flexibel en vriendelijk!

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen assortiment

Prima service, nazorg en behulpzaam

Zonneboiler pakket aangeschaft. Keurig geïnstalleerd en in goed overleg qua wensen en gebruik van het systeem. Daarnaast prima ondersteuning mbt aanvraag subsidie. Afspraken worden nagekomen, ook na verloop van tijd.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Goed gevoel na advies

Goede snelle service bij defect product

Goede snelle service

• Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen N.v.t.

Boilerwereld zegt wat het doet en doet wat het zegt.

Aangenaam toegankelijk en bijzonder behulpzaam! Blij dat ik ze 'gevonden' heb!

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Heldere en complete informatie voorziening.

Keurige mensen

Ik had niet verwacht, dit zijn keurige en goud eerlijke mensen die open staan om je te helpen

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen In de eerste instantie het product

Flexibel , en bereid om te helpen

Medewerking optimaal

• Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen N.v.t.

Vriendelijk, snel en meedenkend.

Zeer positief!

• Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen N.v.t.

Reageren direct en zijn erg behulpzaam. Komen het zelf afleveren.

Reageren direct en zijn erg behulpzaam. Komen het zelf afleveren. Komt erg vertrouwd over.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Duidelijkheid

Snel en kundig

Hulp die ik nodig had bij mijn bestelling werd adequaat gegeven. Nadat ik contact had gezocht kreeg ik kundig advies. De bestelling is snel (de volgende dag) geleverd. Bij aflevering, nog even op het dak gekeken en advies gekregen over hoe een en ander te monteren (plus nog wat extra koppelingen die we anders misschien tekort zouden kunnen komen)

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Kundigheid

Prima product, snel geleverd.

Via de duidelijke website, snel en correct van de gewenste IR./convectie verwarmingsuntit (zonder WiFi) voorzien. Mooi product. Werkt perfect. J.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen uit voorraad leverbaar

Vakkundig en zeer goede voorlichting en zeer goede nazorg voor installatie

In juli 2023 de cv installatie met warmte pomp laten aanpassen naar volledig elektrisch. Huidige installatie is nu warmte pomp, zonneboiler elektrische ketel (Novika evo+). Het was een uitdaging om in een kleine ruimte alles te plaatsen. De eerste indicatie van verbruik was in de maand oktober en kwam ik uit op ongeveer 700kWh voor deze installatie. De maandlasten bij mijn energiemaatschappij heb ik met ongeveer de helft kunnen verlagen, mede omdat ik ook zonnepanelen heb. Ook zijn ze goed bereikbaar via de app en reageren snel en vakkundig op een vraag/probleem zodat de installatie ten alle tijde optimaal zal kunnen draaien.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Door informatie geven aan de keukentafel zonder mooie praatjes

Een goed en eerlijk bedrijf met veel verstand van verwarmingssystemen.

Ik ben Henk en Marleen tegen gekomen via Google. Na telefonisch contact heb ik eerst 2 losse rekken Heatpipes aangeschaft. Wij zijn nu in gesprek om nog een ander pand elektrisch te gaan verwarmen. Het is een een bedrijf met veel verstand van zaken en het zijn zeer harde werkers, ze opereren vanuit Anerveen en ik woon in de buurt van Arnhem. Van dit soort bedrijven zouden er wat meer moeten zijn. Van een webshop wordt vaak gedacht dat het dozen schuivers zijn, maar dit zijn zij zeer zeker niet. Goede service en kwaliteit staat bij hem voor op.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Verstand van hun producten

Na telefonisch contact heb ik een afspraak gemaakt om in de showroom te komen kijken. Hier heb ik met Henk gesproken en hij heeft mij erg enthousiast gemaakt, daarnaast verstand van zaken. wij hebben een zonneboilerset gekocht

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen kennis

Goede uitleg en de montage was inderdaad makkelijk.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen warmte vraag

Uitstekend !

Keurig laagdrempelig maatwerk. Goed contact. Mooi dat het nog zo kan !

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen duidelijkheid, no nonsens

Goed en eerlijk advies

Ik kwam bij de boilerwereld door een goede ervaring van een collega van mij. Het gevoel en ontvangst was goed en wat ik belangrijk vind is dat het advies eerlijk is.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Goed en eerlijk advies

Het eerste moment voelde het goed en vertrouwd. De service was goed en snel. Ze dachten echt met ons mee. Heel fijn! We zijn er blij mee. We bevelen Trendy Eco BV zeker aan!

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen We vonden jullie via de website, die heel duidelijk en overzichtelijk is.

Super goed

Ze hebben goed werk geleverd. Wij zijn erg blij met de goede service, waren snel en erg vriendelijk.

Heel goed bedrijf

Levering en montage goed en vakkundig uitgevoerd.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Schansweg 26